GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

testing the tanks

2011-09-04 | 18:50:54 | Avanna konst/design/foto

 

Testar alla linnen jag tryckte igår..ska trycka fler motiv på linnen, tshirts och tygkassar ikväll och imorrn till AVANNA.SE

Tryckena är så jäkla sköna, de känns inte över huvudtaget och de håller till 100% i tvätt.

 

Måste dock klura ut hur jag ska lägga upp allt i Webshoppen nu.

Om det ska informeras att alla plagg nu trycks för hand och därför kan väntetiden komma att dröja cirka en vecka om efterfrågan är stor samt att lagret av tomma plagg ju kan komma att bli tomt och att jag då måste vänta lite på leverans från leverantören och fabriken på dessa innan motiven kan tryckas.

Vill ju ha ett så brett sortiment som möjligt så alla kan hitta sin personliga Avannafavorit.

Samtidigt vill jag ha så snabb service ut mot kund som möjligt.

Men jag tror jag får köra med lite längre väntetid på en del varor nu i början när jag kommer utöka sortimentet väldigt mycket för att känna av just efterfrågan och så. Vilket jag hoppas ni, kunderna, har överseende med.

 

Mycket att tänka på när det gäller det här med Webshop..och det är allt runtikring som tar mest tid och energi.

Det adminnistrativa detaljerna flowet.
Kommentera 17 st

Kommentarer
Liie
2011-09-04 - 19:33:41

så svårt att veta hur man ska lägga upp saker och ting när man inte har färdiga produkter liksom, utan när allt görs efter som.. jag har samma problem och ibland blir det väntetider när någon del tar slut. men kunderna brukar förstå om man redan har den infon på sidan så dom är medvetna om det.



grymt förresten att du har ditt egna tryckeri nu! faaan vad grymt. och en hel vind att leka på, helt super ju!

Lisa - tecknar
2011-09-04 - 19:34:42

Off tipic, men har du funderat på att klippa håret kort? Så sjukt snyggt på första bilden!

Mickan
2011-09-04 - 19:36:08

Alltså jag är helt fascinerad över vilken toppen kvalitet trycken blir :) !! Helt otroligt! Känns så himla skönt för nu har jag plockat och vikt några av bebiskläderna som är tryck på och visst de är fina men kvaliteten är ju inte ens i närheten av dina tryck :)

Pusspuss

Linda-Mamma till Alfred
2011-09-04 - 19:58:32

Läckert värre verkligen!

Såg din babykläder, kommer det komma till pojkar med?

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer
2011-09-04 - 20:13:08

Linda: va roligt att du gillar!

Ja det kommer komma till pojkar men ska försöka göra motiv ändå som passar både på rosa vitt blått gult och svart och både kille och tjej

=)

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer
2011-09-04 - 20:15:03

Mickan: Åh gumman!

du gör mig så glad!

Ja trycken känns verkligen som de bästra tryck jag nånsin gjort och hoppas nu att detta kommer bli bra!



kommer skämma bort lille bebis sen..i alla år framöver..sen ska vi hänga på fashionweeks =)



puss på dig och tack så hemskt mycket för igår!!

Orkar ni så bjuder vi nästa helg =)

kram!!

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer
2011-09-04 - 20:19:06

Lisa: Nope det har jag inte funderat över alls... är så himla glad över att håret blivit så långt nu =)

kram!

Lisa - tecknar
2011-09-04 - 20:21:41

Tack!

fast jag måste säga att jag är lite avis på längden och förstår att du inte har funderat på det! haha :)

Kram

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer
2011-09-04 - 20:32:40

Liie: ja jag får vara extra tydlig med informationen ibörjan

Baj sjuttsingen H&M har ju jättelånga leveransertide roch de är ett megastort företag..borde jag väl komma undan med en vecka eller två..hoppas jag.



kramar till dig fina liie!

Mickan
2011-09-04 - 20:33:23

Haha ja bebis kommer då va coolaste ever :) med dina plagg på! :)



Ja man blir nog blind, jag brukar verkligen inte reagera heller på modeller, vet inte varför den i H&M reklamen verkligen irriterade mig.. Neee finns inte en chans att nån äter som en häst och sen ser ut som en pinne... Mm man tycker ju att folk i närheten borde reagera när man ser såna bloggar :/ trist att det är så, men de kommer det nog tyvärr alltid va..

Åh tack själva för att ni kom :) så skönt med er för man behöver inte göra sig till eller (supaskallenibitar) haha! notera min ironi :)

Tack, det gör vi jätte gärna :) skönt att komma hemifrån lite en helgkväll med "kulan" :) kram å puss



Joo å du, Jason Statham är en redigt stilig man, men vet i 17 om inte Daniel Craig precis petade ner honom ett snäpp :)

Marina
2011-09-04 - 20:40:00

Jättefina allihop!

Art By Tina/Tina Axelsson
2011-09-04 - 21:18:57

Bild uppe - eller nja, åtminstone en glimt av det nya fina röda. Fler lär ju komma, bloggen brukar ju invaderas av bilder på mig själv.

amanda
2011-09-04 - 21:46:49

jätte fin blogg!

kolla in på min å kommentera :)

pimpXprincess
2011-09-04 - 23:07:18

Snygga :D

Mickan
2011-09-04 - 23:21:03

Ja jösses, snabbkikade bara på länken, ska kolla bättre på datorn imorn, blir så puttigt på iphönen ya know :)

Haha ja de är precis de som är så skönt me er oxå :)

Säg till om du behöver hjälp med något och om vi ska ha med nått babe! Kramis

anna
2011-09-05 - 10:49:07

himla fina!

Linnéa
2011-09-05 - 14:19:56

Det är värt att vänta på något gott =)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: