GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

jag kan visst inte ett skit om mode...buhuhu

2007-10-28 | 00:39:59 | Egocentrerat&Vardagligt

Haha, ja det är då roligt ibland med alla dessa "anonyma" som i kommentarer försöker ge en pikar och försöker så hårt att såra en.
Att de tar sig tiden att till och med skriva flera olika kommentarer på flera olika inlägg med olika alias och till och med svarar på sina egna kommentarer för att ge sken av att vara flera som tycker samma sak.
Haha.

Men ni som ska såra..försök åtminstone att i alla fall ta reda på lite om bloggaren ni så gärna vill pika då så att era försök till pikar träffar rätt.
Jag menar om jag rätt ofta påpekar själv att jag hatar mina ben så är det ju ingen idé att ni försöker intala mig att jag har fula ben som om jag vore helt omedveten om detta faktum.
Och om ni tror att en kommentar som "att jag inte kan ett skit om mode" skulle såra, ja då gör ni bara bort er själva.
Ni är väldigt underhållande må jag säga.
Liksom att en och samma människa kallar sig för både Gunde Svan och Michelle i två olika kommentarer. HAHA!

Jaja, min blogg lever vidare.
Jag kommer fortsätta att skriva här och klicka upp egobilder  med min rosa mus.

146310-2751


(foto: jag själv)
Kommentera 24 st

Kommentarer
Angelica
2007-10-28 - 00:41:35

Haha,patetiskt människor:D Men jag är med dig sötnos:D

Alexandra
2007-10-28 - 01:08:45

Dessutom är det ganska obegåvat att inte tro att man kollar upp ip-numret. Det är ju lekande lätt att se om det är samma person som skriver om och om igen. Överhuvudtaget är det ganska obegåvat att mobba folk anonymt över nätet. Som Jan Guillou en gång skrev i en krönika "...är det anonymiteten som blir oemotståndligt frestande för personer med svårartade mindervärdeskomplex eller andra psykiska problem?"

Emilié
2007-10-28 - 01:10:15

Snyggt tangentbord! Musen var ju också helt OK (:
Hoppas du har haft en supertrevlig helg än så länge!

Eva
2007-10-28 - 01:10:26

hahahaha
Jag tror jag trillar av stolen nu... sicka menlösa typer.
Och va bra att du fortsätter trots deras små patetiska ansträngningar... för jag älskar din blogg!! :o))
Dina bilder och dina texter är så härliga att se och läsa.

Och jag håller med dej... dessa "små" patetiska människor gör bara bort sej själva... knappast någon annan. *S*
Jag har haft några sånna hos mej också. ;o))

Massa kramar till dej Anna!
/Eva

Johanna
2007-10-28 - 01:48:24

Haha, vissa människor har tydligen för mycket fritid som dom inte riktigt vet vad dom ska göra av... Synd att dom inte ägnar den åt att förbättra sig själva istället...

Cool mus förresten. Jag är själv på jakt efter ny mus, men jag är inte så sugen på en rosa, fanns den i fler färger? Jag gillar när det lyser en massa om den :)

Sandra
2007-10-28 - 03:00:20

att dom orkar!!

sara
2007-10-28 - 07:41:00

det kallas avundsjuka. personen i fråga tycker säkert dina ben är urläcka xD ;)

Argbo
2007-10-28 - 07:43:44

Som sagt, alltid några idioter i världen som bara måste försöka bryta ner folk bara för dom själva måste få vara det där lilla extra bättre. Tror dom/den gick in i ett minfält nu dock. Nu...vem sa rosa mus and where da hell is my rock n roll??

Hanna
2007-10-28 - 09:11:18

Svar: Tack. Vi hade en trevlig kväll med godis i mängder och filmen "Ett monster till svärmor". Bra och underhållande film.

Det är fördelen med att ha en liten och anonym blogg. Man slipper alla dessa idiotiska kommentarer från folk som inte har något bättre för sig. Irriterande. De är ju så fega också. Ska de trycka ner någon kan de väl åtminstone våga stå för det och inte gömma sig bakom anonymmöjligheten. Det är likadant på siten familjeliv. Där blir folk trackade till höger och vänster. Tror du de vågar stå för det? Nepp. Långt blev det. Hoppas du får en kanonbra dag. Kram

Att ha det gott
2007-10-28 - 09:14:48

FORTSÄTT precis som nu

emelieu
2007-10-28 - 09:26:42

haha hur orkar folk (?!) snygg mus

alexandra
2007-10-28 - 10:01:09

det är bara folk som är avundsjuka som sitter och skriver en massa inlägg bara för att såra folk, fortsätt som du gör, för du är grym :)

leopardia
2007-10-28 - 10:56:10

haha, härligt tangentbord och klickverktyg ;)

Mikaela
2007-10-28 - 11:16:46

Sött tangentbord. Varifrån?? (:

sofie
2007-10-28 - 12:19:17

haha, det finns verkligen människor till allt, vissa är ju bara för roliga;P
jag gillar i alla fall din blogg, och dina nya rosa leksaker! har då aldrig sett ett rosa tangentbord eller någon rosa mus..vart fann du detta? ;D kramisar

Maddiie
2007-10-28 - 12:28:15

Ja, vilka patetiska människor det finns !
Jag får också flera sånna där kommentarer.. men man får inte ta åt sig :) Jag älskar din blogg, och det är jag inte ensam om.

Vilket fint tangentbord och mus.. vart kommer de ifrån? :)

Kram på dig!

Anonym
2007-10-28 - 13:05:38

Ta inte åt dig så mycket. oftast dem som skriver skit är rent utav jävligt avundsjuka!

' Jessica
2007-10-28 - 13:35:32

gud va snyggt tangentbord och datamus! Riktigt coola :)
Och skit i dom där som inte har något liv utan hellre sitter och hackar på andra än att försöka skaffa sig ett.

Sara
2007-10-28 - 14:37:24

Håller med de andra. Patetiska människa som måste göra sig besväret att skriva fula kommentarer åt tjejer de bara är avundsjuka på.

anna
2007-10-28 - 16:11:08

jättesnygg mus & tangentbord! håller med dej totalt, & älskar din blogg och dina bilder :) puss på dej sötnos

jenny
2007-10-28 - 18:40:49

Bra att du inte tar åt dig din blogg är super.. å du jag har lika dan mus å hade gärna haft ditt söta tangentbord oxå=)

anna
2007-10-28 - 23:14:22

Sara: Ja så kanske det är...men han/hon framställde sig mest som löjlig ändå så.
Kram!

anna: tack så hesmkt mycket! va gullig du är! plus att du har ju ett väldans fint namn ;)
kram!

Jenny: tack! jag köpte musen o tangentbordet som ett set =)
kramar!

Linda
2007-10-29 - 09:08:41

Nä, nu blev jag sådär avundsjuk igen.. vilka snygga prylar. Jag vill också ha.... och det sista ska du läsa med en treåringsröst, haha

Linda
2007-10-29 - 17:50:47

Anna: wohoo! hela min datahörna går i svart/rosa eftersom det är mitt företags färger i loggon, alltså undrar jag var man kan köpa det heeeta tangentbordet/musen som ett "set"? Svara gärna i min blogg, är rädd att tappa bort dig då jag surfar från pojkvännens dator! Puss och tack på förhand


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: