GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Frozen

2014-12-25 | 18:47:39 | Egocentrerat&Vardagligt



Hej blogosfären ! Fortsatt God Jul på Er!
Jag hoppas ni har underbara juldagar nu!

Lagom till Kalle igår när vi åkte  från ena julfirandet till det andra så kom snön och det blev en vit jul.
Idag vaknade vi till nästan 10 minusgrader och vackraste frostiga landskapet och jag och min älskade tog en timmes härlig promenad efter frukost. 

Vi har fått så fina klappar. Jag känner mig verkligen så bortskämd. 

Julaftonen började med lugn mysfrukost här hemma, jag, kissarna och Stefan medan vi såg på Frozen och delade ut varsin klapp. 
Sedan jullunch och julklappar fika hos mina svärföräldrar .. Ojojojojoj så goda köttbullar svärmor hade gjort!

Kalle, kaffe , mys och lite mer klappar hemma hos bror med familj där även Tomten kom på besök.. Så underbart att verkligen få se mina brorsbarn vara helt juluppspelta. Mina hjärtan. 

Kvällen åter i hemmets lugna trygga vrå med min Stefan och pälsklingarna och våra klappar medan vi åt godis och tittade på tv. 

En lite annorlunda jul i år med en lite sorgeslöja över sig tyvärr ...men samtidigt också ett lugn som var välbehövligt på alla sätt. 

Nepp nu ska jag dricka lite mer julmust och äta lite mer choklad . 
Kommentera 3 st

Kommentarer
Annster
2014-12-26 - 05:32:03

Så mysigt :)

Sanna Andersson
2014-12-26 - 18:40:24

god fortsättning !

Anna J
2014-12-27 - 16:15:55

Vilken fin bild på dig! Du klär verkligen i rosa tycker jag. God fortsättning till dig och Stefan. Kram!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: