GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Working girl

2014-12-11 | 22:10:02 | Egocentrerat&Vardagligt



Godafton blogosfären . 
Mon dieu, nu är jag trött. 
Vad som skulle blivit till 3-4 arbetspass denna vecka har nu blivit varje dag istället , när jag stämplar ut kl 16 imorgon har jag jobbat 7 dagar i sträck. 
Men jobbet är kul och jag trivs . 

Men var skönt att komma hem ikväll strax innan nio, ta en snabbdusch, vira in mig i badrocken och slå på tvn o se att det är Satc the movie på TV3. 
Perfekt tillsammans med blåbärste Och blåbärschoklad.

Som sagt jobb imorrn då 7-16, sen är det helg. Mys, god mat och godis med min älskade karl. Hoppas hinna träffa min bästa vän en sväng också och på söndag åker jag och mamma till Stockholm. Hon ska väl vara borta hela veckan , jag bara en natt men mmm hotellfluffsäng och hotellfrukost , lite storstad , shopping, fika och så en date med en av mina närmsta vänner.. Vi ses nästan aldrig längre men räven sån där vänskap där vi ändå vet i hjärtat att vi har varann. 
❤️

Kommentera 1 st

Kommentarer
Anna J
2014-12-12 - 19:17:32

Vad härligt med en tur till Stockholm. Hoppas ni får det hur trevligt som helst. Själv ska jag åka till Örebro över dagen på söndag och hälsa på syster som fyller år och ta en tur på stan. Ha en fin helg finaste Anna!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: