GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Doll House with Barbie Kelly

2011-11-03 | 18:48:04 | Illustration/Teckning/Konst/Design

Kelly Biddle är en av de bloggare jag fölt allra längst tillsammans med Ebba von Sydow, Kenza, Wysteriia, Karin Olofsson, Wilma Palmen, Morgondimma, Käthe, Alexandra, Hanna Fridén och Sassy/Fifi.

Därför blev jag så glad idag när Kely lade upp en illustration jag gjorde av henne för cirka två år sen.
Dels för att den är så mycket Kelly och dels för att jag blir så glad att hon gillar den och dels för att den där illustrationen också även är så mycket jag. Snirkligt, feminint, Barbieaktigt, serieaktigt, detaljer, lekfullt, rosa, te, lite dockhus.

Kommentera 6 st

Kommentarer
fifi
2011-11-03 - 21:13:12

Åh, vad fint!

Nu blir jag sugen på att leta upp den fina bilden du gjorde av mig!



puss puss!

Linnéa.
2011-11-03 - 21:46:18

jättefin :)

älskar också den där snirkliga och feminina stilen!

Kelly
2011-11-04 - 10:16:31

Underbara du! <3 Längtar SÅ efter väskan! :-)



Ha en underbar helg nu Anna!

anna
2011-11-04 - 13:03:58

Hej Anna - Jag har en fraga... vilka tidningar prenumererar du pa? Och vilka koper du losnummer av ibland? Haller just nu pa att valja mellan olika tidningar & uppskattar lite ideer! Kram fran anna

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer
2011-11-04 - 13:09:32

anna: Hej Anna.

Just prenumerar jag bara på Styleby men ska åter teckna en prenumeration på Elle. Eller är min favorittidning och den är ren lyx att få hem i lådan tycker jag.

Damernas Värld tycker jag också är värd att prenumereras på.



Tidningar jag köper nästan varje nummer av: Plaza Kvinna.



Ibland köper jag Chic.



Sen finns det ju fototidningar som kan vara kul.

Ibland köper jag en och annan inredningstidning men tycker de mest består av reklam och lite inspiration.

anna
2011-11-04 - 13:30:47

Hej Anna och tack for svar! - Jag prenumerar just pa Elle och funderar pa Styleby! Skulle garna ha Elle Interior ocksa... Hmmm... Passion for Business verkar ocksa intressant men har inte last den an... ha det bra !


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: