GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

här kan man va

2013-06-06 | 17:55:12 | Egocentrerat&Vardagligt

Nu är vi hemma igen efter dryga dygnet i Göteborg.
Det var härligt att komma hemifrån lite, sitta på uteserveringar, strosa i storstad, vandra in och ur butiker, ta lite kall stor stark-paus då och då, bo på hotell - som hade skönaste sängen jag nånsin legat i tror jag..mmm.
 
Och väl hemma vart det ju svensk sommar i sin bästa skepnad Nationaldagen till ära..så var bara att ställa resväskan i hallen och svida om till bikini och lägga sig på filt i trädgården..och där låg jag i 4-5 timmar och bara göttade mig.
 
Kommentera 1 st

Kommentarer
Fröken H
2013-06-09 - 16:10:09

Fy vad härligt det ser ut! Låg ute en liten stund jag också på nationaldagen men jag bränner mig så lätt och är livrädd för hudcancer att jag tillbringar större delen i skuggan.


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: