GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

something good on tv tonight?

2009-03-30 | 22:43:33 | Film/TV/Kändisar

Förra veckan , ja för en vecka sen, så skrev jag ett inlägg om massa tvminnen och tvserienostalgi.
Sedan dess har jag tänkt litegranna på de serier jag aldrig kollat på eller bara sett ett avsnitt lite sporadiskt då och då eller helt enkelt inte haft tid eller möjlighet att följa...men som jag faktiskt vill se..
Så om jag vore lite mer pengafet än vad jag är skulle jag köpa samtliga boxar av följande serier




Men serier som jag aldrig kollat på och inte har det minsta intresse av att se heller är O.C, One tree hill, The Hills, Gilmore Girls, Alla dessa CSI eller  Prison Break .

Vilka serier är ni absolut inte ett skvatt intresserade av och vilka vill ni se som ni inte sett?


Ojoj nu börjar bästaste Californication..+ att det är sista minutrarna kvar av Porject Runway...och vår boxerjävel har bestämt sig för att krångla som fan...
Kommentera 45 st

Kommentarer
Matilda
2009-03-30 - 23:00:01

Svårt. Skulle säga The Hills. Tack, men nej tack.

Sandra
2009-03-30 - 23:01:16

Åhh ally McBeal och Vita huset var längesen. De skulle jag verkligen vilja se igen. Gärna alla avsnitt det är ju säkert många man missat!



Sovgott söta Anna!

Ninnie
2009-03-30 - 23:04:00

Nu har det kommit en ny "gratiskläder sida". Jag som inte var så förtjust i varken Gratiskläder eller Gratisbio tycker att den här sidan verkar rätt okej. Det är lättare att samla poäng och vissa får ihop ett presentkort redan första dagen. Det är ju värt att vara med i allafall. Freestreet heter sidan och den är inte alls lika komplicerad som de andra. Lycka till!!



http://www.freestreet.se/?r=5054



Kram/Ninnie

Eliyana
2009-03-30 - 23:04:12

six feet under började jag kolla på, men tappade typ bort mig och sen ja, så orkade jag inte. Men tror den serien är riktigt bra faktiskt!



Bryr mig inget alls om the hills. one tree hill, O.C.

Gilmore girls kollade jag på förut men tappade intresset.

CSI gillar jag, eller nej inte NY och miami.

Emma says style, love & rock and roll.
2009-03-30 - 23:04:15

Medium gillade jag, likaså six feet under (fast jag har inte sett alla säsonger). House är en sådan serie som jag vill se men inte sett & 24 är en serie jag inte är ett dugg intresserad av!

Miss Dramaqueen
2009-03-30 - 23:07:57

Något som jag verkligen inte orkar se är Lost. Det finns inget tråkigare enligt mig. Något som jag skulle vilja titta på är SATC och Lipstick jungle

Lomina
2009-03-30 - 23:08:00

Jag känner också att One Tree Hill och O.C får alldeles för mycket uppmärksamhet! DET ÄR INTE BRA! Gillmore Girls gör mig självmordsbenägen, SÅ mycket avskyr jag den serien! Haha! Tänk att man kan ha så mycket känslor runt en tv-apparat. Jag spenderar nog för mycket tid framför dum-burken;)

Alexandra
2009-03-30 - 23:22:24

De du nämnt har jag aldrig haft intresse av heller. Sedan känner jag väl inte till så många som "jag vill se"... följer några stycken ^^ och det är jag bra nöjd med.



kramkalas och nattispussar

Labbas
2009-03-30 - 23:25:33

Fint! Här ska tryckas Gusi! (=

Linas inredning
2009-03-30 - 23:25:48

Åh, medium är ett av mina favoritprogram! Unga mödrar har jag inte missat många avsnitt av. SATC har jag på dvd och har sett hela serien några gånger. Däremot har jag aldrig följt grey's anatomy eller de där oc, one tree hill osv. Vet inte om det finns nån serie jag absolut inte vill se, fast Idol kanske... Det vill jag inte se och inte heller Robinson.

anna
2009-03-31 - 00:12:54

oh shit! svårt val..sista pendeln eller desperat femitreragg eller apdyr taxinota..



Jag skaffade hela serien Ebba och Didrik. Det var läskigt på riktigt!

kram

Kim
2009-03-31 - 00:20:34

Det känns väldigt..lame..att bara säga sånt här till fritt främmande personer, men; jag tror jag är kär i din blogg.

dina karikatyrer av modebloggerskan hade mig skrattandes i minuter efter varje avslutat bild.

klockrent.

xx

madde
2009-03-31 - 01:41:03

nästa helg?

Erika
2009-03-31 - 06:12:33

Ally McBeal såg jag när det gick i repris på tv4+ för något år sedan och tyckte att den var jättebra!

När den gick första gången på tv var jag inte ett dugg intresserad.



Tv-serier som jag inte är itresserad av att se nuförtiden är: Vänner, family guy, simpsons, the hills, gilmore girls, seinfelt till exempel.

Malin
2009-03-31 - 07:24:04

Jag har inte sett Criminal minds, men jag tror att jag skulle gilla det. Kriminalserier brukar ligga mig varmt om hjärtat. Tyvärr brukar ju inte tiden finnas.. Hoppas du får en skön tisdag. Kram! :)

Helena
2009-03-31 - 08:14:41

Favoritserierna här är Bones, CSI Las vegas och CSI NY. Cold case är en serie som jag fick se mycket under tiden mor var dålig och bodde hos oss, inte så tokig den heller. Älskade komediserien Vänner och tycker den slår det mesta.

Önskar dig en inspirationsfylld tisdag!

/Hella

Helena
2009-03-31 - 08:15:24

Jag glömde ju Criminal minds, den kommer tvåa efter Bones

/Hella

Helena
2009-03-31 - 08:16:03

Favoritserierna här är Bones, Criminal minds, CSI Las vegas och CSI NY. Cold case är en serie som jag fick se mycket under tiden mor var dålig och bodde hos oss, inte så tokig den heller. Älskade komediserien Vänner och tycker den slår det mesta.

Önskar dig en inspirationsfylld tisdag!

/Hella

Mackan
2009-03-31 - 08:20:49

Mmmmm gillar du lakrits så testa den ! good var den;)

Ha en underbar dag

Kram

Mackan

Pamie
2009-03-31 - 08:24:34

Six feet under, i like! Desperate Houswives kan jag inte vara utan sen har jag totalt slukat Samantha Who, love! Lie to me och The mentalist oxå nåt jag följer. Får inte glömma Heroes!!! Annars är det samma för mig där... gilmore girls, O.C... One tree hill och Prison break har jag aldrig riktigt förstått mig på ;P

Jossan
2009-03-31 - 08:58:53

Jag har aldrig sett ett avsnitt av Prison Break. CSI intresserar mig inte det minsta ;)

Favoritserierna är Sex and the city och Desperate Housewives! :D

Malin
2009-03-31 - 09:09:39

jag är inte det mista intresserad av att se How I met your mother, även om alla andra verkar tycka att det är hur bra som helst. Jag fattar det bara inte... Lost verkar inte heller vara någon höjdare.

Däremot skulle jag vilja se Gilmore Girls, bara sett några avsnitt med jag gillar dialogen i den serien. :)

Kram

Anonym
2009-03-31 - 09:10:27

oj kommentars fältet är jätte konstigt nu :o

Alshammar - Style As Lifestyle
2009-03-31 - 09:11:43

så nu var det bättre helt plötsligt...



jag har bara följt ally mc beal av dem på bilden, men många av dem du inte sett har jag följt haha

Becka
2009-03-31 - 09:28:42

Jag har en förmåga att fastna för serier som blir kortvariga, som tex "Kevin Hill". OJ vad jag gillade den serien. Serier som handlar om häxor, övernaturliga saker och fantasy går helt bort för mej.

Två andra serier som jag gillar är "Gilmor Girls" och "One tree hill".



Ha en skön dag, Anna!

KRAM!

Johanna
2009-03-31 - 09:41:11

Åh, "House" är en jättebra serie! Den följer jag varje tisdag på tv4.



Paula
2009-03-31 - 09:58:10

God morgon!



Jag är absolut inte intresserad av Greys Anatomy, Entourage eller Gilmore girls.



Jag skulle velat se fortsättingen på Prison Break men de tappade mig efter de tog sig ur fängelset.



Ha en skön dag! :)

CherryCheek
2009-03-31 - 09:58:22

House är ju så jävla bra!

Har kollat igenom vartenda avsnitt, är på säsong 4 snart ^^

Mikka
2009-03-31 - 10:05:40

jag har aldrig varit särskilt intresserad av CSI, Prison Break eller Greys Anathomy.



Något jag skulle vilja se mer av är Ugly Betty, Lipstick Jungle, Sex and the City och Kyle XY.



Jag kan dock rekomendera dig att se både OC och One Tree Hill. De är sånt där typiskt tonårsdravel saom ändå lyckas vara ganska underhållande. Dessutom så är det aldrig fel att drömam sig bort och vara en "del" av någon annans vardag.



puss!

Karin
2009-03-31 - 10:07:36

Ja Medium tycker jag at du kan köpa, den gillar jag. :) Jag är inte ett skvatt intresserad av Prison Break och Desperate Housewifes (alltså det går inte stava idag...). En del av dom du nämnde har jag inte ens hört talas om...



PS Du har en liten award hos mig...

Karin
2009-03-31 - 10:24:01

Jasså kunde jag stava? det såg ju så fel ut! ha ha

Ida
2009-03-31 - 10:26:15

Six feet under är en grym serie! Se den! Och så är jag en aning Sopranos-frälst... :) Något jag absolut inte är intresserad av är Lost och 24. Vet inte varför men de tilltalar mig inte ett skvatt.

Jessie James
2009-03-31 - 12:24:38

jag älskar serier.

medium är en klar favvo.



dom jag inte tar mig tid å ork i är the hills å liknande. haha!

Kashaya
2009-03-31 - 14:23:21

O.C förstod jag aldrig varför det blev så hypat och Lost gillar jag inte. Tyckte de första avsnitten av Lost var rätt spännande men sen spårade det ut totalt...

Sara
2009-03-31 - 15:21:15

Åh du vet inte vad du missar i Gilmore girs! En himla massa kvicka och populärhistoriska repliker... kan inte leva utan den serien :)

U.
2009-03-31 - 15:47:20

Gilmore girls har jag tittat på men avskyr den helt & fullt den och simpsons. En serie jag inte är ett dugg intresserad av är lost eller prison break. En serie jag vill se men inte har sett är Gossip girls Men favorit serien är nog ändå HEROES, den är ju grymt bra! kram :}

Jessica
2009-03-31 - 16:06:08

jag älskar sex and the city, gilmore girls och vänner. det är mina absoluta favorit serier. Och city akuten. Och the 70's show.

vilka serier jag inte har något större intresse i att se är väl.. CSI, prison break och sådant (fast jag kanske skulle tycka om dom med, om jag hade sett dom från början). Däremot tycker jag om början av lost, dom två-tre första säsongerna. sean blir det för krångligt.

pernilla
2009-03-31 - 18:23:27

House är bra ;) Jag gillar O.C , One Tree Hill & Gilmore Girls. Tycker däremot att Gossip Girl inte verkar så bra. Har sett några avsnitt & njä.. inte min smak!



:D

leopardia
2009-03-31 - 21:01:22

Gossip Girl - noll intresserad!

Anonym
2009-03-31 - 21:15:47

åh, ally mcbeal var ju så bra. varför går inte det längre? de borde visa repriser.

Agnes
2009-04-01 - 21:59:50

One Tree Hill skulle jag vilja följa. :) Iallafall mer än vad jag gör nu, tittar bara ibland.

Amanda
2009-04-01 - 22:20:00

Seinfeld måste ju vara det tråkigaste på tv! Utan tvekan. Någon jag däremot är sugen på är väl Six Feet Under, kollade på det i början men sen tappade jag taget. Missar man ett så missar man alla.

Fantasy Girly
2009-04-04 - 00:46:42

Har inget intresse för The hills, Oc eller Vita huset, men däremot så sklle jag kunna tänka mig att titta på Project Runaway, Lipstick Jungle, Förhäxad och 90210. Men pengar, tid och ork går ju som vanligt emellan. -_-

Fantasy Girly
2009-04-04 - 00:50:17

Tillägg: Tänker heller aldrig titta på Cityakuten, lost, prison break, Scrubs eller Grey's anatomy. Däremot så känner jag sug efter att prova även Gossip girl, Samantha och Veronica Mars. ^^

emeliecarin
2009-04-05 - 16:25:21

OHHHHH HOUSE!!! Älskar House! Tror jag är lite kär i Hugh Laurie till och med! :D House är min absoluta favoritserie!



Du måste se om du inte har än!





(så många utropstecken, hoho, helt omedvetet... det måste betyda något :D im in lolololove!) hihi


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: