GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Sköna Lördag

2020-08-29 | 16:55:38 | Egocentrerat&Vardagligt

 
 
Regnig men ack så skön lördag. Startade med massa kaffe, färskt bröd med goda pålägg och en del skrivande.
Sen, trots regn, så kom mamma förbi och vi begav oss ut på en riktig långpromenad och efteråt följde den ömma och snälla modern med tillbaka och hjälpte till med en ordentlig storstädning. eller hjälpte till, hon gjorde det mesta. Hon svabbade, dammsög, gned, skurade, torkade och puffade och fluffade och hann till och med att göra en liten ommöblering medan jag mest sysselsatte mig med städning av badrummet . Vet inte hur hon gör. Det har jag frågat mig så många gånger. När mamma städar blir det verkligen RENT. 
Vissa ( jag ) är bra på att stöka ner..Vissa ( mamma) är bra på att städa.
 
Nu väntar strax lite filmhäng med Karin här i den städade puffade och fluffade soffan.
 
 
Kommentera 1 st

Kommentarer
Felicia
2020-08-30 - 08:24:36

men ååh, era tapeter i vardagsrummet!!! Precis sådana har jag velat ha! :)

Svar: ja jag älskar den! Intrade har de snyggaste tapeterna, fastnar alltid för deras.
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: