GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

svoosch svoosch!

2013-06-29 | 00:42:01 | Egocentrerat&Vardagligt

Ojoj, klockan är efter midnatt, det är lördag och om ett dygn har jag förhoppningsvis landat safe and sound på Mallis med mamma och är framme på hotellet och kanske tagit en kall bira i varm kvällning.
Fredagen har gått i ett!
Dels har jag tvättat, tvättat, tvättat, rotat fram resväskan, packat det mesta, packat om, packat om igen, handlat sista förnödenheterna, testat gamla bikinis, ratat gamla bikinis, köpt ny bikini och så har vi, tack vare Stefans fina föräldrar varit och handlat ny gräsklippare då vår gamla gick sönder häromdagen.
Jag har varit med mamma på kyrkogården och lagt blommor hos Mormor och Morfar då det är ett år sedan min morfar gick bort..
*saknar*
 
Och så har jag givetvis också jobbat undan allt jag kunde jobba undan och betalat alla räkningar så att jag med största goda samvete nu kan ta en veckas semester i utlandet.
Nej nu blir det snart sängen och å ska jag krama mina tre pälsklingar och min karl extra mycket.
 
 
Kommentera 1 st

Kommentarer
Carro
2013-06-29 - 08:27:03

Hoppas ni får en fantastisk resa!!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: