GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Fredagsmys hela veckan!

2013-12-04 | 19:33:00 | Egocentrerat&Vardagligt



Igår tog vi en sväng till Skövde då vi skulle hjälpa svärmor med en mobil på Telia. Vi tänkte då passa på att provsitta lite soffor på Mio och Chilli
Vi var dock innan egentligen ganska inställda på att vår kommande nya soffa skulle bli nån av Ektorpvarianterna från Ikea.. Men efter lite provsittande på Mio så blev både jag och Stefan  ganska så frälsta i soffan Friday. 
Jättestor, skön, mjuk, fluffig, snygg, maffig... Ja ganska så perfekt. Vi gillade även det grå tyger som soffan i butiken hade . 
Men vi beställde ingen utan åkte hem  och funderade lite. 
Tills idag. På förmiddag ringde vi och beställde och det var nästan att vi hade fått hem den idag också då de hade Tidaholmsutkörning, men lastbilen var full så nu får vi vänta till nästa vecka. Men det gör inget för vi hade sånt flyt att det fanns en enda kvar i lager , annars hade vi fått vänta till februari. 
Åh vad jag längtar ! Jag kommer få julmust i en ny stor skön soffa! 
 
Jag kärade även ner mig i en fåtölj på Mio .. Och en cerise på Chilli.. Men det får bli nån annan gång .. 



Kommentera 2 st

Kommentarer
Kim - Mamma till 2
2013-12-05 - 08:20:39

Mios soffor är underbara! :)

Linnéa
2013-12-05 - 10:21:34

Vår soffa är från MIO, älskar den. Men den där fina fåtöljen, den övre. Den var ju bara helt underbar. Den med en pall till och jag är redo att krypa upp. Måste in å kolla vad den kostade. Fast jag skulle nog vilja ha den i en annan färg, fick ju en rosa soffa, nu får jag nog nöja mig med någon annan färg =) En grön skulle ju ha varit underbar <3

Svar: ja visst är den ljuvlig!Sofia heter den, dock väldigt dyr..men ja den finns i grönt..
http://www.mio.se/produkt/Sofia-fatolj/M1480776/
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: