GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

lördag och bröllop

2013-06-08 | 10:16:52 | Egocentrerat&Vardagligt

God lördagsförmiddag blogosfären!
Hoppas ni mår bra!
Verkar som det blir ännu en vacker dag med vädret så kommer nog mest lata mig i trädgården...
 
..och givetvis kolla på prinsessbröllopet.
Haha jag som är ganska så emot kungahuset överlag, minns Victorias och Daniels bröllopsdag som en underbar dag..det var varmt, det var sommar och det är nåt särskilt med sådana där mastodont-tv-sändningar.
Jag rycktes med helt enkelt.
 
Nu tycker jag att den där Chris verkar ganska stel och Madde  likaså..det är nåt med utstrålningen..eller kanske bristen på sådan (?) ..
Men jag ska ändå givetvis kolla på tv under eftermiddagen.
Kanske mest för att se KLÄNNINGEN som Valentino ska ha skapat.
 
Jag tror på något väldigt klassiskt, ganska figurtajt, enkelt men lyxigt.
Inget ryschpysh, bakelse eller massa spetsar..
Hmm tror inte hon kör nån Kate Middleton med lång ärm heller.
 
Vad tror ni?
 
sketch by me
Kommentera 1 st

Kommentarer
Anonym
2013-06-08 - 18:18:55

Jag hade ingen aning om vad Madde skulle ha för klänning innan bröllopet men jag gillar verkligen den hon hade på sig! Det var en sådan klänning som jag själv skulle kunna tänka mig att gifta mig i (till skillnad från Victoria, vars klänning var fin på henne men verkligen inte min stil).


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: