GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Pisces Woman

2014-01-22 | 17:10:36 | Illustration/Teckning/Konst/Design

Så här blev min version av tecknet Fiskarna och jag blev väldigt nöjd med denna.
Älskar färgerna och att "fenorna" på huvudet både blev till just fiskaknytning men också lite pirathattskänsla.
Håret är både som bläckfiskarmar och alger och det är liv och rörelse i bilden som i vatten.
Så denna och Väduren är nu mina favoriter hittills som jag är mest nöjd med..tätt följd av Vattumannen.
 
Så här ser de andra ut, tryck för större.
Vågen, Lejonet, Stenbocken, Oxen, Skytten ,Väduren och Vattumannen.
 
Nu återstår Tvillingarna, Jungfrun, Kräftan och mitt egna Skorpionen
Kommentera 6 st

Kommentarer
Anna J
2014-01-22 - 21:44:25

De är jättefina, gillar färgerna jättemycket särskilt då på Vågen och Vattumannen. Ska bli spännande att se hur du gör mitt tecken som är Tvillingarna. Ha en fortsatt fin vecka. Kram!

HL
2014-01-23 - 08:44:24

Jättefina! Vore kul om du ville trycka dem som planscher och/eller på linnen.

HL
2014-01-23 - 08:46:50

Whoops! Såg att de redan finns som art prints! :-)

Svar: ja som artprints och tygkassar och collegetröjor..och vid collegetröjan kan du beställa som tshirt..men kan självklart ordna som linne med om så önskas =)
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Sanna
2014-01-23 - 10:54:45

Vad fina och vilken rolig idé!
Kommer du göra fler varianter, som en manlig variant eller en barn variant? Vore roligt att se.

Svar: nja det får allt räcka med dessa kvinnor, var tillräckligt stort projekt =)
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Michelle
2014-01-23 - 12:21:33

Snygga!! :D

Malin
2014-01-23 - 22:43:09

Wow! Sen när alla är klara tror jag att det skulle vara grymt snyggt med ett tryck där alla finns med :)

Svar: det kanske kommer =) måste bara få klart de sista 4 också..haha =)
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: