GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

overload

2014-06-16 | 13:32:26 | Egocentrerat&Vardagligt

 En favoritbild från förra sommaren när jag och min älskade Ozzy satt och pratade om livet..
 
Hej på er blogosfären. Hoppas ni mår bra.
Själv är jag sjuk och idag sjukskrev jag mig. Över 20 timmars jobb lör-sön med väldig förkylning var kanske inte det bästa för kroppen som idag värker i varenda millimeter från nacken ner i fötterna.
Kanske blev lite mycket förra veckan med humlestick+allergisk reaktion+megakortisonkur + allt strul och psykisk stress kring allt med fakturor och leasingavtal som inte löses och den psykiska misshandel som det känns att det börjar bli av alltihop och så toppat med nån förkylning/flunsa nu.
 
Så nu blir det vila och kurering. Det vankas ju midsommar denna vecka och bröllop inom familjen och jag ska ta mina bästa bröllopsbilder någonsin!♥
 
Päronchokladglass och lite Pretty Little Liars säsongspremiär tror jag blir prima!
 
Kommentera 6 st

Kommentarer
Mangogirl
2014-06-16 - 17:57:05

Krya på dig! Var rädd om dig!

Annster
2014-06-16 - 19:44:15

Krya på dig :)

Mikaela
2014-06-16 - 20:34:51

Skickar en massa krya-på-dig-kramar!

Hanna Karlsson
2014-06-16 - 21:21:34

Krya på dig! Kram

Anna J
2014-06-16 - 22:15:00

Är man sjuk så är man. Krya på dig och vila ordentligt inför helgens begivenheter. Kram!

Johanna
2014-06-17 - 08:23:42

ett tag sen jag varit in och har läst ikapp någon vecka och som vanligt imponeras jag av hur stark du ändå är. Den här lilla förkylningen fixar du! Och sen är det sommar, nya tider, nya hela fönsterrutor mot framtiden! En dag i taget, jag läste den här bloggen innan du startade avannashopen, den är inte du, inte alls. Du är fortfarande du! kram!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: