GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

välkommen till avanna

2013-06-27 | 13:10:59 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Så här ser det ut i min lokal/"butik"/tryckeri/fabrik just nu då jag idag har lite ÖppetHus/Butiksöppet för Tidaholmare och de som har vägarna förbi.
Eller döskallelinnet på provdockan är iofs utbytt för det såldes nyss.
Det blir lite som det blir med butik i källaren där man står och jobbar och trycker och packar och så där men tyckte jag fick till det lite extra mysigt denna gång.
 
För de som kommer och shoppar live här idag är det i alla fall finfina priser på sjalar, smycken, väskor och kläder!
Och ni som inte har vägarna förbi är ju givetvis , dygnet runt alltid välkomna till webbutiken - www.avanna.se
 
Kommentera 1 st

Kommentarer
Lakritsdraken
2013-06-27 - 15:50:32

Tack för inbjudan! Jag hade så gärna velat komma! Tyvärr mår jag inte bra just nu och orkar inte köra själv. Hade älsklingen varit ledig så hade han fått skjutsa mig. Men hojta gärna till när du har öppet nästa gång! Då hoppas jag må bättre! :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: