GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

hello tuesday!

2014-01-28 | 08:24:19 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Igår var en väldigt effektiv dag.
Jag hann skriva klart min krönika inom mode/stil/design till lokaltidningen - är krönikör där regelbundet sedan några år tillbaka vilket är fantastiskt roligt.
Jag hann även trycka och packa en hel hög med webshopordrar samt komma iväg till Posten med dom..bland annat packades de två tshirtarna ovan, ja stjärnteckena har blivit poppis både på plagg och som art prints, så himla roligt!
Och Unicorn Woman sålde med en gång jag lade upp henne.
Alltid kul när något man själv gillar lite extra och man lagt ned mycket tid och kärlek på "slår".
Jag hann även med lite "ditt och datt".
Idag ska jag ha kreativ dag.
Ska försöka teckna färdigt några av de sista stjärntecknen som är kvar ( Skorpion, Kräfta, Tvilling och Jungfru).
Ska även börja fila lite på ett föredrag/föreläsning som jag ska ha om mitt företag/Avanna nästa vecka. Mitt första riktiga sådana faktiskt.
Fick ju i uppdrag att sätta ihop ett litet "tal" i november när jag vann Årets Rookie men nu är det en förening som verkligen ringt upp och bjudit in mig att tala. Känns jättekul och lite pirrigt.
Kommentera 2 st

Kommentarer
Cindy
2014-01-28 - 20:46:03

Tack för min fina libra tshirt kom idag! Så nöjd :) du är grym :) ska beställa en skorpion tshirt sen till min lillasyster :)

Malin
2014-02-01 - 14:28:59

Grattis till uppdraget :D


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: