GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

sweeter than wine and softer than the summer night

2012-06-21 | 18:26:30 | Egocentrerat&Vardagligt

Åh jag har haft en så fantastiskt skön torsdag!
Förutom att vädret bjuder på riktigt härlig sommarvärme så fick jag på förmiddagen sitta barnvakt åt mitt älskade Pollyhjärta en stund.
 
Lite jobbfix innan det ringde i min iphone och älskade mamma i andra änden som var på väg hem efter sina dagar i NY.
Så slängde mig på hojjen hem till föräldrarna och fick där en rosarandig kasse med lite fina saker i. Sen åt vi sallad och fikade och även svägerskan och Polly kom dit.
Underbara familj!
 
Och så har jag fått ett nytt rödvin på posten från en PRfirma så här lagom till midsommar och jag tänker öppna det redan ikväll, njuta av sommaren, långhelgen och så kolla på några avsnitt SATC.
 
Idag är livet underbart!
 
En påse med lite fina saker i direkt från USA, lovely!
Så här står det om vinet jag fick
"Zindy Calif är ett härligt och välkomponerat vin med en mogen karaktär i ung tappning tillverkat av den mycket populära Zinfandeldruvan. Det är ett rött vin med inspiration från den Kaliforniska kusten, beachen och livsstilen som finns här.

Zindy Calif är ett fruktigt, generöst och smakrikt vin med toner av peppar, körsbär och lakrits med en behaglig eftersmak. Vinet passar perfekt till grillat kött och fågel, men om lättare rätter står på önskelistan kan man med fördel servera vinet till Zindy´s Surf Wraps. Om du vill ha recepten gå in på www.zindycalif.com  "
 
Kommentera 3 st

Kommentarer
Art By Tina - Konst & Fashion
2012-06-21 - 18:33:36

Sicken lyx att få rödvin levererat till dörren=)

Svar: ja verkligen =) Älskar ju rödvin =)
Företagssam Egen företagare inom grafisk design,illustration och foto. Shoppingalen konstnär med stora chokladbegär.

Mickan
2012-06-21 - 21:05:28

Ja tack för i förmiddags :)
Finaste svärmor alltså, värsta godie-bagen ❤ älskar vs lotionen!

Svar: ja jag är så glad för vår fina familj, dig, jonas, polly, "sheldor", mamma, pappa, stefan och kattorna!
puss

Företagssam Egen företagare inom grafisk design,illustration och foto. Shoppingalen konstnär med stora chokladbegär.

Amanda
2012-06-21 - 21:55:42

Hej.

Är du, eller var du ett Johan Palm fan?
Dags att återvända i så fall?

Min blogg är kanske den enda Johan-fans blogg som lever kvar än idag.

http://thepalmzzz.blogg.se

Trevlig midsommar!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: