GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

måndagsmorgon, dagkräm och babbel

2008-08-04 | 10:10:05 | Smink, Hudvård, Skönhet

God måndagsmorgon på er alla!
Jag är faktiskt helt ledig idag - förutom eget företagsjob, men det sköter jag hemifrån, förutom ett litet kundbesök..eller två...Så jag njuter
Stefan har gått tillbaka till jobbet efter semestern stackarn, men jag och småpojkarna busar och har oss och försöker vänja oss vid varandra än mer. den store av dom är fortfarande lite halvrädd om man kommer emot honom, men om han vill kela så är han den keligaste. Men men, just nu fascineras de mest av tejprulle.

Förutom Pandalinnet på Carlings igår så shoppade jag hudvård.
Har blivit helfrälst i Yvonne Rydings krämer sne jag ick dag- och nattcreme i present av mamma när de var i Grekland i maj.
Min dagcreme tog slut i början av förra veckan men jag kom mig aldrig för att beställa hem ny från hennes hemsida.
Så igår i skövde, på den lilla kvart vi hade på oss inne på commerce, så sprang jag runt i varje affär som sålde hudvård, men inget napp.

Nej, det var visst på Ica Maxi av alla ställen, som jag bara gick in på för att köpa kattsaker, som jag hittade krämerna.
Vilken tur!


(foto: jag)

Rekommenderas varmt.
Naturliha råvaror och produkter i krämerna och passar min hy perfekt - får lätt bölder och finnar, men är samtidigt skitorr och känslig.

Vad använder ni för hudvård?
Kommentera 27 st

Kommentarer
Miss S
2008-08-04 - 10:34:39

Kul när man hittar fynd på oväntade ställen.... ica maxi kan man faktiskt kika närmare på jag hittade mitt favvo gloss på rean där för ett tag sen:)



ha det gott gumman

Miss S

LB
2008-08-04 - 10:36:57

sv: jag ska rida idag och sen träffa en vän, själv då?:)

Pernilla
2008-08-04 - 10:41:05

Jag tvättar med vanliga, gammal hederlig Lactacyd och byter sen budgetspåret och smörjer mig med Cliniques "Dramatically different moisturizing lotion". Funkar jättebra! Man blir alldeles mjuk och len efter ett tag :)

Åsa
2008-08-04 - 10:47:13

Jag använder ingen speciell serie eller så men body shops produkter tycker jag är bra ! Men så länge det innehåller aloe vero så brukar jag köpa det :) Kram !

Little Peaché
2008-08-04 - 10:53:23

Sv: Tack! Men jag måste erkänna att det krävdes lite mod att lägga upp dem. Glad att du gillar dem, jag var först rädd att de skulle vara "too much".



Kram på dig

Sanna
2008-08-04 - 10:55:47

skönt att vara ledig.

Lottis
2008-08-04 - 11:00:30

Jag kör på Neutrogena från Apoteket, funkar ganska bra för mig. Ska kolla Yvonne Ryding, jag är ju lite som du, är mest torr och känslig, men en hel del finnar och blemmor kommer ibland, och rengör jag inte, så känns den bara fet... fast jag får ju aldrig bölder som du, eller mycket sällan i alla fall...

Sista semesterveckan nu då, och det pissregnar... Ska visst göra hela dagen... blä. Får se vad jag hittar på...

Ha en skön ledig dag :-) Kram kram

Annie
2008-08-04 - 11:00:39

Det enda som är planerat idag är att hoppa rakt i famnen på hubbyn som kommer hem från 5-dagarsresa rallyresa till Finland, underbart! ( Å så ska jag jobba också, fast det är i natt så jag försöker förtränga det... :)) Hoppas din måndag blir kanon också! Kram

DENISE DORNELL
2008-08-04 - 11:15:08

apotekets produkter=)

JOSEFINE
2008-08-04 - 11:16:29

godmorgon :)

Sweet life style
2008-08-04 - 11:19:22

åh, kanske man ska prova!

Alexandra
2008-08-04 - 11:29:32

Du vann tävlingen i min blogg Anna. Stor grattiskram på dig!

tekla
2008-08-04 - 11:35:22

vad fin bilden blev med pärlorna ;)

Therese
2008-08-04 - 12:09:26

TÄVLA OM ETT PAR NYA & OANVÄNDA CHRISTIAN LOUBOUTIN SKOR I MIN BLOGG!

SCAR
2008-08-04 - 12:10:46

Vilken tur du hade! Jag använder helst ansiktsprodukter från Neutrogena. De funkar kanon på mig!

Latin Rock Exotic
2008-08-04 - 12:33:27

Hej tänkte fråga en sak om du kan hjälpa mig? Vad tycker du om min tröja "Team Blatte Bella" ? :D Vore tacksam för lite feedback :)



KRAM



Annars är YR en jättebra serie!!!

Mikaela
2008-08-04 - 12:54:36

Hej hej,

bra tips det där! Jag anv Body Shops E-vitamin-tvättkräm, den är så himla mild och bra, jag är aset känslig. Sen Clarins dag- natt och ögoncreme för blandhy & fina linjer. Ögoncremen är lätt otrolig, man riktigt känner hur puffigheten sjunker tillbaka, resultat direkt - på mig iaf! Body Shops alohe vera-serie är ett hett tips annars när det gäller dag/nattcreme!

Erika
2008-08-04 - 17:05:49

Jag använder Clinique. Har ganska nyss börjat och det verkar fungera bra =)



Pandalinnet var supersött. Det skulle jag gå och spana efter om jag inte hade utmanat mig till shoppingstopp ;o)



Kramar!

X
2008-08-04 - 19:05:46

Förstår inte hur alla orkar bry sig om krämer, kläder och krimskrams. Vad är grejen med shopping? Alltså, folk får gärna intressera sig för vad de vill, men jag förstår inte hur ni orkar.

Frida
2008-08-04 - 19:40:32

Hej ! jag använder podukter från mary kay, när jag är på latsidan det vill säga, annars använder jag mig av sådant som olivoljor, thesorter och frukter för att hålla huden i topptrim, Läs min blogg bland beauty-tips så ser du precis vad jag använder mig av ! både billigt och inte alls skadligt för huden, som vissa cremer faktiskt kan vara !

Frida
2008-08-04 - 19:41:57

Hej ! jag använder podukter från mary kay, när jag är på latsidan det vill säga, annars använder jag mig av sådant som olivoljor, thesorter och frukter för att hålla huden i topptrim, Läs min blogg bland beauty-tips så ser du precis vad jag använder mig av ! både billigt och inte alls skadligt för huden, som vissa cremer faktiskt kan vara !

Frida
2008-08-04 - 19:42:23

Hej ! jag använder podukter från mary kay, när jag är på latsidan det vill säga, annars använder jag mig av sådant som olivoljor, thesorter och frukter för att hålla huden i topptrim, Läs min blogg bland beauty-tips så ser du precis vad jag använder mig av ! både billigt och inte alls skadligt för huden, som vissa cremer faktiskt kan vara !

Frida
2008-08-04 - 19:44:20

Hej ! jag använder podukter från mary kay, när jag är på latsidan det vill säga, annars använder jag mig av sådant som olivoljor, thesorter och frukter för att hålla huden i topptrim, Läs min blogg bland beauty-tips så ser du precis vad jag använder mig av ! både billigt och inte alls skadligt för huden, som vissa cremer faktiskt kan vara !

Frida
2008-08-04 - 20:07:17

Hej ! jag använder podukter från mary kay, när jag är på latsidan det vill säga, annars använder jag mig av sådant som olivoljor, thesorter och frukter för att hålla huden i topptrim, Läs min blogg bland beauty-tips så ser du precis vad jag använder mig av ! både billigt och inte alls skadligt för huden, som vissa cremer faktiskt kan vara !

Maria
2008-08-04 - 22:04:27

Sköna hudvårdprodukter, vart finns dom och vet du på ett ungerfär vad dom kostar? :)

Frida
2008-08-05 - 00:04:34

Oj! shit , förlåt för spammningen !, internet var inte på min sida idag och uppenbarligen har jag terroriserat dig med inlägg! Sorry!

Sophie
2008-08-05 - 22:55:03

Hejsvej:) Jag är lyckligt lottad faktiskt, jag använder sällan sällan ansiktsprodukter och får aldrig finnar vilket jag är väldigt glad för:)Det enda jag gör är att tvätta mitt ansikte med vatten och apotekets ansiktsvatten. Det återfuktar tillräckligt och gör så att jag inte behöver använda någon ansiktskräm:)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: