GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Goodiebagtävling!

2008-10-23 | 19:00:35 | Lyx

Idag så fick jag paket!
Ifrån Veckorevyn med en söt liten lapp och hälsning ifrån fina Ebba.
Innehållet i paketet var ett gäng goodiebags - som ju delades ut på Blog awards och det är ju min illustration som pryder påsen.
Kul att jag fick några extra till mig själv.
Bra att ha i portfolion liksom.



Men jag behöver ju inte alla själv så därför gör jag en GOODIEBAGTÄVLING!
..av det annorlundare slaget eftersom själva bagen är tom och vinsten enbart består av själva påsen.



Tävlingsuppgift:
Hur skulle din "drömgoodiebag" se ut innehållsmässigt?
Välj
1 Mascara
1 övrig sminkprodukt
1 hudvårdsprodukt
1 teknikpryl
1 tidning
1 pocketbok
1 godisbit/sort
1 skiva
2 valfria pryl/plagg/grej/grunka

Sätt ihop kollage i era bloggar eller maila [email protected] eller lämna helt enkelt en kommentar till detta inlägg med era svar!

Tävlingen avslutas : Onsdag 29/10 klockan 19.00

Tävlingen avlsutad - vinnare presenteras inom kort.

Goodie Lucky!
Kommentera 65 st

Kommentarer
Annica
2008-10-23 - 19:17:33

Mascara: Dior Show

Övrig sminkprodukt: Något härligt lipgloss

Hudvårdsprodukt: ID´s mineralfoundation

Teknikpryl: Ipod nano

Tidning: Chic

Godis: En påse turkisk peppar

Skiva: Duffys, helt underbar

Valfria: En flaska Tequila Rose,mmmm och SATC-filmen



Oj oj oj vad lycklig jag hade blivit, men det blir jag oxå för din underbara väska!



Kram Annica

Ellinor
2008-10-23 - 19:18:27

Den fick följa med mig till simhallen idag:)

SCAR
2008-10-23 - 19:27:29

Mascaran skulle få bli en Max Factor Masterpiece Max. Den är inte så dyr, men fan, vilka lashes man får, den är fantastisk!

ID's grymma mineralfoundation vore perfekt.

För sjukt len hud finns det en norsk vanlig, billig och lite bondig, bodylotion som heter Spenol. Så den skulle givetvis få slängas ner i bagen.

Och jag är inget teknikfreak, men vem skulle banga på en smart, snygg och lättanvänd kameramobiltelefon? Åtminstone inte jag, eftersom att min nyligen gått sönder... Den får gärna vara från SonyEricsson eftersom att jag inte kan förstå mig på Nokia. :)

Tidningen blir aningen svårare. Hade Ebba fortfarande varit chefredaktör för VR, hade jag tveklöst plockat ned en sådan, men nu får det bli en hederlig bibel - Cosmopolitan.

Jag är ingen boktjej - kör mer på tidningar och modemagasin. Men att börja läsa en chiclitt som Gossip Girl vore inte fel, så ja tack.

En godisbit, också, alltså. Lätt val - Malteserskulor!

Med en skiva antar jag att du menar som i musik? Det var nog den svåraste hittills... Oasis, Nirvana eller Pearl Jam? Hm... Eftersom att jag redan äger en drös Nirvanaskivor och Pearl Jam-plattor - stoppar vi ner en skönsjungande Liam istället (mums).



Sedan skulle min drömgoodiebag även få innehålla... få se nu... en kabukiborste (till mineralpudret, såklart, också från ID, precis lika bra!) samt en snygg skinnpaj i mc-modell (det behöver väl inte bli billigt, det här?) med vackert foder... Aah.. :)

SCAR
2008-10-23 - 19:28:03

Ojfan, vilken lång kommentar det blir. Men den är ju så fin, fan! Kramar :D

nadia - [ FASHIONISTAS ]
2008-10-23 - 19:30:03

Mascara: Biotherm looping mascara

Övrig sminkprodukt: läppbalsam

Hudvårdsprodukt: ID´s mineralfoundation

Teknikpryl: Iphone eller Ipod touch

Tidning: Glamour

Godis: massvis med romerska bågar

Skiva: Jonas brothers nya "A little bit longer"

Valfria: presentkort på kicks



Jag kommer även lägga upp ett kollage ;)

åå vad jag vill vinna din påse :D

Erika
2008-10-23 - 19:38:45

Jag måste vara med för den där påsen är så snygg!

Ska knåpa ihop ett collage =)

Johanna på SHOEBOX
2008-10-23 - 19:41:22

Åh, nu ska jag försöka knåpa ihop ett kollage :)

Anneli
2008-10-23 - 19:49:08

Jag vill ha din snygga väska!



Mascara: Mary Kay

Sminkprodukt: silvrig ögonskugga

Hudvårdsprodukt: Aloe Vera handkräm, Apoteket

Teknikpryl: gärna en iPod

Tidning: resemagasinet Vagabond

Pocketbok: "Mina motpoler - äventyr i Arktis och Antarktis" av Cecilia Hed Malmström

Godisbit/sort: Marabouchokladkaka - Schweizernöt

Skiva: Jack Johnson. Skön koppla-av-musik

Valfria pryl/plagg/grej/grunka: flaskpost med en jordenrunt-biljett i och en liten skvätt Laphroaig kvar i flaskan tack!



Det skulle vara en riktig godispåse det!



Goodiebye =)

Karin
2008-10-23 - 20:45:15

RIP http://mariiamiia.blogg.se/ :(

Sara
2008-10-23 - 20:49:25

Hej, klart att man ska vara med och tävla!

Direkt länk till inlägget med Collaget och sakerna:

http://februaritjej.blogg.se/2008/october/goodie-bag-tavling-hos-pyttis.html#comment



Hade bra, kram!

Alexandra
2008-10-23 - 20:56:39

Åh vilken kul tävling! Ska tänka ut något, återkommer :)

johanna
2008-10-23 - 20:57:06

ha en fin kväll!

Ebba von Sydow
2008-10-23 - 21:00:36

Vad skönt att se att det kom fram! Världens finaste påse dessutom! Glada hälsningar/Ebba

Fina
2008-10-23 - 21:08:18

Roligaste tävlingen jag har sett!

Satte ihop ett kollage i min blogg.

Lilla Fröken
2008-10-23 - 21:18:11

Mascara: Max factor 2000 calorie, dramatic look

Övrigt smink: Lila nagellack

Hårvård: Fructis hårinpackning

Teknikpryl: Systemkamera

Tidning: Elle

pocketbok: Alkemisten av Paulo Coelho

godisbit/sort: Toffifee

Skiva: Sophie Zelmanis nya skiva

2 valfria pryl/plagg/grej/grunka: En gosig randig halsduk och en konsertbiljett till nån musik som jag gillar



kram kram!

Fina
2008-10-23 - 21:18:53

Råkade skicka lite för fort, här kommer iaf länken.



http://metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.5237331

Jessi
2008-10-23 - 21:21:27

Kul tävling, återkommer :)

josen
2008-10-23 - 21:24:13

OH MY LORD, älskar sånna häringa grejer!



Mascara: vet inte vad den heter men själva behållaren är rosa och "handtaget" är grönt.



övrig sminkprodukt: ett bra puder, märke är mindre viktigt.



hudvårdsprodukt: helosansalva, eftersom min är slut och jag behöver en.



teknikpryl: jag vet inte om detta räknas, men jag skulle verkligen vilja ha en espressomaskin. annars så sjunger min dator på sista versen så en ny sådan skulle inte vara helt fel.



tidning: fantomen eller "allt om historia" (älskar den)



pocketbok: något med hemingway eller bukowski



godisbit/sort: choklad - alla sorter utom mint eller med frukt. eller förresten, marabou amigo kanske vore schysst att testa.



skiva: valfri skiva med Tom Waits, mitt livs kärlek



valfria pryl/plagg/grej/grunka: en sedelpress och en årsförbrukning av öl.

Elin
2008-10-23 - 21:42:55

jag har slängt ihop ett litet kollage på min blogg. hoppas att det var okej att jag lånade bilden på kassen!

Erika
2008-10-23 - 21:50:35

Nu har jag fixat collaget =)



Så jag ska hålla tummarna nu!



Kramar!

Erika
2008-10-23 - 21:50:54

Nu har jag fixat collaget =)



http://morgondimma.blogg.se/2008/october/goodie.html#comment



Så jag ska hålla tummarna nu!



Kramar!

Tess
2008-10-23 - 21:58:50

Mascara: Hypnose

Övrig sminkprodukt: en primer

Hudvårdsprodukt: Body butter med kokosdoft!

Teknikpryl: ett objektiv till min canon-kamera

Tidning: Digital foto

Pocketbok: Självkänsla

Godisbit/sort: Salt lakrits!

Skiva: Oasis senaste

Valfri grej: Avanna-tisha givetvis!



Hah vilken underbar dröm! <3

Moa
2008-10-23 - 22:03:40

Har skickat iväg ett mejl nu :) Jätterolig tävling :D

JENNA
2008-10-23 - 22:13:46

maskara, pocket och ett avanna linne! :D

Emma
2008-10-23 - 22:28:02

1 Mascara - Lash Architect, carbon gloss

1 övrig sminkprodukt - små söta cupcake lipgloss

1 hudvårdsprodukt - TIGI hårspray

1 teknikpryl - iPod

1 tidning - Cosmopolitan

1 pocketbok - Chasing Harry Winston

1 godisbit/sort - Marabou

1 skiva - Alla av Plumb

2 valfria pryl/plagg/grej/grunka - En necessär

Lena
2008-10-23 - 23:01:26

Jeg har laget en kollage:)



23okt2008.html" rel="nofollow">www.lenaz.blogg.no/122479525223okt2008.html



leopardia
2008-10-23 - 23:12:39

1 Mascara: nu när jag sprang för att leta på den, så har jag tappat bort den jag köpte efter tips från dig, men det var väl kanebo?

1 övrig sminkprodukt: chokladdoftande lipgloss/lipsyl, gärna nåt utan mineraloljor

1 hudvårdsprodukt: jabu she (älskar deras ansiktstvätt)

1 teknikpryl: ge mig mobiltelefonen med den bästa kameran och en med blixt

1 tidning: PS. (jo, jag vet, inget modemagasin utan populärpsykologi, men, men)

1 pocketbok: jag kom just på att jag skulle vilja ha Allison Dubois, du vet, hon, vars liv ligger till grund för tv-serien medium

1 godisbit/sort: dumlekolor, den med blandade sorter

1 skiva: veronica maggios (om jag nu har stavat rätt)

2 valfria pryl/plagg/grej/grunka: den här boken med bilder och tjosan från sex and the city och naturligtvis en avannatröja, den med tjejen m tröja m katt på, som bara fanns som linne sist



om jag hinner, ska jag få till ett kollage, men än så länge får du nöja dig med massa cyberpussar!!



Määääxine ^^
2008-10-23 - 23:12:55

Mascara:L'Oreal Telescopic Mascara

Övrig sminkprodukt: Svart ögonskugga

Hudvårdsprodukt: RFSU:S - Nice n'cool Intim after shave

Teknikpryl: Gears of War 2 (spel till xbox-konsollen)

Tidning: SWEDEN ROCK MAGAZINE

Pocketbok: Första boken i Stieg Larssons serie "Millenium"

Godisbit/sort: Hockeypuck-pulver

Skiva: Metallica - Death Megnetic

Valfri grej: 4-dagars biljett till Sweden Rock Festival 2009





^^

<3

Emmelie
2008-10-23 - 23:28:13

Mascara - Hypnose från Lancome

Övrig sminkprodukt - Läppglans, gärna även det från Lancome

Hudvårdsprodukt - Pure A

Teknikpryl - Liten rosa mini dator

Tidning - Vecko Revyn

Pocketbok - Sophie Kinsella

Godisbit/sort - Lakris fiskar

Skiva - En blandskiva

2 valfria pryl/plagg/grej/grunka - Strumpbyxor i lila samt en tjock oversiza kofta



Alexandra
2008-10-23 - 23:28:59

Jag är självklart med !!!

http://cleopatravii.blogg.se/2008/october/tavlar-om-sjalva-goodiebagen.html#comment

Lene-Therese
2008-10-23 - 23:29:31

Jag skulle nog klara mig långt med en pocketbok och en mascara. ! :) Snälla du, låt mig vinna en sådan underbar väska! Jag bara älskar den!!!!! :)

lovisa
2008-10-23 - 23:49:24

1 Mascara - Skulle bli en från Viva La Diva, den är på tub (låter konstigt jag vet) billig och superbra!



1 övrig sminkprodukt - Ett lätt löspuder, gör ju att maken sitter som berg - tills man tvättar bort det såklart.



1 hudvårdsprodukt - Någon lyxig ansiktsmask.



1 teknikpryl - Handdator! Blogga och hålla koll på allting samtidigt, i en liten snygg grej kan ju aldrig vara fel?



1 tidning - in style, eller vad den nu heter. Hårmagasinet man läser för att avundas alla snygga frisyrer man själv aldrig skulle passa i.



1 pocketbok - Två nötcreme och en moviebox, av filip&fredrik.



1 godisbit/sort - Geisha!



1 skiva - Något utav the strokes.



2 valfria pryl/plagg/grej/grunka - Osis dust it, som gör att man får grym volym på håret. Tro mig, jag har testat.

Och... Varför inte någon halsduk i stil med den ni fick från Veckorevyns bloggala, den med mössa "inbyggd"

Ellinor
2008-10-24 - 00:05:35

Å vad fin goodiebagen var! Kanske ska man försöka knåpa ihop ett goodiebaginnehåll och delta i tävlingen.

Maria i Uppsala
2008-10-24 - 01:04:49

FYLLER ÅR den 29/10, skulle va UNDERBART att vinna din fina bag!! :-)

1. mascara masterpiece max factor

2. ysl concealer no 1

3. clarins beauty flash balm

4. handdator med trådlöst bredband så jag kan följa din blogg!

5. tidning Damernas värld

6. boken "konsten att läsa tankar"

7. Mörk choklad marabou

8. Musik med Rihanna

9. En liten fickspegel och läppglans från Make up store

stephanie
2008-10-24 - 03:00:15

19864872.jpg" rel="nofollow">http://chestnuts.webblogg.se/images/2008/pyttis19864872.jpg



där haru mitt bidrag :DD

lollo
2008-10-24 - 11:50:44

Här är min drömgoodiebag



Lancômes Éternicils

Estée Lauder Double Wear Stay-In-Place Concealer

Eco Cosmetics Fuktgivande Ansiktskräm

Ett nintendo wii

Tidningen Glamour

Andra Gossip girl-boken

Gott & blandat

Rent Soundtrack

En collegetröja med I rule the catwalk

En varm och snygg mössa

suss
2008-10-24 - 18:32:21

jag vill ju givetvis vara med och tävla! Här är länken och nu så håller jag tummarna :-)



http://susannekarin.blogspot.com/2008/10/goodiebag.html

isabelle
2008-10-24 - 18:45:26

har lagt upp ett kollage i min blogg :) glömde tidning, men skrev det på listan nedanför kollaget.

Neah
2008-10-24 - 19:43:00

Assnygg kasse/påse/bag/vaddetnukallas!

Let's give it a try!

Mascara: Max factor, masterpiece, volume and definition mascara. Den är asbra och har dessutom guldig tjusig färg ;D

Övrig sminkprodukt: En brun "höstig" ögonskugga.

Hudvårdsprodukt: ACO's cleansing tonic och fuktgel.

Teknikpryl: En av dom nya iPodsen, gärna den orangea, så läcker asså :D

Tidning: Sofis mode. Min kompis Christoffer säger att den är bra, så jag borde prova :)

Pocket: Potensgivarna eller rapsbaggarna. Så klockrena, humoristiska böcker som man inte kan sluta läsa :)

Godisbit: Geléhallon är min nya drog sukta xD

Skiva: Jason Mraz nya skiva com heter något i stil med: we sing we dance we steal things.. :)

Pryl no:1 : Tågbiljett ner till min shoppinggalna faster i skåne. Min garderob behöver verkligen ett lyft nu.

Pryl no:2 : En urafin tee från Cubus med kasettband på för 99:- tror jag.

Lisa Walker
2008-10-25 - 10:53:41

Den här tävlingen måste jag vara med i! Får dock vänta tills jag kommer hem till min egna dator som har photoshop :)

annica
2008-10-25 - 15:24:31

hej! jag bara älskar din fina väska! goodie bagen skulle innehålla:mascara masterpiece,max factor.Sminkprodukt:någon super bra foundation.Hudvård:mary kay.dagkräm.Tidning:Elle.teknikpryl:Iphod.pocket:tusen strålande....något av khaled hosseini.Skiva:någon bra!jag´hade uppskattat det mesta!!!2 valfri:1:jag behöver en väska.brun,fin.2:ett presentkort på kläder.godis: jag älskar vingummi o choklad.

URL: http://.,
Linda
2008-10-25 - 21:05:37

Jag är med :)



Mascara: Lancôme virtuose

övrig sminkprodukt: i.d minerals foundation

hudvårdsprodukt: Lancôme aqua fusion

teknikpryl: Lila ipod nano 16GB

tidning: Illustrerad vetenskap

pocketbok: Twilight av stephenie meyer

godisbit/sort: Surt & blandat

skiva: sense of purpose- in flames

2 valfria pryl/plagg/grej/grunka: Ett avanna linne och en randig oversize tröja :)

Bea
2008-10-25 - 22:57:02

Min goodibag:

1: Max factor Masterpiece Max

2: Puder (För att få lite lagom färg i ansiktet.)

3: Smith's Rosebud Salve Minted Rose

4: En systemkamera, helt klart

5: Cosmopolitan

6: Åh, jag vet inte. Prova på en Gossip bok kanske..?

7: Marabou choklad

8: Blandat

9: Din fina goodibag ;)

Dani
2008-10-25 - 23:01:19

Dior mascara.

Läppbalm från bodyshop.

Bodyshop brazilian nut bodylotion.

Macbook.

Topp hälsa.

Dan Brown - Angels and demons.

Daim.

Pink - Funhouse

Chokladpraliner och en flaska vin! ;D

jessicafs
2008-10-25 - 23:18:36

Ja min skulle nog se ut såhär:

Mascara en ny och bra.

ID´s smink set.

En rosa ipod.

veckorevyns tidning.

och lite annat som lösnaglar

lösögonfransar.

och nå underkläder de skulle

va en bra goodiebag för mig de:)

Liisa
2008-10-25 - 23:41:23

Mascara: Nån från IsaDora

Övrig sminkprodukt: Nagellack från VivaLaDiva

Hudvårdsprodukt: Nån bra mot finnar!

Teknikpryl: En iPdod eller iPhone

Tidning: Veckorevyn

Pocketbok: Oj, hm .. spelar ingen roll ^^

Godisbit/sort: Nougat!

Skiva: Blandad

Pryl: Påsen ovan såklart! :D

N N A T A L I S
2008-10-26 - 00:38:03

Detta är min drömgoodiebag;



1 mascara - lacome hypnose



1 övrig sminkprodukt - ID mineralfoundation



1 hudvårdsprodukt - estee lauder hudkräm



1 teknikpryl - Ipod nano



1 tidning - SOLO/cosmopolitan



1 pocketbok - hmm någon bra :)



1 godisbit/sort - geisha ;p



1 skiva - Blandad med massa olika :)



2 valfria pryl/plagg/grej/grunka - "today I´m wearing this" linne & "tonight I´m wearing this" linne ;D



Haha <3

Carro
2008-10-26 - 00:42:43

Oh den där skulle jag vilja ha..



1 Mascara - Lumene (testar inte på djur)

1 övrig sminkprodukt - Lumene ögonskugga

1 hudvårdsprodukt - Lumene bodylotion

1 teknikpryl - Rosa hörlurar

1 tidning - Vecko Revyn

1 pocketbok - Åse, Denise Rudberg

1 godisbit/sort - Äter inte godis längre, men 1 lakritsfisk att spara tills den blir hård, haha.

1 skiva - Duffy

2 valfria pryl/plagg/grej/grunka - Regnbågsfärgad halsduk från Gina med matchande benvärmare.

Lisa Walker
2008-10-26 - 00:53:20

Nu är jag också med och tävlar :)



Här kan du se mitt kollage, några saker står listat eftersom det blev så stort att ta med allt:

http://lisawalker.blogg.se/2008/october/vinn-en-tygvaska-hos-anna.html

emilie
2008-10-26 - 01:27:27

Mascara: Lacome hypnose

Övrig sminkprodukt: läppbalsam

Hudvårdsprodukt: Lumene bodylotion

Teknikpryl: Iphone eller Ipod touch

Tidning: Glamour!

Godis: Marabou smartis!

Skiva: Blandat

Valfria: Presentkort på H&M

Leone
2008-10-26 - 10:54:53

Mascara Blueberry :D

läppglans från Lancome

lumene bodylotion

Den nya Ipoden

Elle

GossipGirl

Marabou smartis

Christina Aguilera - back to basic

Today I'm wearing this linne :D och svarta benvärmare



det är något som jag skulle bli överlycklig att få jag skulle nog hoppa i sängen och mamma skulle få spel över mig hahhaha xD

Tina
2008-10-26 - 11:05:07

Så kul med tävling. Fin tygpåse att använda när man handlar mat - på det miljövänliga viset.



En härlig fyllning skulle vara:

Lóreals Telescopic mascara. Love it!

Nygg snyggt rouge inför vintermörkret.

Elisabeth Ardens 8 hour creme, dagcreme. Är helt fantastisk. Teknikpryl skulle nov vara ett ritbord, modell Bamboo a4. Pocketboken som saknas i handväskan är Nikki Sixx uppföljare till The Dirt. Gillar det nya magasinet EKO queen. Godis godis godis - knarkar snusklubbor!

Sugarplum fairys nya skiva går inte av för hackor. Riktigt riktigt bra musik att älska.

Två andra saker som saknas i min garderob precis just nu är en blå peruk och en klänning a la Corpse Bride. Ska förvandlas till henne nästa fredag.



Det skulle göra min vardag komplett!



Jennie
2008-10-26 - 12:55:59

Åh vilken fin påse, älskar tygpåsar :) Och tänk vilken dröm att få fylla sin egen goodiebag, så här skulle min se ut:



Mascara: Great Lash-Maybelline

Övr sminkprodukt: mineralögonskugga-Loreal

Hudvårdsprodukt: någon ny scrub behöver jag, både till ansikte och kropp

Teknikpryl: ny laptop!

Tidning: Misstänkt (typ som Efterlyst fast i tidning)

Pocketbok: "Tusen strålande solar"-Khaled Hosseini

Godis: Djungelvrål

2 valfria: stor, varm sjal+nya Converse skor

Jennie, igen
2008-10-26 - 13:03:14

Men..fick ju inte med skivan! Det får bli Duffy, den har jag inte hunnit köpa än :)

Malin Larsson
2008-10-26 - 14:25:23

Mascara: Favortien Diorshow, gärna med nya gummiborsten

Övrig sminkprodukt: Ögonskugga i säsongens färger

Hudvårdsprodukt: Helt klart Björn Axén shampo o blasam

Teknikpryl: GÄRNA en Nokia N-series mobil, så slipper jag spara till en :D

Tidning: Plaza kvinna eller "vanliga" Plaza

Pocketbok: Är ju helt kär i Paul Auster, så skulle nog bli någon av hans böcker...

Godis: Mörk choklad, mm! :D

Skiva: Oj. Har länge velat ha No Doubt- the singels, så skulle nog säga den isf.

Valfria: Free-bra och Thomas Sabo- halsband. J'adore!



Kram Malin ([email protected])

Sofie H W
2008-10-26 - 18:30:20

1. Max Factor Masterpiece MAX

2. ID. foundation

3. The bodyshops bodybutters

4. Samsungs mobil u900 soul grey, helt underbar!

5. Veckorevyn skulle sitta fint

6. Oj, jag som aldrig läser. Den kan jag inte svara på, tyvärr.

7. Cholkad, Marabou :p

8. Alla Gavin Degraws skivor

9. Oj, nu blev det svårt. Presentkort eller en dag på spa.



Finfina tygkassar! :) Kram <3

JOSEFIN
2008-10-26 - 22:03:15

Mascaran: Max Factor Masterpiece Max

övrig sminkprodukt: ID Foundation

hudvårdsprodukt: Bel Col 2 ... från, belcol.se

teknikpryl: Sony Ericsson W980

tidning: Glamour

pocketbok: nått med harlequin

godisbit/sort : geisha

skiva: Oj svårt, men : Papa Roach , jätte bra

valfria pryl/plagg/grej/grunka : Today Im wearing this linne, vitt och så ett Förvarets Hudsalva, det bästa som finns :)



Håller nu en tumme :)

isabellatsang
2008-10-27 - 01:50:40

1 Mascara,l'oreal telescopic

1 övrig sminkprodukt vattenfast eyeliner

1 hudvårdsprodukt. torrshampo

1 teknikpryl, nintendo ds

1 tidning, illustrerad vetenskap

1 pocketbok, ingen jag kommer på

1 godisbit/sort aladin choklad

1 skiva ohh ett bland band

2 valfria pryl/plagg/grej/grunka presentkort tror jag nog

Karin
2008-10-27 - 10:04:37

Jag vill också vara med :)



Här har jag knåpat ihop ett collage: http://sakerochting.se/?p=1682

Emma
2008-10-27 - 18:46:00

Åh, hoppas att jag vinner! Här är länken: http://thinkfashion.webblogg.se/2008/october/utkast-1-xxl-curl.html



Hah, det ultimata nu, vore att vinna bagen OCH sin drömgoodiebag! DET vore en bra tävling! Fast jag blir jätteglad bara om jag vinner bagen! <b>Kram</b>.

Joakim
2008-10-27 - 22:31:50

Shit alltså!, jag älskar påsen, vill bara ha den! Så jao, en mascara! Jag vet ej vilken sort, men nån bra!, sen skulle jag väl vilja ha lite puder. Som hudvårdsprodukt skulle jag vilja ha en parfym om det räknas, DKNY. Och som teknikpryl skulle jag vilja ha en väckaklocka som inte låter för jäkligt, utan väcker en med normal ton. En tidning skulle bli SE och HÖR :O, och pocket bok skulle vara en Gossip Girl bok. Åh, godis, ferraribilar, mums. Och så Pihlis skiva. NICE! Och som något eget val skulle jag vilja ha två tablett askar som när man äter dom gör så att man luktar så gott så det sprids kärlek runt om dig :D Det var mitt förslag :D Ha det bäst!

kath
2008-10-28 - 10:34:34

Min dröm goodie-bag:

Mascara: Clinique e en favorit.

Övrig makeup: svart ögonskugga från typ Gosh.

Hudvårdsprodukt: Ansiktskräm från Nr 7.

Teknikpryl: En Kamera

Tidning: Vad som helst älskar alla mode tidningar.

pocketbok: Marley och Jag av John Grogan

Godbit: PinPin!

Skiva: Lykke Li

Övrig: Presentkort!

Terese
2008-10-28 - 19:50:55

Har precis suttit och roat mig med att sätta ihop en "dröm goodiebag" då jag ändå är sjuk och inte har någonting att göra. Du hittar kollaget här:

http://teresela.blogg.se/2008/october/vinn-en-bag-av-avanna.html



Nu är det bara till att hoppas att jag har lite tur med mig och vinner den fina bagen! :)

Karoleen
2008-10-29 - 10:18:45

Vilken jätterolig tävling!



1 Mascara: Dior Show

1 övrig sminkprodukt: Lancome Bi-Facil

1 hudvårdsprodukt: Bodyshop Body Butter - Mango

1 teknikpryl: Nokia e71

1 tidning: Vanity Fair

1 pocketbok: Vilken Grisham bok som helst.

1 godisbit/sort: Reeses Pieces Peanut Butter Cups

1 skiva: En Slaptones skiva

2 valfria pryl/plagg/grej/grunka: En stor sjal från Gina Tricot och ett glass halsband från Cocoo.

Alexandra
2008-11-01 - 00:36:23

Vem vann ?


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: