GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

sjuk-i-soffan-måndag

2014-12-29 | 23:07:40 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Idag har jag legat i soffan hela dagen.
Sjuk.
Igår jobbade jag hela dagen, mådde fint.
Imorses ringde klockan 05.00 och jag fick direkt bultande huvudvärk.
Men gjorde mig iordning och begav mig ut i den mörka kyliga vintermorgonen och traskade till jobbet.
Stämplade in strax innan 06.00..huvudvärken ökade och det började åka hiss i magen/strupen.
06.40 var jag hemma igen..huvudet sprängde, frossa som gjorde att hela jag skakade och sen kom kräkningarna.
Lyckades sedan somna i två timmar invirad i tre filtar och vaknade ganska ok förutom huvudvärk...och nu mår jag ganska fint igen förutom en slö känsla.
Så vete sjutton vad detta var...en minivinterkräksjuka..migrän..eller så har det bara blivit för mycket jobbigheter det senaste och kroppen orkade inte riktigt med.
 
Har i alla fall varit skönt att bara ligga här i soffan och ha på "Hela USA bakar"marathon på tv:n hela dagen. Somnat till lite då och då..slösurfat..spelat candy crush..spanat in lite REA på olika webshops.
Kommentera 1 st

Kommentarer
Annster
2014-12-30 - 03:06:14

Krya på dig fina du! <3


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: