GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

I see stars shining bright

2011-10-20 | 18:55:24 | Foto/Fotografering

Åh är så nöjd med flera bilder från dagens photoshoot!
Håller på att gå igenom alla nu och börjat redigera några stycken.
Fan vad det är roligt att fota!
Måste komma igång och fota mer igen, det här är ju bland det bästa som finns! Det är ju min passion!
Nästa dyrare investering måste dock bli ett eller två nya objektiv. Känner mig lite begränsad med de jag har, samtidigt ser jag ju det som en utmaning att just klara mig med det jag har.

Sen fick jag testa och låna ett stjärnfilter av Jessica idag och det blev en hel del fina effekter av det.

Kommentera 8 st

Kommentarer
Liie
2011-10-20 - 19:48:19

hehe, grejen är den att jag har mest bara killkompisar i min närhet.. dom få tjejerna jag känner dom bor alldeles för långt härifrån. får nog fortsätta fota mig själv jag ett tag till :p

marielle
2011-10-20 - 20:14:22

Här kommer ett tips till din "ni bestämmer vad jag ska tenckna vecka"



Typ 3 hjärtan 2 uppe och det 3 nere mellan dom två andra, i rosa färg med svart kant runt om hjärtanen.

Dzeli
2011-10-20 - 20:30:44

Tack! :)



Just det, vi fick komma med förslag på vad du skulle teckna! Jag tycker fortfarande att du ska köra med det jag föreslog förut. Dig själv i form av en hjältinna med isblåa ögon och lååååångt platina/silvrigt/vitt/blont hår :D Det behöver inte vara superlikt dig men inspirerat av dig! Det blir lite av en utmaning :) Ja, vet du vad, jag utmanar dig! Nu får du inte säga nej :P

Mickan
2011-10-20 - 20:51:52

Haha ja eller hur! Fint de blev, du är så duktig du :)

mickan
2011-10-20 - 22:07:59

åh tack babe! Klart vi ska, massor!!

K A E L A
2011-10-20 - 22:22:32

åh, fin bild! Nu vart jag jättesugen på att fota jag med ;D

Sanna
2011-10-20 - 22:24:52

snyggt =)

a Lady & a Tramp
2011-10-21 - 07:07:10

sån vacker bild! ser fram emot att se mer... jag önskar jag gillade fota!

tycker dock det är kul att vara modell/statist/rekvisita =)

säg till om du vill ha något riktigt vintrigt, jag och min fotograf ses i stort sett varje jul och här är ju galet vintrigt, vi tog en serie förra året http://folio.se/search/M175%2f013.aspx



kanske vore nåt för avanna med vinteroutfits? mössor skulle väl sälja som smör?! =)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: