GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

saturday svoosch!

2013-03-24 | 09:53:46 | Egocentrerat&Vardagligt

Hej blogosfären och trevlig söndag på er!
 
Min lördag spenderades mest på Ikea nere i Jönköping med mamma, pappa och min Stefan.
Vi var ute efter ett badrumsskåp till ena toaletten och så blev det självklart lite småplock som doftljus, krukor, fejkväxter, klädrollers, batterier, en bricka och härliga glas med flamingos på.
När vi kom hem vände vi typ bara i därren för att åka hem till Stefans föräldrar och fika tårta och fira Stefans pappa som fyllde år igår.
 
Därefter blev det hemmagjord kycklingsallad och lite gott i soffan framför tv:n.
 
Idag vankas det långpromenad, kanske lite plåtning och så ska jag och mamma gå på en beatleskonsert i kyrkan.
 
Kommentera 4 st

Kommentarer
smultris
2013-03-24 - 11:41:52

och en IKEA-katt ;)

Erika
2013-03-24 - 12:15:25

Det är som svårt att låta bli att plocka på sig en massa småsaker när man är på ikea ;)

Josefine Juicydoll
2013-03-25 - 15:47:58

gud vad lik kissen är Nala min gamla maine coon som försvann! <3

Svar: usch vad tråkigt att hon försvunnit =( Är det längesen?
kram
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Josefine Juicydoll
2013-03-25 - 16:34:28

ja, jag var helt knäckt första månaden. Och får rysningar nu när jag bara tänker på det. Båda mina katter försvann samma dag för att min kattvakt hade fönstret uppe! Blev så förbannad då mina kissar var borta när jag skulle hämta dom. Ja, de var i september förra året, men letar fortfarande men tror de är kört. Förhoppningsvis är det någon som tagit i dom

Svar: usch vad hemskt, gör riktigt ont i hjärtat på mig att läsa detta.Hoppas verkligen de hittar hem igen dina pälsklingar.
En av katterna hos mina föräldrar var borta i över ett halvår och kom sen tillbaka..så ska hålla tummarna för att detsamma gäller dina katter!
kram
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: