GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

sporty, undie, beauty & wardrobe shopping

2014-06-02 | 21:51:17 | shopping, provrummet & cravings

 
Så där ja! Äntligen pustar ni nog nu ut, Äntligen visar hon den fashionabla GeKås/Ullaredsshoppingen!
 
Denna gången blev det knappt nånting av standardullaredsgrejer som rengöringsgrejer, bakplåtspapper eller fryspåsar.
Nej det blev nästan enbart nöjesshopping och det var en härlig dag med mamman och svägerskan♥
 
Det blev sportbh:ar och sportiga shorts.
Det blev en hel del underkläder då jag älskar deras bh:ar utan massa fyllning. Men hittade även två bra bandeaubh:ar.
 
På beauty/sminkavdelningen så blev det lite smått och gott men bästa köpet där var Elisabeth Ardenkrämen, som jag fick av Mamma i present. Så lyxigt!
Hittade även lite Victorias Secret och ett silverschampoo. Ständiga favoritkrämen från Nivea, Aussies hårvård och lite nagellack i somriga färger.
 
Utöver träningskläder och underkläder blev det också lite vanlig garderobsshopping.
Ett virkat linne och väska, en tunn stickad tröja i somriga färger, två baslinnen och så ett par sportiga kortare byxor som jag ser ramför mig att jag främst vill matcha med ett par snygga heels. Lite Carrie Bradshawskt så där tycker jag. Klänningen är från barnavdelningen men det var den finaste klänningen jag hittade i hela varuhuset. Damavdelningen kändes lite utplockad eller mest fylld emd linnen och tshirts med tryck. Inget fel med det men hade ju stått kvällen innan och tryckt upp en massa Avannagrejer till mig själv med oliak tryck/prints så jag har nog sånt så jag klarar mig ett tag framöver.
 
Hittade även shorts och tshirt till Stefan samt två kökshanddukar.
En härlig dag med två underbara människor och 2000 kronor fattigare men massa garderobsnytt rikare!
Kommentera 1 st

Kommentarer
Hanna
2014-06-02 - 22:24:07

Fina fynd du gjort!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: