GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

pattern mania

2012-07-09 | 14:11:43 | Egocentrerat&Vardagligt

Ovan ser ni en del Aztekamönstret som det ser ut när det är alldeles nytryckt på ett linne.
Jag älskar att trycka de mönstrade topparna som säljs på AVANNA och mönster är så snyggt!
 
Så funderar på att sätta mig och skissa på lite fler mönster idag...en del färgglada men kanske också nåt i rent svartvitt?
Eller kanske svart/vitt/brunt eller kanske guldtonat?
Vad tycker ni?
Vill ni ser mer mönster?
 
Kommentera 2 st

Kommentarer
Malin
2012-07-09 - 18:24:12

jag älskar mönster, så kör på!

Lollo
2012-07-09 - 19:52:40

Ja jag gillar etno-stilen men lite mer blåa och turkosa nyanser skulle vara bra!

Svar: det skall ordnas!!=)
Företagssam Egen företagare inom grafisk design,illustration och foto. Shoppingalen konstnär med stora chokladbegär.


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: