GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

satc & capricciosa

2013-04-23 | 19:00:59 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Denna vecka har min karl andraskift på sitt jobb så jag har kvällarna för mig själv.
Då jag gick upp så tidigt i morses och hade hunnit med löprunda, dusch, frukost och annat innan kl 8 så har jag även fått en effektiv arbetsdag.
 
Så jag tog kväll nu efter att jag var på posten med dagens skörd av rosa Avannapaket - där jag på grund av blåsten/stormen fick jaga kvittot i cirka 75 meter som vinden slet tag i innan jag knappt hunnit ut från postkontoret.
 
Hade en bit capricciosa kvar efter helgen och hällde upp ett glas rött och satte på en disc av säsong 4 av SATC.
Lämplig nog avsnittet där de tar upp SSB's - Secret Single Behaviours.
Ahhh ljuvliga , älskade, bästa SATC.
 
Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: