GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Vinn Valfri Perfectproduct från Avanna.se !

2011-11-21 | 18:53:49 | Avanna konst/design/foto

Sådär nu har jag uppdaterat AVANNA SHOP med fler Perfect produkter!




Och vi kör en tävling!
Du kan vinna valfri Perfectprodukt från AVANNA.SE

1) Lämna en kommentar om vad du gillar allra mest hos dig själv och vilken av produkterna du vill vinna, linne, tygkasse eller affisch.

-----------------------
För extra vinstchanser

1 extrachans: Skriv om detta på din blogg/facebook/twitter
2 extra vinschanser: Gilla även på bloglovin
3 extra vinstchanser: Gilla Avanna på Facebook HÄR och/eller skriv upp dig för Nyhetsbrevet på www.avanna.se

Tävlingen avslutas på Fredag den 25 november kl 18.00

GRattis beasplace.blogg.se

Vinnaren av Presentkortet blev http://beautyboxen.blogg.se/2011/november/sott-i-avannas-art-shop.html#comment
Kommentera 84 st

Kommentarer
Elsa
2011-11-21 - 19:00:42

sv: Tack! Fin blogg förresten :)

Anna
2011-11-21 - 19:00:50

Söt blogg :) allt bra?

Linda-Mamma till Alfred
2011-11-21 - 19:06:26

har du inga tygkassar på lager vännen??

Ellens tankar om mode
2011-11-21 - 19:08:43

Jag gillar mitt självlockiga har allra bäst (trodde aldrig jag skulle säga det!) och jag gillar tygkassen med bara text pa! Himla fin :)

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer
2011-11-21 - 19:17:13

Linda: tyvärr är alla tygkassar för närvarande restade från fabriken som tillverkar själva kassen till början av december och så ska de skickas och sen tryckas så nej inga tygkassar förrän tidigast mitten av december.

=(

Sanna
2011-11-21 - 19:17:21

Jag gillar att jag är snäll och rolig och försöker se något gott i alla människor.



Har gillat på Bloglovin och gillar redan på FB och prenumererar på nyhetsbrevet :)



Om jag vann skulle jag vilja vinna det vita linnet med bilden och citatet.



/Sanna

alexandra
2011-11-21 - 19:20:26

jag gillar min ögonfärg bäst, jag har galet blåa ögon och det är ofta folk påpekar detta, det har även hänt att folk jag inte känner lagt en kommentar såsom "shit vilka blåa ögon du har" haha :p

om jag skulle vinna skulle jag välja det svarta linnet =)



jag ghar gillat inlägget på bloglovin och jag gillar redan avanna på facebook =)

Liuza
2011-11-21 - 19:23:23

hmm, det jag gillar hos mig mest (utseendemässigt) är min prick under läppen :) hade lite svårt med den som yngre då man oftast ville va som alla andra och ingen hade en, men nu när jag växt upp lite har jag insett hur cool, unik och fin den verkligen är :D linnet skulle vart nice att ha, så fint budskap ju!



sv: så kul att du kommenterade idag, la upp en av tygväskorna jag köpte hos dig tidigare idag :D coincidence?! haha! kram

josephine
2011-11-21 - 19:37:06

sv: tack så hemskt mycket :) hoppas du haft en bra dag ? kram

Josephine
2011-11-21 - 19:47:41

Har gillat överallt och ska skriva om dig strax på bloggen, som jag såg att du så fint kommenterat på häromdagen. Tackar så finast! Förresten önskar jag ett sånt där finfint linne med den underbara akvarellen på! Kramar

maria
2011-11-21 - 19:55:02

jag älskar mitt långa, tjocka hår! <3



skriver om tävlingen på facebook!

har gillat på bloglovin!

har gillat avanna på facebook och prenumererar på nyhetsbrevet redan länge!

alltså 3(tre!) extralotter tack!

Maria
2011-11-21 - 19:56:18

Jag skulle väldigt gärna vilja vinna det svarta linnet! :D

Har gjort allt också, utom blogginlägg :)

Maria
2011-11-21 - 19:57:48

oj, misasde att skriva vad jag gillar mest med mej själv!

Det är nog att jag utvecklats så mycket senaste åren, på flera vis, och att jag vet att jag klarar allt jag vill! :)

Mickan
2011-11-21 - 20:04:09

Absolut!! Det är ju du som tagit kortet dessutom :) åh jag måste få tummen ur och förstora upp det :)

Klart du får julmysa här ju <3

Vi kan julpyssla massor och så kan vi ha gemensam julgransklädnad <3

Linda
2011-11-21 - 20:23:28

Deltar gärna med en lott! Förr gillade jag min rumpa ;) Men nu är det kanske håret som får fest pluspoäng :)

Kimberly
2011-11-21 - 20:23:44

Jag är faktiskt grymt stolt över mina lår, även om jag kanske inte är lika smal som resten av tjejerna in min klass!



Jag skulle gärna vilja ha det vita linnet med bara text, och jag har gillat på bloglovin' :)

Michelle
2011-11-21 - 20:24:51

Härlig blogg(:

ANGELICA.BLOGG.SE ♥
2011-11-21 - 20:31:58

Är gärna med :D SKulle vilja vinna: http://avanna.se/linnen/im-perfect-svart-linne/

Sandra
2011-11-21 - 20:37:20

Fina saker du har i din webshop :)



Skulle du vara intresserad att sponsra med ett pris i min kommande fototävling på bloggen ?



Mvh Sandra

Kajsa
2011-11-21 - 20:38:28

Jag är med:) Hade velat vinna det svarta linnet =)



Jag är stolt över mina ögon som enligt många är väldigt fina haha ja dem är väl lite fina :)



Jag följer dig via bloglovin och gillar inlägget:D



Sofia - Uddevallas största modeblogg!
2011-11-21 - 20:40:41

Det jag gillar allra mest hos mig själv är att jag vågar stå ut, jag är inte perfekt och jag ser inte ut som många anser vara idealet. Jag är mullig och jag trivs med det!



Jag skulle vilja ha postern, den skulle passa in så fint i mitt hem och vara en bra sak som peppar mig!



Gillar även på bloglovin och facebook.

A.
2011-11-21 - 20:59:37

Svar: Tack. :)

Lina
2011-11-21 - 21:16:40

Sv: Tack detsamma fina du! :)

Emma
2011-11-21 - 21:41:31

Hej! Villken bra idee att få folk att skriva om saker man tycker om hos sig själv! Det är ju alltid lättare att hitta saker man inte gillar! De jag gillar med mig själv är att jag har ett stort hjärta, empati o självkänsl! Mer utseendemässigt så börjar jag tycka om mig själv mer o mer. Har nu tränat i ungefär ett år o det börjar ge resultat! Kommer nog aldrig bli nån modell, men de är inte heller det jag strävar efter! Jag skulle bli superglad över ett linne med text o bild!! Har gillat dig på fb!

Izabell
2011-11-21 - 21:43:14

Det svarta linnet skulle jag vilja ha om jag vann, det är ju såå coolt! Jag gillar mest helheten då det gäller mig själv och mitt långa fina hår!:D



Gillar gör jag både på bloglovin oc facebook!:)

Sanna
2011-11-21 - 21:45:21

jag gillar mina ögon allra bäst, och skulle vilja vinna det svarta linnet. Det är sjukt snyggt !

Bim HD
2011-11-21 - 21:49:58

Gillar? Ja, det där svåra, menar du? Att jag är den jag är och alltid försöker göra det bästa av det som finns - försöker få vara mig själv utan att någon ska få sätta sig på mig. DET är inte det enklaste - men den sak som gör att man klarar vardagen även om det tär... ;)

Gillar det mesta - överallt... vet du väl ;)

FBat det mesta o bästa, du vet... ;)

Där ser du ju även, drömmen.... ;)))

Må så grankott... kramis Skruttisen!!!

Lili
2011-11-21 - 21:52:32

Jag är gärna med.

skulle välja denna:

http://avanna.se/linnen/im-perfect-svart-linne/



redan gillat dig på bloglovin.



redan gillat Avanna på Facebook med namn Lili Ying.



Hoppas på tur!

Elisia
2011-11-21 - 22:00:39

sv: tack :)♥

Anna
2011-11-21 - 22:16:36

sv: visst är det! detsamma :D

Wysteriia
2011-11-21 - 22:21:44

Nu har jag twittrat, gillat inlägget på bloglovin, anmält mig till nyhetsbrevet och gillat på facebook :)



Jag skulle vilja vinna det svarta linnet :)



Det jag gillar allra mest med mig själv är mina ögon :D Och mitt skratt för det är så många som säger att det smittar av sig så jag hoppas det stämmer :D

Mikaela
2011-11-21 - 22:23:17

Det jag gillar mest med mig själv är att jag är omtänksam och en bra lyssnare. Då det kommer till mitt utséende så måste jag nog säga mina händer, naglar och fötter! Om jag vann skulle jag vilja vinna det svarta linnet, superfint!



sv; Ååh, tack detsamma! :] Jodå, min måndag har varit fin, hoppas din med har det! :]

Spacegirl
2011-11-21 - 23:01:39

Jag är gärna med :-)

Jag tar EN lott.

Har jag turen att vinna vill jag ha en tygkasse.

Det jag gillar allra mest med mig själv är att jag är snäll.



Har tipsat i min blogg

http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/november/25-november-vinn-valfri-produkt.html

Sara
2011-11-21 - 23:06:25

eller hur!!! älskar den :D

taack detsamma!



jag är med!

1) det jag vill vinna är tygpåsen i mitten! (med bara text). sjuukt fin & jag har letat efter en liknande ;D



det jag gillar mest med mig själv är att jag är lång och har ett unikt utseende. jag ser till andras bästa & är omtänksam och vill att andra ska vara glada! sen tycker jag om mina ögon & har lätt till skratt! hihi,!



har länkat din tävling också finis!



http://sarassplace.blogg.se/2011/november/avanna.html#comment



kram!

Anonym
2011-11-21 - 23:15:27

svar: tack så mycket och detsamma :)

Alexandra
2011-11-21 - 23:42:02

Jag skulle gärna vilja ha det svarta linnet. Det jag gillar bäst med själv är min timglasformade kropp. Det har tagit år att bli vän med den.

ElinStrååt - Art&Photo
2011-11-21 - 23:56:34

SVAR: Tack Anna! Hoppas du med haft en skön måndagskväll.

Älskar verkligen dina illustrationer som är så fina och inspirerande!

//Elin

Frida
2011-11-22 - 00:54:37

Hejhopp på dig med! Självklart vill jag vara med och tävla! :D



Det jag gillar allra mest med mig själv just idag är mina naturligt superlånga, självböjda och fylliga ögonfransar och att jag är lång (vilket jag brukade hata, men inte längre). Samt att jag är väldigt omtänksam och trevlig, hihi.



Om jag skulle bli den lyckliga vinnaren skulle jag vilja vinna det vita linnet med endast texten tryckt.



Kram



Kristina
2011-11-22 - 03:07:52

skitsnygga! Kolla gärna in min fotoblogg! :)

E l i n o r
2011-11-22 - 07:14:32

Eller hur!

Men detsamma söta du.



Gillar verkligen texten på linnena / väskorna. Så rätt!

Malin
2011-11-22 - 07:51:57

Ja det är ju så gott, kunde såklart inte hålla mig igår kväll iallafall... så viljestark är jag ;) hahaha



Vilka snygga grejer, klart man får vara med och tävla. Jag tycker bäst om mina ögon och jag hade gärna burit runt på en såndär snygg tygkasse när jag är ute och shoppar =)

Annely Nordlund
2011-11-22 - 08:14:14

är med! vill ha det vita linnet i strl S :)



gillar inlägget på bloglovin 8D

har skrivit upp mig för nyhetsbrevet :)

gillar redan Avanna på facebook!



håller tummar och tår! ;)

Tess
2011-11-22 - 08:53:41

Åh va kul!



Jag älskar min mage! Skitsnygg och fantastisk som har burit på tre underbara barn!



Ett linne är det mitt hjärta suktar efter ;).



Bloggat, gilllat på BL, gillar på fb o delat =).

Linnéa
2011-11-22 - 09:04:23

Vad bra att få anstränga sig att tänka lite positivt ibland :)



Jag tycker om min kropp för att den fungerar. Jag är frisk, jag kan gå, springa, rida, dansa och stå som jag vill.

Sen tycker jag om mina läppar, ögon och hår också.



Jag gillar på facebook och bloglovin' och vad jag gillar extra mycket är den fina akvarellen med tjejen på, så om jag vinner hade jag gärna haft det vita linnet med tjej+text på. Så fin! Då ska jag bära den, sträcka på ryggen och känna mig superhet i mina kurvor :)



Storlek M förresten!

elin hallman
2011-11-22 - 09:06:00

Jag tycker att tygkassen med enbart text på är den finaste av produkterna!



Det jag gillar mest med mig själv är att jag är respektfull och omtänksam mot personerna runt om mig. Även om jag själv gillar att visa vad jag går för så brukar jag ändå försöka att lyfta fram andra.

Soltingla
2011-11-22 - 09:23:14

Jag gillar mina ben allra mest, de är starka och uthålliga.



Jag tycker om linnet med motivet och texten

Linda-Mamma till Alfred
2011-11-22 - 10:58:29

Åhhh vad synd för det är ju verkligen den perfekt julklappen!Men mitten då kanske man hinner få den ändå..får hoppas!

Bea
2011-11-22 - 11:02:18

Hej :)

Vad kul att du kommenterade i min blogg, jag önskar jag kudne svara men jag har faktiskt blandat ihop din kommentar med vad någon annan skrev och jag vill inte svara på fel grej.. Men om det var något jätteviktigt så kan du alltid maila mig, enklare för mig att svara på sådana frågor om kost och sådant :) !



Men nu när jag endå är inne på din blogg måste jag säga att jag tycker den är väldigt fin och intressant, vad fick dig att starta en blogg föressten ? alltid kul att veta :D !



Kram Bea

sanna
2011-11-22 - 12:11:28

Det jag gillar allra mest med mig själv är egentligen två saker :P Det ena är mina ögon, då de är stora och markanta, det andra jag gillar väldigt mycket med mig själv är att jag ser livet fullt med möjligheter istället för fullt av motgångar, man kan alltid göra tillvaron bättre med ett leende! :)



Om jag skulle vinna vill jag ha det svarta linnet med text! Och jag har även gillat på bloglovin!



Ha en bra dag! :)

Angelica
2011-11-22 - 13:21:28

Trots att det är mycket jag ogillar med mig själv, så tycker jag nog egentligen om allt - både in- och utsidan. Jag skulle väl inte ha något emot att gå ner ett par kilo, men jag tycker att jag är vacker som jag är. Jag är otroligt lat, vilket kan vara jobbigt ibland, men jag är hellre lat än stressad. Jag har haft komplex i många år för att jag läspar, men när andra läspar tycker jag bara att det är charmigt, så det är klart att det är charmigt när jag pratar också!

Är kort sagt nöjd med allt helt enkelt :)



Skulle vilja vinna tygkassen med text! Har gillat på bloglovin & prenumererat på nyhetsbrevet :)

therese
2011-11-22 - 14:12:37

jag är stolt över mina långa ögonfransar!

jag skulle vilja vinna det svarta linnet :)

kram!

Anna-Sara
2011-11-22 - 14:15:24

Min stora rumpa utan tvekan! Jag vill ha affischen på mitt rum så jag ser den varje morgon och varje kväll. En perfekt start på alla dagar :)

Sanna
2011-11-22 - 14:44:52

Jag tycker mina ögon är det bästa med mitt utseende. Och det skulle visa sig att jag drar den vinnande lotten, är det Svarta linnet som ska skickas till min brevlåda! ;) Storlek L.



/ S.

Siri
2011-11-22 - 15:23:19

Det jag gillar mest med mitt utseende är mina ögon och mitt hår!



Jag skulle vilja vinna det vita linnet med texten "today i'm wearing this" i strl S ! :)

Frida { en fotointresserad tjejs vardag}
2011-11-22 - 15:40:16

Om det är någonting jag är nöjd över det är det faktiskt mitt självfall, för bara ca ett år sedan var jag inte det. Men jag har lärt mig acceptera att jag har det och är faktiskt riktigt glad att jag har det! Utan det lockiga håret skulle inte jag vara jag :)



Jag har gillat på fb/bloglovin

Skrivit upp mig för nyhets brev

även gjort ett inlägg på min blogg!

Nu får jag bara hoppas att jag har turen med mig :)



Jag skulle vilja vinna det vita linnet med bara text :)

molly
2011-11-22 - 16:15:55

Jag är med :)

vill ha denna :

http://avanna.se/linnen/im-perfect-svart-linne/



det är svårt att säga vad jag tycker bäst om med mig själv. Jag tycker om det mesta om jag ska vara ärlig!

mest gillar jag nog mitt hår - guld, stort, flufffigt, tjockt, långt.

-min längd, jag är längre än mina vänner, och jag trivs med det :)

gillar hela mitt utseende och även min insida !:D

[email protected]

Caroline
2011-11-22 - 17:06:44

Min ögonfärg och mitt tålamod är mina styrkor. Vill vinna

svart linne med text:)

A
2011-11-22 - 17:30:30

Jag gillar mina ögon bäst; både för att dom verkligen är spegeln till min själ och för allt vackert jag ser med dom. : )



Jag skulle hemskt gärna vilja vinna ett vitt linne. Det hade varit precis den pepp jag behöver just nu!



Nu har jag gillat både på bloglovin och på facebook. : )



Kram!

Madelene
2011-11-22 - 17:58:56

Jag gillar mina ögon, dom har en färg som inte många andra har. sedan gillar jag även att jag är en person som många kan öppna sig för. :)

Jag vill vinna det svarta linnet har gillat på bloglovin också blev nr. 19

Kram

Caroline
2011-11-22 - 18:18:23

Jag gillar faktikt det mesta hos mig själv, har på något sätt växt in i mig själv, men det jag gillar allra bäst är mitt glada humör och mitt lockiga hår :)



Har dock varken blogg/bloglovin/facebook

Anna
2011-11-22 - 18:27:49

Utseendemässigt är jag väldigt förtjust i mina ögon och jag gillar mina kurvor. När det gäller egenskaper på insidan är jag en ambitiös tjej som är duktig på att lyssna och ge goda råd till vänner i nöd.



Har gillat på FB och skulle jättegärna vilja vinna det svarta linnet i mitten där.

Bea
2011-11-22 - 19:07:42

Jag måste säga att jag är himla nöjd med hela mig just nu! Efter år av osäkerhet har jag äntligen accepterat min kropp och gillar mig för att jag är jag. Jag kanske inte är perfekt, men jag är så himla bra ändå! Men om jag måste välja något så får det nog bli mitt leende. För alla ser bättre ut när dom ler! ;)



Om jag vann skulle jag helst vilja ha tygkassen.

Har skrivit om det på min blogg, gillar även på både bloglovin och facebook.

Ha en kanondag! :)

E l v i r a
2011-11-22 - 19:17:55

Jag är en person som har väldigt svårt att säga vad jag tycker om hos mig själv till utseendet, men om jag måste välja så är det mina läppar. Till mitt sätt gillar jag att jag vet att jag ställer upp för personer (speciellt de svaga) om de behöver mig. Och att jag har skinn på näsan! :)



Jag vill helst vinna något av de två sista linnena, helst det sista vita. :)

Lägger upp ett inlägg i min blogg senare ikväll (är det okej om jag tar bilden på de 3 topparna?) efter att jag pluggat klart. Kan skicka dig en länk då också. :)



Ha en fortsatt mysig kväll!



svar: Ja! Mammor är fina dom! :)

brownie
2011-11-22 - 19:29:50

Jag gillar mina bruna ögon mest! Skulle vilja vinna det svarta linnet!

Jessica
2011-11-22 - 21:27:01

Jag vågar vara mej själv och sticka ut och inte vara som alla andra. Går och läser till skogsmaskinsförare och där är man inte alltid accepterad som tjej. Jag bryr mej inte om hur jag ser ut eller om jag har "fel" kläder på mej. Jag är jag. Tycker linnena var väldigt fina och skulle gärna gå runt med ett på mej!

Hanna
2011-11-22 - 21:54:40

Hej! Jag har både gillat på facebook och här på bloglovin. Jag är gillar att jag hela tiden utvecklas att jag blir mer och mer nöjd med mig själv även fast det inte var någon större skillnad förut. Blir lite stolt hur jag nu inte bryr mig så mkt om mitt utseende. Folk såg att jag var vacker förut, men inte jag. Nu däremot ser jag en glimt av skönhet i spegeln !

Josephine
2011-11-23 - 11:33:58

Både namnet och hjärtat... Vill så gärna ha nån egen logga som verkligen känns jag. Den där känns ju så du, och är en klassisk sån där "fan att jag inte kom på det först"... Fast jag heter ju inte Anna iofs ;) Men jag antar att du bara lekte fram den illustrator, eller? :)

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer
2011-11-23 - 11:39:05

Josephine:just företagsnamnet kom jag på cirka ett halvår efter jag startat företaget..hade ett annat namn från början men det fick jag inte igenom hos bolagsverket o då stod det still i huvudet..

sen blev det liksom bara så löjligt naturligt med Avanna, Av Anna då allt är gjort av mig liksom.



Sen var det först i våras när jag lanserade webshoppen som hjärtat kom med..innan det hade jag ett par rosa skor som logga och Avanna skrivet med courier teckensnitt.

Rosa är ju min färg och skor är ju en passion samtidigt som det för mig är kvinnligt feminint - väldigt avanna i de aspekterna samt en strävan uppåt framåt med skor-steg-klackar.



Men så ville jag ha nytt och hjärtan är nåt jag alltid kluddar kladdar telefonklottrar och har gjort sen jag var väldigt liten och hjärtat i sig symbolerar att det är mitt, det är min passion, det är jag i varje produkt och jag älskar det jag gör...sen blev det ganska rolig dubbelmening just där " hjärtat ska vara med hela vägen".



Men logo är svårt, skitsvårt..den ska vara enkel men unik, funka för sig själv vara igenkänningsbar osv.

Linn
2011-11-23 - 12:29:44

Jag gillar nog mest att jag försöker må bra fast jag är ledsen!



Om jag vann skulle jag vilja ha det vita linnet utan tjejen på :)

Linda
2011-11-23 - 14:08:07

det jag gillar mest med mig själv är jag är omtänksam och ödmjuk:)

har varken blgg facebook eller twitter, men har gillat bloglovin och har anmält nyhetsbrev:)

och jag skulle vilja ha tygkassen med bara text på!

Linda
2011-11-23 - 15:29:04

jag är med & tävlar:D

Vad jag gillat mest med mig själv: När jag var mindre hade jag väldigt dåligt självförtroende. Det påverkade allt jag gjorde jag vågade inte gå förbi folk och jag vågade inte vara mig själv och hela tiden försökte spela någon annan. För 3 år sedan började jag bygga upp mitt självförtroende och jag låter inte andra människor påverka mig själv. Det jag är mest nöjd med är att jag är stolt över mig själv nu. Och jag har lust att vissa det för alla :)



jag skulle vilja vinna det vita linnet med bara text :)



har gjort allt för en extra chans , har länkat och gillat på bloglovin & på fb [ Lindas Linnros]



här e min länk

http://lindalinnros.myshowroom.se/jag-ar-med-tavlar-20/

Mail: [email protected]

Cilla
2011-11-23 - 15:33:32

♥ Jag gillar mina ögon och min idésprutande kreativitet mest. Affischen skulle jag vilja hänga upp härhemma för att påminnas om att jag är perfekt som jag är!

♥ Jag har bloggat om tävlingen här: http://juniflickorna.blogg.se/hoppas/2011/november/avannase.html

♥ Bloglovin använder jag inte men jag gillar redan Avanna på Facebook. :)

Sandra
2011-11-23 - 15:47:19

Jag tycker om mina höga kindben och mina läppar!

Jag skulle jättegärna vilja vinna det enkla svart linnet, längst upp, i mitten.

Tack för det här inlägget, fick mig verkligen att tänka till och inse att alla är fina på sitt egna sätt!<3

Kram!

Sara
2011-11-23 - 16:45:06

Vad jag tycker om mest med mig själv, hmm

jag gillar nog mest att jag alltid försöker se ljuset hur mörkt det än i livet verkar vara.

Att trots motgångar och mörka stunder så ger jag aldrig upp utan kämpar för det jag vill och det jag tror på.

Efter regn kommer solsken.

Utav den anledningen skulle jag helst vilja vinna linnet med urringning i ryggen med en drömgångare då texten var

"Don´t let anyone steal your dreams"

Linnet heter "vitt oversize Dreamcather"



förövrigt har jag gillat på facebook och även på bloglovin där jag blev nummer 25.



ta hand om dig, kram!

Evelyn Dickner
2011-11-23 - 18:57:46

Jag har gillat på facebook och bloglovin. Jag tycker om mitt ansikte och är glad över att det inte finns något jag verkligen ogillar med migsjälv. http://avanna.se/linnen/im-perfect-vitt-linne/ i storlek S skulle jag vija vinna.

Jessika
2011-11-23 - 19:42:08

Det jag gillar bäst med mig själv, är att även om jag har en jobbig period i mitt liv så lyckas jag alltid ta mig ur den. Kanske något fånigt att gilla med sig själv, men den förmågan gör att jag känner mig starkare för varje gång jag lyckas.



Hade jag vunnit, så hade jag önskat mig linnet med kvinnan. Helt underbart fint!

emelie-mamma till elliott och leila
2011-11-23 - 19:49:40

jag skulle vilja vinna det svarta linnet.

Det jag gillar bäst med mig själv är nog att jag är en sådan som gillar att fixa o dona i köket. Gillar att laga mat och baka och är inte rädd för att testa nya saker. Tackar gudarna för att jag inte är en sådan som köper massa "färdigmat" i frysdisken på ica. =)



har tipsat här för extra vinstchans : http://emlisch.blogg.se/tavlingsblogg/2011/november/25-nov-valfri-perfectprodukt-avannase.html#comment

Linda
2011-11-23 - 21:40:16

Jag gillar att jag är så j*kla smart, snabbtänkt och kreativ. Jag är bäst på att fatta saker snabbt men jag är också bäst på att förklara så andra förstår. Det är jättebra när man är en pluggis på högskolan, man får både betyg och kompisar. Tyvärr är det ju lite fattig att vara student så därför önskar jag mig det vita linnet utan den tjusiga bruden på.



Tyvärr har jag ingen blogg att göra reklam för dig men jag ska definitivt gilla dig på facebook, du är grym och så är det du gör.

Moa
2011-11-23 - 21:59:59

Det jag gillar allra bäst med mig själv, är min personlighet! Kanske lite klyschigt, men jag gillar den jag är, och att jag står för det :) Om det skulle vara något kroppsligt så gillar jag verkligen min rygg! :D tygpåsen skulle jag helst vilja vinna! älskar tygpåsar, den vita med text :D

Elina
2011-11-24 - 12:20:24

Jag är med! Det jag gillar bäst med mej själv är mina vader, de är precis som jag vill ha dem! Inte ett enda komplex där inte! Sen är det inget fel på mitt hår heller :)

Jag skulle vilja vinna det svarta linnet, perfekt julklapp åt min 14 åriga lillasyster som behövs påminnas om att hon är perfekt precis som hon är!

http://sweetness.blogg.se/2011/november/utkast-nov-24-2011.html#comment

Gillat inlägget på bloglovin

Gillar redan Avanna på facebook - Elina Backeby

Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog
2011-11-24 - 18:16:01

Det jag älskar mest med mig själv är hur jag varje dag hjälper andra.



Att kunna hjälpa andra och se deras glädje gör mig lycklig <3

Jag är glad över att jag har den utbildningen jag har och får chansen att rädda livet på små bäbisar varje dag och lyckan som deras föräldrar känner smittar av sig på min själ!



Jag skulle vilja vinna det svarta linnet om jag har någon chans, det är toppenfint!

Nadja
2011-11-24 - 18:35:58

Jag ses som en väldigt stark person, eftersom att jag får höra allas mådåligthistorier, och hjälper dem till att må bättre, en egenskap jag ÄLSKAR hos mig själv, för när mina nära o kära mår bra, mår jag bra!



Linnet skulle verkligen passa en vännina till mig, som har det lite kaos på självförtroendet för tillfället (:

Malin
2011-11-24 - 21:12:04

Vad kul med tävling! :)



Jag är nöjd med mina fina blå ögon

och mitt självfall. :)



Har länkat till tävlingen på min facebook. (Shockme@live,se)

Har anmält mej till nyhetsbrev,gillat på bloglovin och på facebook.



Jag skulle gärna vilja vinna de svarta linnet,

så snyggt och väldigt bra budskap. :)



Tack för en härlig och inspirerande blogg!

a Lady & a Tramp
2011-11-24 - 22:02:03

mina ögon.... måste jag nog säga.

och häromdagen upptäckte jag första...hrm....rynkorna. och jag insåg att det är skrattrynkor, så det blev bara finare!

du är bäst som tvingar en tänka såhär!

stor kram


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: