GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

craving deluxe!

2013-09-14 | 20:29:53 | shopping, provrummet & cravings

 
Förut satt jag och njöt av nya numret av bästa Damernas Värld och såg denna blåa leopardprintade klänning från Modström på en av plocksidorna. Och ojoj det var kärlek från första överkast..ehh, ögonkast menade jag ju givetvis haha.
Riktigt stora cravingskänslor har jag nu!
Så kanske ska önska mig denna av Stefan i födelsedagspresent.
om den var min skulle jag matcha den bland annat som ovan med skinnjacka, mina nya älsklingsboots från Din Sko och massa armband jag gjort själv från Avanna.se !
Kommentera 2 st

Kommentarer
Sofia - Lever drömmen i LA
2013-09-14 - 21:59:18

snyggt!

Princess Lilla Lii
2013-09-15 - 09:04:37

Supersnygg outfit, klänningen är ju to die for!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: