GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

back after the break

2013-06-10 | 08:14:54 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Mina fjädrar jag tecknade i helgen. Idag skall jag testtrycka dom på akvarellpapper, så kanske kommer upp på shoppen under dagen som konstryck.
 
Annars är det ju ny vecka och måndag. Så skall strax sätta mig ute i trädgården och i solen med en kopp tillsammans med kalendern och en penna och strukturera upp veckan. Skriva att-göra-listor, punkta upp saker som jag sedan kan pricka av så fort de är gjorda.
Gillar att börja arbetsveckan så och blivit et måste för mig med eget företag och som jag dessutom har hemma så det blir ordning och något att följa på ett effektivt sätt.
Sen kan det vara allt från trycka ordrar, printa fakturor, göra bokföring, till att inventera, beställla hem varor och emballage, till rengöring och städ av lokal och utrustning till nåt litet som att köpa en ny kalender.
Och idag ska jag göra jobbet till tonerna av Beady Eyes nya skiva. Gillade deeras första platta som båda kändes Oasis och härligt retro sextio - och sjuttiotal.
Så har lite förväntningar på den nya.
 
Vad har ni för er idag? Några roliga planer för veckan?
Kommentera 1 st

Kommentarer
LINNEA
2013-06-10 - 18:32:25

Härligt sätt att börja dagen på! Sol, trädgård, te, och att-göra-listor. Det där ska jag anamma! :)

Svar: ja det är en ganska skön start och känns som man får mycket gjort och bra överblick!kram!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: