GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

en..nej två erfarenheter rikare denna måndag

2014-02-03 | 22:05:48 | Egocentrerat&Vardagligt

foto: Allan Johansson ( ovant det där att stå framför kameran, särskilt när man oftast står bakom den..eller tar kontrollerade så kallade selfies..)
 
Hej på er blogosfären och godkväll!
 
Dagen har gått i ett och givetvis var lunchföreläsningen/föredraget jag nämnde i morgoninlägget Dagens Höjdpunkt!
Vilken kick!
Det var verkligen jättekul och Rotary var ett härligt gäng människor, män och kvinnor i blandade åldrar, yrkesgrupper, pensionärer, politisk tillhörighet etc.
 
Jag minns knappt vad jag sa medan jag stod där framme och pratade om AVANNA efter en god lunch, men jag fick både frågor och beröm efteråt. så det känns bra och en ny erfarenhet rikare.
 
..men får ju berätta en lite panikartad situation som uppstod inna jag begav mig dit.
Skulle "topsa" öronen tänkte jag, varför vet jag inte varför jag prompt skulle göra det just då men det gjorde jag och för första gången nånsin så fastnade bomullen på topsen inne i örat!
" Yey, precis vad jag behövde, bomullsdöv på ena örat när jag ska stå och prata" tänkte jag och undrade febrilt hur jag skulle få ut bomullen..är ju inte direkt lätt att se sig själv i örat..men efter lite pillande kom den ut och jag fick småspringa till mötet.
Lite typiskt mig sånt där.
Kommentera 2 st

Kommentarer
Camilla
2014-02-04 - 10:10:42

Hejja dig världens bästa Anna! Du är grym! :)

Kram!

/milutten

Malin
2014-02-07 - 19:52:25

Kul att det gick bra! :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: