GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Lite som när Brenda försvann från Beverly Hills 90210 liksom...

2011-09-10 | 14:15:32 | Egocentrerat&Vardagligt

Hej hej blogosfären!
Hoppas ni har en finfin lördag.
Min började med kärlek och mys så som lördagar bör börja.
Lite frukost och lite bokläsning. Sen komma mamma förbi och jag drog på mig en helsvart outfit och sminkade mig för första gången på en vecka för at försöka dölja förkylningens gråhet...meg gick mest och snörvlade och hostade samt haltade ( jävla fotjävel..fattar inte vad som är fel) och nu känner jag mig helt slut.
Så sitter uppkrupen i soffan igen, med lindad fot, nässprayen inom räckhåll och en stor kopp te.
Kollar på veckans Idolauditions..Men näe..jag gillar inte Idol utan Andreas Carlsson och Peter Jidhe.
Lite som när Brenda försvann från Beverly Hills 90210 liksom...

..för tja..Idol för mig har nog aldrig handlat om själva idolerna ändå...ingen av dom har ju blivit till nån idol för mig.

Kommentera 1 st

Kommentarer
Fotograf Malin Sundin
2011-09-10 - 23:14:55

vacker tjej här :)



RE: aw tack sötis, vad glad jag blev nu hihi. hoppas du har haft en fin lördag? kram


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: