GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

My own Sex and the city gang

2007-08-05 | 10:59:58 | Egocentrerat&Vardagligt

Åh så mycket roligare en utekväll blir om man spenderar den med några underbara tjejer istället för sambons brölande " höhö vi skryter om hur fyllesjuka vi varit i 3 dagar men fan nu visar vi att vi är karlar och super skallarna av oss igen för det ju manligt brröööööl".
Dock är det alldeles för sällan jag får träffa dessa underbara tjejer, mer sällan som vi går ut och faktiskt första gången vi gör det tillsammans..
Först kom Lovely Li och hon kom i jeans och skjorta och traskade här ifrån i en av mina svarta slinkiga saker, ny make up and sexy as hell. Sen kom  Ljuva Jenny med sin trunk - ja hon är som jag, väldigt velig när det gäller en outfit för kvällen så hon hade helt enkelt med sig lite att byta emellan om så skulle behövas..men det behövdes inte ty hon hade ju på sig en skitsnygg jeanskjol och en J.Lindeberg t-shirt.
Älskade Karin joinade oss en stund efter att hon slutade jobbet, uppenbarde sig i en snygg plommonlila topp, men eftersom hon skulle jobba idag följde hon inte med till krogen..
Det är också Karin som saknas på "gruppfotot" som togs innan hon kom...fast känner jag Karin rättt, hade hon nog inte velat vara med på kort ändå..särksilt inte på display och allmän beskådan i bloggen.
Men det var ett härligt gäng..jag älskar er tjejer och jag hoppas vi kan göra det detta oftare..skapa vårat eget Sex and the Citygäng...dock osäkert vem som är vem i serien utav oss...

Jag hade på mig den Vero Modaklännng jag köpte i våras iaf med tattoomotiv typ och assymetrisk skärning nedtill..skitsnygg tycker jag och jag..jag kände mig nog mest Carrie i den om jag ska välja en SATCkaraktär...

146310-2020
Li till vänster, jag i mitten och Jenny till höger..Karin ständigt i hjärtat..

Kommentera 22 st

Kommentarer
agnes
2007-08-05 - 11:06:31

Alla ni tre var jättesnygga! :)
Hoppas ni fick en heöt underbar kväll!: )

julia
2007-08-05 - 11:11:45

hihi, det var så lite ! :) jag säger bara så jag tycker !
åh, då måste du verkligen blivit glad ! kul att höra det ;)
oh, dom där bilderna var också fina. hade ni det kul ?
Massa Kramar

agnes
2007-08-05 - 11:20:58

Åhhhh! Förstår du hur glad jag blir när du skriver såå. Duu som är en sååå duktig konstnär själv!
TACK TACK TACK TACK! Snälla du! :)
Kraaam PÅ SNÄLLASTE ANNA!

Ingrid
2007-08-05 - 11:27:43

Ni var jätte fina alla 3 :D

Alexandra
2007-08-05 - 11:27:57

Vad kul att ni hade trevligt! kram

elin
2007-08-05 - 11:36:10

sorgligt, det har vi iochförsig också, men jag hoppas att solen tittar fram hos er snart igen.
idag ska jag förmodligen ner på stan med en vän, men vet inte riktigt med det ännu. och du själv?

Matilda
2007-08-05 - 11:49:54

så fina ni va ! ha en bra dag kram

~Johanna~
2007-08-05 - 11:55:58

Tack :D massa kramar till dig med sötnos :)

Åsa.S
2007-08-05 - 12:13:23

Visst är det kul att gå ut ett gäng tjejer sådär!

Emmelie
2007-08-05 - 12:22:00

Å, så kul! mina tjejer kommer till mig v.34 så då kan vi leka sex and the city! Jag känner mig mest som charlotte :P

Knutte
2007-08-05 - 12:41:10

Tack så mycket!
Aha, vad synd, här är den idag igen :) Gäller att ta vara på det ordentligt nu..
Kram

Lovely Li
2007-08-05 - 12:54:51

Tack för en underbar kväll!!!! Vet inte om jag direkt hade godkänt korten du plockat med till bloggen, men för dig som alltid tycker att jag är så snygg så kanske du inte ser skavankerna på mig... Det kortet från dansgolvet var extra vulgo! Alla ni kära bloggläsare, Anna ska få lägga ut fler kort på mig, av mig utvalda! Men det verkar ju som att vi fått bra respons på korten så jag ska väl inte gnälla för mycket... Men ändå, usch vad jag ser ut...
Pusspuss Anna!!!!!!!

stumpan
2007-08-05 - 13:06:33

söta ni är tillsammans!
svar: Nejnej, så fin hand har jag verkligen inte :)
Hihi, jo det brukar vara det!
Kram

Sandra
2007-08-05 - 13:39:12

Guu va snygg Vero Moda klänningen är! :D Passar så himla bra på dej! :D :D

Annah
2007-08-05 - 15:59:02

Fina ni var!! Jag är galet avis på din klänning, hur kunde jag missa en sån skönhet på vm`? Nästan så jag skulle kunna gråta en skvätt för att den var så fin haha. Så om du lessnar på den en dag och inte vill ha den längre, jag köper direkt haha!
Svar: Jo det är ju sant, men är fasen mera bakis idag än igår. Men ska försöka bota det med lite kaffe nu, skulle vilja sova lite mera. Men nu när det äntligen är sol ute så måste man väl kanske dra sej ut till den.Å förresten du är ju brun iallafall fast ni haft tråkigt väder, hur funkar det? Lätt för att få färg?
Ha en überbra dag!
KRAAM!

Yolla
2007-08-05 - 17:52:53

Svar: Thihi vad bra, jag säger bara vad jag tycker! :)
Och Sex & The Tidaholm babes, lite roligt, haha :D

Sassy
2007-08-05 - 19:38:29

Haha, kul att ni är SATC-brudar, för jag och mina kompisar jag var i London med kom på att vi är rätt lika dem och att vi alla har varsin motsvarighet i serien.
kram

Emelie
2007-08-05 - 20:08:54

Skit snygg klänning ;D

Karin B
2007-08-05 - 20:51:06

Vad härligt skrivet babe, det var verkligen en mysig kväll, det lilla jag var med. Det hoppas jag att vi gör om flera gånger! Love ya!

Elin
2007-08-05 - 21:20:13

Underbart söt klänning !

anna
2007-08-05 - 23:05:29

Karin B: du saknas på bilden...fast du är ju min charlotte-carrie-samantha-miranda..och jag älskar dig vännen!
kram!

anna
2007-08-05 - 23:08:31

Lovely Li: Men vi är ju vulgo darling då ser vi vulgo ut också ;) Men du är sexig inget annat och du ser ju - alla tycker vi är snygga ihop =)
..är så nära på att vilja lägga ut den "sexytillfredsställda" bilden på dig...hihi
puss!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: