GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

lite roligt måste man ju få ha med för pengarna

2013-06-04 | 22:42:04 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Godkväll blogosfären!
Hoppas ni haft en fin tisdag.
Min har varit ganska så busy.
men började bra med en hurtig morgonpromenad med svägerskan och mina två småälskade brorsbarn, vi pötade varsin vagn ringleden runt.
 
Sen var det hem och jobba jobba jobba men älskade mamman kom förbi på eftermiddagen och såg till att jag fick i mig lite eftermiddagsfika.
Sen jobba och jobba lite till, Posten, mer jobb, städning och vid 21tiden satte jag mig och åt middag - tomatsoppa och ostmacka..yummie!
 
 
Men känns bra att ha jobbat undan mycket och effektivt idag ty imorgon åker jag och min karl till Göteborg, bo på hotell, äta gott, shoppa, strosa och bara va.
" vi kan inte bara handa på Ica och betala räkningar för pengarna" sade min kloking till sambo när jag veklade huruvida vi skulle åka eller ej.♥
Och medan han går på en spelning imorrn kväll en sväng för att se några band jag inte gillar så ska jag möta upp en kompis för en bira. Ska bli najs!
Kommentera 7 st

Kommentarer
CharlottaSofia -Diy, fashion, design & me
2013-06-04 - 22:49:44

Klok karl! Man behöver såna där små avbrott :-)
Vilken fin bild på dej förresten!

Svar: ja det är tur jag har honom..och mamma, som ofta kan få mig att slappna av, tänka på saker på ett annat sätt och inte ha dåligt samvete för allt och inget haha.
Tack finis!
kramar!!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Malin
2013-06-04 - 23:37:10

Jag har också ofta svårt att unna mig, känns som att man alltid borde jobba/plugga och spara alla pengar man kan, men man behöver ju avbrott i vardagen också! :)

Annster
2013-06-05 - 02:42:14

Fin bild :)
Låter som en härlig plan :)

Ida
2013-06-05 - 08:04:37

Helt rätt! Ha en jättehärlig resa! :)

Anna J
2013-06-05 - 18:58:04

Så klokt tänkt av karln din och vad rätt ni gör som åker. Ha det så himla härligt i Göteborg.

Sen vill jag även säga att det är en kanonfin bild på dig. Anna och syrener - vilken bra kombination. :-)

Kram!

Fröken H
2013-06-05 - 22:09:51

Din karl låter som en mycket klok man! Ha det så gött i Göteborg :)

Anna
2013-06-06 - 21:56:26

Aahh, jag skulle ocksa behova det radet, kanner jag...


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: