GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

blandade känslor och sysslor

2013-03-04 | 09:11:18 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Hej blogosfären! Hoppas ni fått en bra start på denna vecka och måndag!
 
Jag tog lite bloggledigt igår. Bara njöt av att vara ledig, tankade energi, gick promenad i härliga solen, åt gott, kollade på serier och så vidare.
Denna måndag kommer bjuda på ganska mixad kompott.
Jag ska iväg på massage, jag ska affischera på stan om Öppet Hus/Avannabutiksöppet som jag ska ha imorgon och på torsdag.
Självklart trycka och packa ordrar och posta.
Beställa trycksaker från tryckeriet.
Och så ska jag gå till kyrkogården och lägga blomma hos Morfar, för idag skulle han ha fyllt 80 år...och det är hans första födelsedag som han inte finns.♥
 
 
Kommentera 1 st

Kommentarer
Anna J
2013-03-04 - 21:40:31

Skönt med en helt ledig dag som du hade igår där du kunde ladda batterierna.

Va fint att lägga en blomma på din morfars grav. Minnas honom lite extra en sån här dag då man egentligen skulle ha firat honom på ett helt annat vis - vet hur det känns. Stor kram till dig!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: