GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

ny och röd

2007-12-26 | 00:33:35 | Accessoarer

146310-3617

(foto: jag själv)

Jag fick en jättefin plånbok av mamma i julklapp. Röd och rymlig, ny och fin.
...Jag är egentligen ingen plånboksanvändare. I perioder har jag kort och pengar löst i den väska jag bär föt tillfället eller så använder jag en sådan där plastficka man får till Busskort...ett tag använde jag en liten sminkväska och ett tag en visitkortshållare.
Har dock det senaste använt en vit plånbok - även den en present ifrån mamma men den är lite otymplig och inte alls så praktisk vad gäller kortförvaring eller myntfack.

Men nu..nu har jag en jättefin plånbok.

Ska hoppa i säng straxens...Kanske att jag och Stefan följer med min bror till Jönköping vid halv tiotiden idag ( ujuj stackars sömn) och kollar in mellandagsreorna...

Dock har jag ju shoppingförbud i minst en månad...fast saker till företaget, hygienartiklar, mat och om jag fick pengar/presentkort i julklapp var ju tillåtet att bryta förbudet med...
Kommentera 3 st

Kommentarer
Camilla
2007-12-26 - 11:32:21

SVar: Nej då. Blir inte något ledsen. =) Vet ju varför jag ser ut som jag gör, så det är bara att inte ta åt sig. Och ska ju ta och göra något åt det sen. =) *kram kram*

Nora
2007-12-26 - 18:32:09

Snygg! Har du någon aning om vart den kommer ifrån? :)

Gardjeanette
2009-07-17 - 09:07:33

Much to think about excellent web-site!! On a purely personal level "what is Love" section gave much insight into this complex subject.


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: