GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

sommarkärlek

2014-06-12 | 14:11:44 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Sommarens färgpalett..finns det nåt finare än alla dessa färger som knastrar och sprakar där ute nu?
Åh vad jag älskar dessa få månader på året som kallas sommar.
Värme, hetta, sol, blomster, grönska, barfota, klänningar, öppna skor, solbränna, nagellack, utefika, solstol, gräsklippning, hängande blommor i amplar, växande grönsaker i drivbänkar, äppelkartar, plommonskott, nyckelpigor, spindelväv i morgondagg, regnvåtsdoftande uppvärmd asfalt, mysiga åskväder, grill, kall bärs, sommarprat i p1, allsång på skansenintrot, nattsudd, sorl, fågelkvitter, hawaiian tropic, solblekt hår som får självtorka i solen, bikiniränder, trekaffe, trädgårdsmöbler, trapphäng, jasmine, syrén, humlesurr, gräsfläckar, höga klackar, låga sandaler, jeansjacka, sand mellan tårna, glädjekyssar, utomhusspelningar, makrofoto, kärlek.
 
ja listan kan göras lång.
 
men nu ska jag åka och jobba en sväng.
Kommentera 1 st

Kommentarer
Cindy
2014-06-13 - 10:32:57

Ja sommaren är fantastisk! Går på semester veckan efter midsommar och börjar med en solsemester till thassos. Behöver tanka energi efter en jobbig start på året med min brors plötsliga dödsfall . Just allsång på Skansen introt gjorde att jag så sjukt gärna ville flytta till Stockholm sjukt jag vet :) men nu när
Bor jag ju här.

Svar: hoppas verkligen du får en underbar semester och kan tanka energi efter din jobbiga tid Cindy. Beklagar verkligen!kram!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: