GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Winter Wedding

2012-12-01 | 19:20:00 | Egocentrerat&Vardagligt

Vilken lördag!
 
Jag sov urkass inatt och kände mig allt annat än bra imorses med megaont i halsen, knappt nån röst, snuva och slemhosta.
Men på agendan stod tillsammans med  min kollega och svägerska en inbokad hemlig bröllopsplåtning uppe vid Hellidens slott.
Vi fotade, brud, brudgum och deras två små barn..och det blev helt fantastiska bilder.
Vilket megavackert vinterlandskap, vilket väder! och Hellidens Slott är så vackert.
 
Efter den plåtningen var det paus i en timme, då bilen hann gå sönder och det var påfyllning med varm dryck, Alvedon och nässpray innan vi åter åkte iväg på själva bröllopet..som för gästerna dock bara var känt som ett dop.
Helt underbart att se brudparets nära och kära bli så totalt överraskade när bröllopsmusiken satte igång.
Fattar inte hur man kan hålla nåt sånt hemligt.
 
Men vackert var det.
 
Nu blir det dock totaltvila..Mår helt kass med feber, frossa och värk typ överallt.
..men glad ändå eftersom kameran och  minneskorten är fyllda med vackra bilder.
 
Kommentera 4 st

Kommentarer
Annster
2012-12-02 - 00:54:19

Hoppas du blir bättre snart :)

Jess
2012-12-02 - 15:42:26

Vad kul med hemligt bröllop! Hoppas du kryar på dig ordentligt :)

Pernilla S
2012-12-03 - 11:13:27

Så gjorde min mamma och pappa också, när min storasyster skulle döpas så hade de bröllop också. Var bara min moster som visste om det :) Rätt kul idé faktiskt, att slå ihop det sådär! :) Fast vet inte om jag hade lyckats hålla det hemligt om jag hade gjort så.. ;)

donnasandra
2012-12-03 - 21:13:32

Perfekt väder för vinterbröllop. Hoppas du kryar på dig!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: