GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

lördagsbestyr emd smak av jordgubbsglass

2013-04-27 | 15:20:32 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Hej på er blogosfären!
Hoppas ni har en fin lördag!
 
Vi velade ett tag efter att vi klivit opp vad vi skulle ta oss för denna lördag men det blev till slut bestämt att ikväll ska vi gå på bio och se nya Iron Manfilmen..ahh älskar Iron Man...ja alla Marvelfilmerna faktiskt.
 
Har hunnit med en riktigt lång, svettig, backig promenad med mamma också som äntligen var hemma efter att ha spenderat veckan i Stockholm på jobb. Och vi hade tur med vädret medan vi gick, ganska skönt och varmt med sol..sen blev det kallt och spöregn.
Så har precis klivit upp från ett varmt mysigt bad , hade med mig tidningen ovan och läste samt drack Lokan med jordgubbsglassmak och jag gillar den!
 
Nu ska jag ta mig nåt att äta och efter det förbereda middag som vi ska äta efter bion senare ikväll.
 
Kommentera 1 st

Kommentarer
Maria
2013-04-27 - 17:23:27

wow, smakar den verkligen jordgubbsglass, eller mest bara jordgubb..? :P

Hittade annars en topp som av någon konstig anledning fick mig att tänka på dig.. ;) --> http://www.forever21.com/EU/Product/Product.aspx?BR=f21&Category=top_camis_tanks&ProductID=2050753947&VariantID=&lang=en-US


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: