GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

dessa dagar ...mmm

2020-06-29 | 21:57:12 | Egocentrerat&Vardagligt

 
 
Som jag njuter av varenda dag som det är möjligt att få känna solen mot huden, då och då doppa sig i poolen och bara vara här i min egna lilla hemmaoas.
Se de blöta fotspåren över träplankorna på altangolvet, lyssna på en podd eller två och plöja böcker. Hemester är verkligen min grej. 
Idag blev det ett hiit-träningspass när molnen hopade sig en stund och jisses, svetten den rann. Känns skönt att ha hittat lite andra träningsformer utöver löpningen då ju både smalben, häl och hälsena krånglat sen i november. Så kan man ju göra lite vattengympa i poolen hehe.
 
Måste dock ganska så snart fylla på min att-läsa-bokhög. Den är snart tom!
 
 
Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: