GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Svullen småbloggare som ser stjärnor

2011-11-24 | 20:08:00 | Egocentrerat&Vardagligt

Arrrgh vad saker ska krångla.
Herregud jag har kämpat och stridit med printers och utrustning angående ett enda plagg i en halvtimme. Höll på att skrika rakt ut till slut och spotta ur mig alla könsord och svordomar jag kan.
Men istället tänkte jag vara sund och låta ilskan ta ut sin rätt via motion istället.
Så satte mig i 20 intensiva minuter på motionscykeln....och guuuuuuuud vad tråkigt det var.
Nu är jag bara än mer frustrerad, stressad och arg.
Dessutom genomsvettig och svullen
.

Alltså, är det nån mer än jag som känner sig väldigt svullen efter träning?
Känns som jag sväller.
Vilket ibland får mig att tänka och tro att jag ska sluta träna helt så kanske jag på så sätt blir mindre.

Oh well, har i alla fall tryck en hel del stjärnlinnen idag - de är ju så snygga!!

något crappy bild tagen med iphonen

Men linnet hittar du ju på www.avanna.se

Kommentera 8 st

Kommentarer
Tess - Fröken Fjäril
2011-11-24 - 21:02:49

galet snyggt.

almstroom
2011-11-24 - 21:30:31

Tackar! :)

Jag fick en jättebra tisdagskväll :)

Allt bra med dig?:)

Art By Tina/Tina Axelsson
2011-11-24 - 21:30:36

Nu ser din header så fin så fiiin ut=)

Karin - tjofftjoff
2011-11-24 - 21:41:07

Fint linne :) och näe, jag känner mig inte svullen efter träning... :) haha! men vad besvärligt det lät..!

Jess
2011-11-24 - 21:47:17

Det där linnen ät så jädrans snyggt! Måste bara fråga, går stjärnorna upp på axelbandet som på den här bilden? För på bilderna på webbshoppen stannar de liksom vid bröstet så att säga. Och så måste jag säga igen, galet fin header! Gillar alla detaljer och lille katten som kikar fram, så söt :)

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer
2011-11-24 - 22:00:48

jess: jag ska ändra om bilden på shoppen för jag fixade så stjärnorna går upp iaf en bit på axelbanden =)

kul att du gillar babe!

Amanda
2011-11-25 - 03:25:57

JA! Känner verkligen igen mig angående träningen. Ibland blir man verkligen dysvett och det bara rinner, då känns det bra, men när man bara är sådär lagom svettig så känns det bara äckligt, vill inte alls träna mer!

Anonym
2011-11-25 - 06:48:21

OH snygg!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: