GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Höstnytt v 36 hos Avanna.se !

2011-09-06 | 08:48:36 | Avanna konst/design/foto

 

Nu är denna veckas nyheter släppta på WWW.AVANNA.SE !

♥ Ja för nu när jag har mitt egna tryckeri och verkstad kommer jag kunna släppa nyheter varje vecka istället för ungefär varannan månad som det varit tidigare. Vilket jag tycker känns som ett oerhört stort steg framåt och kul för mig som designer och kanske än roligare för Dig som kund!

Annat som är nytt:

♥ Första Avanna Babyplaggen är lanserade!

Avanna & You är en kategori där DU har möjligt att bestlla ett linne, en tshirt eller en tygkasse med ditt egna motiv. Kan vara en rolig grej att ge bort i present.

Det som kan bli ett minus just nu så här i början är att väntetiden kan bli upp till två veckor på ett plagg om det är stor efterfrågan på det. Nu kommer alla motiv och plagg att tryckas för hand av mig Avanna personligen och det är nytt för mig så tills jag märker av just efterfrågan och fått igång en rutin pådet kan det alltså dröja lite längre än vanligt. Vilket jag hoppas NI har överseende med. Fördelen med detta dock är att inga varor nånsin behöver ta slut.

Men för att fira denna Höststart med Höstnyheter så kör vi fraktfritt inom Sverige veckan ut!

Ange och aktivera koden HÖSTNYTT i kassan när du skickar in din beställning.

 

Välkommen till AVANNA.SE !

...så återgår jag till värktabletter nässpray och näsdukar och sängen...pigga upp mig med lite ordrar nu hörrni ;)

 

 

Kommentera 18 st

Kommentarer
Sara
2011-09-06 - 09:49:00

Åh jag drar in och kikar direkt. :)

fifi
2011-09-06 - 10:36:07

Hurra!

Nu ska Elly bli höstfin!

Art By Tina/Tina Axelsson
2011-09-06 - 12:01:24

Här händer det grejer i rasande fart! Jag ska se till att foto fina bilder på mina missar - inom kort kommer jag lämna in en betsällning=) Jag gillar namnet skarpt Avanna & You = klockrent!

Linnea :>
2011-09-06 - 12:30:18

vilka snygga linnen!



sv: ja visst var den :) hoppas bara den kommer till användning också!

Marynator
2011-09-06 - 12:39:05

åh va kul! Skit fina grejer, verkligen!

manju
2011-09-06 - 13:49:52

sv:tack:) snygga linnen!

Emma Ejdestig
2011-09-06 - 15:04:35

Sv: tackar så mycket! :)



Tittade just in din webbshop och måste bara säga att du är ruskigt duktig! Fantastiskt fina grejer du har! :)

Grandinarn
2011-09-06 - 15:17:26

Svar: Ne, precis. :) Har ingenting annat i 38, men den måste vara stor i storleken för jag får lätt plats med en tjock tröja under liksom. Haha. Men jag är bara överlycklig för att det står 38:a i den! Haha.



Skitsnygga tischor du har!

tess
2011-09-06 - 15:38:41

Svar: Å tack så mycket! men ska du säga beundrar allting som har meed dig din blogg att göra! du är skit duktigg :)

' - Saveu♥ - ' Fobin, Musiken, Livet
2011-09-06 - 15:59:35

detsamma :)

MyzaaN
2011-09-06 - 18:29:30

super snygga saker som alltid :) kram

Britta
2011-09-06 - 18:41:09

Superrolig idé att kunna beställa egna tryck, och till en mycket rimlig konstnad! :) Tummen upp, Anna!

amanda
2011-09-06 - 19:12:24

Tack så mkt!:)

Bella
2011-09-06 - 19:38:20

Hejsan Anna!



måste säga att jag älskar dina illustrationer/tryck =)



fick en ide nu när ja titta in på din blogg, som snart nybliven mamma så skulle de vara kul med ett linne som det står bebis på (nu är de lite sent för mig kanske eftersom bebisen är beräknad att komma till världen imorgon) eller någon annan fin text.



kram

Annster
2011-09-06 - 21:38:10

Haha nää, menade inte att Satc är sagan. Utan mer sagan i att hitta the one. Precis på samma sagolika sätt som de fick varandra tillslut. Precis den där drömen om real love som Carrie bär på, är väll något många känner. Det är något man lätt förknippar med saga, för det är aldrig riktigt detsamma irl. Vet inte riktigt hur jag ska förklara, men jag hoppas du förstår poängen :)

Annster
2011-09-06 - 22:11:59

Precis! Du har en poäng. Jag håller med dig i mycket av det du säger. Jag kan erkänna att jag slutat leta. Jag har många gånger stått där förvånad över allt som överaskar mig. Det vore som att letandet skapade förväntingar som likt förbannat blir till besvikelser. Men koncentrerar man sig på sitt eget och gör det enns hjärta vill så mår man bra och resten kommer på vägen. Men det som gör mig så himla ledsen, är att man försöker vara svår, inte ta allt på för stort allvar. Ja, för att inte bli besviken. Men sen kommer det någon och ge en handen, allt är så där sagolikt fast på det verkliga planet, på vårat unika sätt. Det är så där mycket och bra av allting, så uppenbart och bekräftat. Tills det uppstår problem som gör att man inte kan ta det till steg två. Det förbryllar mig. Hur man kan komma och knacka någon på axeln, ge handen och sedan ta tillbaka den. Därav mina ord, men också min förståelse i det du säger.

Annster
2011-09-06 - 22:52:38

Jag är mig själv, har alltid varit och det uppskattades av personen i fråga, gör fortfarande. Det är mer att jag inte försöker släppa på känslorna för fort. Ser på det hela med lätthet, för att inte bli besviken. Men sen blir det så där mycket av allting, så där bra, självklart och bekräftat. Då är det vinna eller försvinna. Sen sitter man lätt där i fällan, trots att man inte letade och var försiktig i sitt tänk.

johanna
2011-09-07 - 11:37:36

Fina Anna, är så sugen på att köpa den här t.-shirten http://avanna.se/t-shirts/svart-dreamcatcher-t-shirt/

Men den finns bara i large, skulle nog behöva en small (beroende på hur liten den är? är den typ som en 36/38?)

kommer det komma in några flera av den tröjan i andra storlekar?? :)

kram


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: