GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Kreativ start

2016-01-04 | 21:56:50 | Illustration/Teckning/Konst/Design





Instagram är verkligen en guldgruva tycker jag vad häller snabb och outtömlig källa till inspiration nåde vad gäller prylar, inredning och mode . Behöver jag outfitinspo snabbt söker jag bara på hashtags.
Och skapande.
Där finner jag så många fashionistabilder/konton var dag som jag bara får lust att göra antingen mer detaljerade porträtt av eller som ovan mer " fashionista quick Sketch ".

Har fått en bra kreativ start på året med en teckning om dagen och det vore kul om jag kunde hålla det någorlunda och ha över 300 teckningar när 2016 är slut. 

De tre skisserna ovan är inspirerade av @fashionisinmysoul @blaireadiebee och @lisadnyc 

Och jag heter @avannadesign på instagram , följ gärna ! 
Teckningar, skor, choklad , katter, outfits och sex and the city. 
Kommentera 2 st

Kommentarer
Longevity - en blogg om hälsa
2016-01-06 - 00:24:33

Fina :-)

Hanna Karlsson
2016-01-09 - 10:40:35

Så snygga de är!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: