GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

mummy´s always right..2 new dresses..7 this week..

2011-06-04 | 17:49:10 | Egocentrerat&Vardagligt

God eftermiddag eller hmm kanske börjar bli mer godkväll blogosfären!
Underbar ljuvlig strålande sommardag idag!
Har spenderat merparten utomhus.
Strosande på stan, liten minipromenad i klackar med mamma för att hälsa på morfar och sen brorsan, höll på att rinna bort av svett, tillbaka och lite mer strosande på stan innan vi inhandlade varsin glass samt lite härlig sommarlunch - potatissallad, avocado, kyckling, rostbiff och inmundigade detta i mina föräldrars trädgård med en kall Corona.

...och ja jag visade ju upp lite klänningscravings igår..och visst sjuttsingen fick mamma rätt - visst fasiken var jag på´t idag igen - det blev två klänningar till, totalt 7 klänningar inhandlade denna vecka nu.
Och återigen sade jag, och jag menar ju det i den stunden jag säger det..att nu behöver jag inte handla mer den här sommaren...sen att jag inte håller det..ja det är en annan sak..
Det blev i alla fall en klänning ifrån gårdagens kollage och cravings samt en helt annan.
Vilken tror ni det blev?

..nu ska jag duscha och göra mig iordning, ikväll väntar bio i Skövde.



Kommentera 7 st

Kommentarer
Malin
2011-06-04 - 18:15:49

Härligt! Sommarklänningar är ju det bästa :D Jag har bara handlat 5 klänningar den här veckan, haha :) Och en balklänning ja.. Så kan det gå ;)

Sara
2011-06-04 - 19:55:51

Gu vad du ser härlig ut! :)

Dzeli
2011-06-04 - 21:23:51

Naturligtvis får du låna den! Om den är för liten så kan jag fixa en lite större också! :) Och tack för de fina orden! Arbetskvällen blev plötsligt mycket lättare! :D Kram på dig!

Anni
2011-06-04 - 22:10:55

haft en bra dag?

Annster
2011-06-05 - 03:46:17

Fin bild på dig och härlig klänning :)

Sara
2011-06-05 - 11:21:12

Klänningar är underbara! :)

Sofia
2011-06-07 - 23:16:49

Vad snygg du var i den klänningen! Passar dig alldeles utmärkt! :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: