GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Aries Woman

2014-01-15 | 11:26:40 | Illustration/Teckning/Konst/Design

 
Så där, då var hon klar " Aries Woman".
Måste säga att jag är väldigt nöjd med denna, än nöjdare än med "Unicorn Woman".
Så nu hoppas jag att jag gör en tredje så jag har en serie att sätta upp på väggen i vardagsrummet.
 
Annorlunda mot vad jag brukar göra - inte gjort så mycket "fantasy/natur" förut, men tycker ändå det är väldigt JAG och syns att det är jag som tecknat.
 
 
Kommentera 2 st

Kommentarer
Denise
2014-01-15 - 12:34:10

Cool! :D

Svar: tack =)kram!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Josephine Graucob
2014-01-15 - 12:42:44

Verkligen fin. Du borde göra en hel serie med alla stjärntecken och trycka upp – så kan man beställa sitt eget på en tygkasse eller som tavla eller nåt :) Kul att du kommit in i ett sånt kreativt flow!

Svar: Tack vännen! Och ja jag satt och tänkte faktiskt samma idé..på att göra alla stjärntecken..måste bara fundera hur jag ska få alla tecken i lite samma stil.Ja det är underbart när man hamnar i detta flow!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: