GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Älskade Kattskrälle

2014-12-11 | 07:51:00 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Kan nog ha varit laddarsladd nummer 10 (minst) till min Macbook som jag nu fick lägga pengar på...ja jag har köpt sladdar för mer pengar än vad datorn kostade.
Katten i sig som verkar ha en applesladdfetisch kostade i sig 2 spänn i inköp men äter kanske för 250 kronor i veckan och så gjort i hmm 6 år..
Jävla dyr katt det där.
Jävligt jobbig är han också och fäller odrägligt mycket päls.
Men han är söt.
Och det väger ju upp det mesta.
Kommentera 4 st

Kommentarer
Ida
2014-12-11 - 09:37:49

Polly knep sin första för några veckor sedan. Var är sladdarna billigast, du borde veta känns det som :)

Svar: Jag köpte många skadar till väldigt dyra priser på både Elgiganten och Apple .. Men förra på it-sajten och igår på equpit. Halva priset !
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Charlotta Sofia springer och trimmar
2014-12-11 - 13:44:59

Haha, han ser märkligt skyldig ut på bilderna. Det verkar tydligen som sladd är en delikatess för många katter, helst de dyraste :)

Alexandra
2014-12-12 - 12:35:56

Tråkigt med sladdarna, men gud vad söt kissen din är!

Andrea
2014-12-12 - 17:51:29

Naaw de ögonen :D Håller med dig, sötheten e det enda som räddar jobbiga katter...


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: