GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Yey långhelg!

2013-03-28 | 20:35:35 | Egocentrerat&Vardagligt

God kväll bloggosfären ! Och glad skärtorsdag på er! Just nu ligger jag och päser i soffan apmätt efter tacos och lite smågodis som min karl hade handlat hem och fixat medan jag var iväg och jobba på mitt gamla jobb en sväng. Var kul att få gästspela där och uppdatera mig på lite tapetnyheter.

Och medan jag jobbade där ramlade det in ordrar på shoppen www.avanna.se så jag har att göra imorgon men lite långhelgsledigt tänker jag allt ta med , bara njuta , mysa och vara.

Har ni några påskplaner?

Kommentera 1 st

Kommentarer
Anna J
2013-03-29 - 09:57:44

Vilken fin godisskål.

Jag ska på påskmiddag hos min syster ikväll samt bjuda in kompisar på våffelkalas på söndag annars ska jag mest slappa och försöka kurera min hals som börjat göra ont. Har laddat upp med lite nya böcker och en skål med påskgodis som jag fick igår av en kompis.

Glad Påsk fina Anna!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: