GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

jag stör mig på dom som stör sig ...

2009-12-13 | 13:50:31 | Krönika/Politik/Tankar

På väldigt många bloggar igår och idag så har det skrivits och handlat om Idol- Idolfinalen -vinnaren-Erik..och Eriks flickvän.
När det stod klart att Erik vann hela skiten och fick sjunga vinnarlåten en gång till så hoppar först pappan upp på scen för att gratulera sin lille son och i nästa ögonblick så står Eriks flickvän där med tårarna i ögon, läger sin hand i sin Idolpojkväns och firar med honom på scen resten av låten..

Detta "beteende" har nu kritiserats i en rad bloggar och tydligen har det till och med startats dumma facebookgrupper. Flickvännen är tydligen sjuk i huvdet och förstörde för Erik och stal hans moment.
What???

Är det nån man vill fira med om nåt stort händer en så är det väl med ens älskade? Om det går bra för ens kille/tjej vill man väl visa sin stolthet och kärlek.
Jag tror inte ens flickvännen tänkte på tusental i publiken och miljoner tv-tittare..Hon såg nog bara sin Idol, som hon gillade även innan han blev kändis.
Dessutom tyckte jag att det var bra att de visade Sverige sin kärlek och tog död på dumma rykten.
Och kanske kanske var det som så att det var Erik som ville ha henne där..?

Nej denna bitterhet mot den söta flickvännen tror jag beror på nån slags avundsjuka från tjejer som fått nån kändiscrush på Erik.


Och jag slår vad om att om en tjej hade vunnit och hennes boyfriend klivit upp på scen hade det låtit " åhhh vad sött gjort av honom!"

Puss på er!

 


Kommentera 91 st

Kommentarer
Bianca<3
2009-12-13 - 13:58:51

SV: Det var så lite :D

Hur mår du idag då?:)

magda
2009-12-13 - 13:59:08

Det där lät helt konstigt!

Skulle jag vinna så skulle jag vilja att pojkvännen var med mig! :)

Natasha
2009-12-13 - 14:03:26

Jag tycker att det var så himla fint! Hur kan man störa sig på något sånt? Förstår mig inte på det helt enkelt.

Bianca<3
2009-12-13 - 14:04:24

SV: Okej:/ joo jag mår bra:D

om ditt inlägg... självklart ska flickvänen få stå där, men jag tyckte det var lite jobbigt att kolla på endå, det blev lixom konstigt bara XD

FINA - EN FOTOBLOGG
2009-12-13 - 14:06:42

det var fint, men lite för länge. hon borde kanske ha gått ner igen efter en stund, precis som pappan gjorde.

Ling-Ling
2009-12-13 - 14:07:50

Jag störde mig inte alls, förstår inte grejen? Klart hon ville krama och gratta sin pojkvän och han ville säkert ha henne där, han sjöng ju till henne också... Konstigt hur folk reagerar, de är säkert avundsjuka som du säger...

Alicia
2009-12-13 - 14:11:20

Ja eller hur fattar inte varför alla gör så stor grej av det..

Elin
2009-12-13 - 14:14:58

Jag blev alldeles lycklig då jag såg dem, han sjöng verkligen till henne :)

Tyckte de var gulliga jag...

FINA - EN FOTOBLOGG
2009-12-13 - 14:16:20

sv: Ja precis, det där kan man ju spekulera i hur länge som helst. Det gör mig egentligen inget att hon stod där, klart hon var glad över att han vann. Men samtidigt förstår jag varför folk kan tycka det är för mycket. Ha en bra tredje advent!

magda
2009-12-13 - 14:17:41

Sv: Det ska jag göra! :)



Kommer nog dyka upp 3-4 tips i veckan runt träning! :)

Tobias
2009-12-13 - 14:18:54

Förstår inte heller grejjen att alla klagar på det där. Dom är nog bara avundsjuka att dom inte stod där med Erik ;)

elvis
2009-12-13 - 14:19:47

åh vad jag håller med... hur orkar man ens skriva långa inlägg om hur störd någon är för en sån skitsak & skapa grupper på facebook? folk behöver definitivt hitta något mer meningsfullt att störa sig på.

Beatrice
2009-12-13 - 14:19:59

Sv: åh tack, det hoppas jag också! :)

Alicia
2009-12-13 - 14:20:40

SV: Ja man kanske gör det:P

Renée
2009-12-13 - 14:20:51

sv: hehe, det märks idag att det var kul igår ;)

Tobias
2009-12-13 - 14:20:52

I veckan som kommer ska jag träffa vänner och köpa julklappar :D du har jobb som väntar? =)

magda
2009-12-13 - 14:21:13

Sv: Nej precis fast kollade inte på Idol men tycker det är töntigt det med skriverierna.

mikaela
2009-12-13 - 14:24:15

håller med dej !

kolla gärna in mina teckningar på bloggen

ha det bra !

Becka
2009-12-13 - 14:24:20

HÅLLLER FULLSTÄNDIGT MED DEJ!! Varför kan inte folk få göra som dom vill? Erik såg ju knappast ut att störa sej på att hon va där.

Tobias
2009-12-13 - 14:26:47

Men du har ett roligt jobb :D

Emmah's Closet
2009-12-13 - 14:26:55

Bra skrivet Anna! Håller med dig :) Kramis

Anonym
2009-12-13 - 14:27:12

Jadå! :)

-------------- NORA - HOTVOGUE -----------------
2009-12-13 - 14:34:27

Hej! Tänkte kika in och önska dig en trevlig tredje advent och lucia =) Hoppas du mår bra idag?

Matilda
2009-12-13 - 14:35:14

Fast jag måste invända lite faktiskt. Erik såg väldigt obekväm ut efter ett tag när hon stannade kvar så länge...

Becka
2009-12-13 - 14:40:03

Visst får man tycka vad man vill men jag blir så irrerad över att folk alltid måste störa sej på vad folk gör, har på sej, säger osv. Alltid är det något. Så fort någon är spontan, hamnar lite utan för det "normala" så ska det skrivas om, pratas om och skrattas åt.

Tänk om vi alla skulle behöva utstå en sådan granskning. Jag skulle inte våga gå utanför lägenheten.

Ellen ♥ | hejjellen.blogg.se
2009-12-13 - 14:43:00

Haft en bra helg?:)

kram . ♥

Elin
2009-12-13 - 14:47:34

håller med dig. jag tyckte bara det var gulligt att hon stod där :'>, de var ju så söta ihop, en liten tår kom till och med :> hehe. men verkar inte som att så många tycker som jag ;)

Fotograf Emelie Ohlsson
2009-12-13 - 14:49:11

HÅLLER MED!! Jag skulle kolla detta omtalade klippet och tänkte bara VA?? Vad håller folk på med?? Läste alla hemska kommentarer på facebookgruppen att hon var ful, ett monster och hade stora tänder, folk är så jävla elaka, skäms.

kyntii julpyntii :)
2009-12-13 - 14:52:09

snygg blogg! och håller med dig om inlägget. lite störande är det att alla har gjort det en sådan stor grej av det hela liksom?

kajsa
2009-12-13 - 15:05:21

sant!

sv; haha så lite så :)

Bianca<3
2009-12-13 - 15:05:53

SV: Nej jag vet faktist inte XD

Andréa
2009-12-13 - 15:13:16

Sv: Hehe, själv tycker jag att allt annat är annorlunda.. :P



Jag tycker inte det var fel att hon kom upp på scenen, men att hon stod kvar hela låten däremot. Calle borde ha fått stå där framme och fira med Erik, som tvåa. För mig spelar det ingen roll att det var hans flickvän, jag hade blivit precis lika irriterad om det var t.ex. hans mamma eller pappa som hade stått där under hela framträdandet. Jag tyckte verkligen att hon försökte stjäla uppmärksamheten, och lyckades tyvärr ganska bra.

Jessica
2009-12-13 - 15:14:10

sv: det e lugnt söt=) jag förstår det.



Bra sagt om Idol Erik och hans tjej, det va ett jävla tjat om det:D hon tänkte nog inte så mycket på vad hon gjorde utan ville bara visa sin glädje, men hon kanske inte hade behövt stå där hela tiden....

Töntigt med facebook grupper iaf, det är en sak som är saäker=) hahaa



Kramar!!

sandra
2009-12-13 - 15:17:48

Jag tycker det var så gulligt när han drog upp henne på scenen, jag störde mig då inte. :)

SANIBO
2009-12-13 - 15:19:21

det VAR fint en stund. när dom kramade om varandra, då grät jag och tyckte det var jättefint. men när hon sedan stod kvar där längre och längre blev man bara förbannad. jag tyckte att hon förstörde helt enkelt. hon stod där och dansade och råkade slå honom i huvudet och gjorde så att all fokus togs bort från erik, den som all fokus skulle vara på. det här är inte avundsjuka från min sida, jag har ingen kändiscrush på erik. tycker bara att hon kunde ha gått ner efter en stund som eriks pappa gjorde. bryr mig inte om att det var just hans flickvän, hade det varit pappan hade jag blivit lika irriterad.

camilla
2009-12-13 - 15:20:16

haha tack. men mitt sätter sig på dom delar jag inte visar. :P (rumpa, höft och lår).



Jenny
2009-12-13 - 15:23:18

jag håller med dig till en del men jag blev lite iriterad för hon stog där så länge..hon borde gjort som pappan typ :) Fast att folk startat massa facebook grupper är bara löjligt..hur kan man orka bry sig så mkt liksom:S

Pearl
2009-12-13 - 15:23:57

Haha jag irriterade faktiskt mig lite. Inte för att jag gillar Erik, för det var Calle jag hejade på. Men liksom... det skulle vara Eriks moment ensam. Och sjunga vinnarlåten i la grande finale. Det kändes fel att hon stod där fastklistrad på honom när han skulle avsluta hela finalen.

Jag förstår att hon ville upp och pussa på honom, men hon kunde väl gått åt sidan och invänta slutet på sången för att sedan hångla upp honom igen? ;)



Åh är din gran redan uppe? Här kommer den inte upp förrän den 23:e. Hehe.

Emmas konst & design
2009-12-13 - 15:45:38

Håller helt med dig om detta. Förstår inte varför folk reagerar så starkt på det här sättet. Ingen vet ju faktiskt hur Erik själv såg på det hela. (Eller inte jag iaf!)



Och din sista mening är klockren!

Nicki
2009-12-13 - 15:47:01

Gud vad jag håller med dig ! Vadfan är fel på folk egentligen ? Jag tror samma som dig , att Erik säkert blev väldigt glad av att få fira det underbara med den han älskar.

OLESSIA
2009-12-13 - 15:51:00

i min blogg har det inte handlat om någon idol:)

Maria
2009-12-13 - 15:56:50

jag håller helt med dig Anna , man blir mörkrädd på hur vissa människor kan bette sig, avensjuka så det skriker om det.



Oj va jag skerattde när du skrev om din kisse som klättrade i granen min katter älskar också att klättra i granen .. gärna lägga sig tiöll rätta på en av grenarna (plastgran) men dom har inte riktigt greppat det här med att dom väger lite mer en tidiagre :D Julgrans kulor är occkså roligt att boxas med .. haha. Mamma har en gamal tomte som hon har ärvt av sin mamma som har ärvt av sin osv den brukar min ena katt boxa ner , så ställer vi upp den igen och 5 min senare ligger den ner igen ... hon gillar inte den tomten uppenbarlingen ^^,



Jag har ingen gran , första året jag bor själv ...eller nej vänta nu ljög jag , jag har ju en liten min gran som redan är framme och lysser för fullt ;)

men den "riktiga plast" granen hemma hos mamma brukar komma upp antingen den 22 eller 23.



puss&kram

Fanny
2009-12-13 - 16:22:34

sv:hihi^^ jodå det är bara bra med mig:) hur är det själv?:)

b
2009-12-13 - 16:23:37

Hej!

Jag håller absolut med dig :D

Fin design föresten, ha en bra dag!

Kram ^^

Emma
2009-12-13 - 16:28:58

Jag tyckte också hon stod på scen för länge så att det blev riktigt pinsamt :P Som många har skrivit, det var fint en stund men det var ju hans "moment", inte hennes. Jag tycker till och med att det ser ut som han tänker "ok gå ner nu" haha.



Och varför måste det betyda att man är avundsjuk och är kär i Erik för att man tycker såhär? Jag kollar inte på Idol, vet knappt vem han är. Kollade bara in youtube-klippet när det blev sån uppståndelse.

Elin
2009-12-13 - 16:33:23

Jag tyckte inte att det var något fel med det, håller med dig till hundra procent! :)

Blue Harvey
2009-12-13 - 16:34:53

Sv: Det tycker jag också :3

Bim HD
2009-12-13 - 16:35:21

Hm, de kanske ska skaffa sig ett liv, ett riktigt utanför tvns värld? Det där man lever och som inte är hjärndödande på det sättet?

Vet de om de tex hade gjort upp detta från början - om jag vinner ska du stå på scen hos mig när jag sjunger där...

Nä, det är de där som inte har ett eget liv och helst vill ha honom SJÄLV och tror att DE är så mycket bättre än henne... Undrar om de inte själva hade velat vara den som stod där - inte katten att de hade klivit ner från scenen själva, hahaha. Säkerligen hade de försökt stå där igenom hela programserien, helst... Eller så HAR de sprungit runt där och försökt komma åt honom under hela säsongen - så när som möjligt och inte ens tänkt sig vad löjliga de gör sig. Hm, och inte blir de mindre löjliga nu, om man ska uttrycka det milt...

Må så grankott... kramis Skruttisen!!!

hm, njuter av Melissa Horn på Spotify - blandat med reklam, hihihi... och har halsbränna, urk...

Malin
2009-12-13 - 16:44:16

Självklart skulle hon få stå där, men det folk stör sig på är nog att hon stod där så himla länge, det blev liksom konstigt när resten av idolerna kom dit och skulle gratulera honom.. Sen betyder det ju verkligen inte att hon är sjuk i huvudet, vad är det för idioter som tycker det liksom? :S

Jennie
2009-12-13 - 16:48:22

Det är så löjligt att det startats grupp på facebook om det. Stackars henne.

L I N N E A
2009-12-13 - 16:51:43

visst, det är faktiskt överdrivet med facebookgrupperna o.s.v, och det var jättegulligt av han. Men hon skulle gått ner från scenen och låtit honom ha sitt sista moment i tävlingen. Tycker jag. Men om han ville dela det med sin flickvän så är det upp till honom :)

Carro
2009-12-13 - 16:56:41

Folk är fasen dumma i huvudet - om dom har något. Själv grät jag av lycka för att jag tycker att erik och hans flickvän var så fina där på scenen.



Vad är det för fel på folk?! SUCK!

magda
2009-12-13 - 17:06:48

Sv: Kommer börja lägga upp imorgon :)

Blir bara några mysinlägg idag för har så mycket att göra :)

ebba
2009-12-13 - 17:11:40

hm jag vet inte riktigt vad jag tyckte om det där, men äsch;) ville bara säga hur fint "julpyntet" i headern blev, skitsnyggt:D

Jennifer
2009-12-13 - 17:20:58

Tycker det var hur sött som helst. Hallå liksom, hon har varit ifrån sin pojkvän under en väldigt lång tid på grund av idol, så när han vinner är det väl klart hon vill fira med honom! Blir sjukt irriterad på människor som gått med i den där facebook-gruppen. Jag tycker dom såg så himla rätt ut tillsammans, och det var inte pinsamt över huvud taget. Och alla påstår att hon snor hans stund...? Öhm...hur då?!? Hon stod och firade med pojken hon älskar och var glad för hans skull. Hon tog inte mikrofonen ifrån honom och började sjunga.



Mycket bra inlägg! :)

carina
2009-12-13 - 17:27:36

=) Du skulle passat på att satt på Luciamorgon på teven då och myst med kaffe och katter i soffan! ;)

E M M A
2009-12-13 - 17:28:37

SVAR: tack så mycket! ;D Kul att du tkr det.



Hoppas du haft en trevlig dag.

Malin
2009-12-13 - 17:33:38

Haha, det är väl oftast så det brukar låta om flickidoler och deras flickvänner? ;) Men jag kan hålla med dig om att det är riktigt irriterande.



Kram snygging!

Bloggen om Fröken Mandelström
2009-12-13 - 17:37:13

Jag läste också om det på en blogg jag ramlade in på. Helt ärligt så bryr jag mig inte. Eriks moment - ja men han ville ju förmodligen ha sin kära flickvän där. Så allt är ju bra då. =)



anna
2009-12-13 - 17:39:50

Jag tycker var jättefint.

Sarah
2009-12-13 - 17:54:15

sv: Tack så mycket! :)

Ida
2009-12-13 - 17:58:35

Jag har hört/läst lite om det här, men orka bry sig liksom? Klart flickvännen ska få fira med sin vinnare! :)

Hoppas du haft en fin helg gumman, din gran är jättefin!



Kramar!

Nancy
2009-12-13 - 17:59:33

Antar att du råkade se det på min blogg igår med ^^

Men jag skulle inte säga att jag stör mig. Utan att det var pinsamt att hon stannade kvar där så otroligt länge! Eller ja, hon gick ju inte ner alls.

Jag skulle tycka det va sött om hon kom upp o gav en kram eller en puss och sen gick ner igen.

Men att stanna kvar tyckte jag va fel.



Jag är inte alls upprörd eller så, tyckte bara att det var jätte roligt! :)



/Nancy

guzmania
2009-12-13 - 18:03:17

Skulle nog inte säga att jag är avundsjuk och har en kändiscrush på Erik, ville bara se ett bra framträdande när han sjöng finallåten, istället fick jag nästan gömma mig bakom en kudde.

thaiträsh
2009-12-13 - 18:20:15

hihi ja det har gett folk reaktioner! verkligen. det där med eriks tjej.



och du är nu en av dem som ägnat ett inlägg om det. ;-)



jag kan delvis hålla med, men tyckte det var pinsamt efter halva låten. nu minns alla bara hans flickvän som gett mer diskussioner än typ att erik vann.. självklart ska man glädjas och stötta sin partner men man behöver inte "ta" sce´nen ifrån honom. stundvis tyckte jag att det såg ut som att erik ville uppträda mera men att flickvännen hämmade det genom att hoppa in i hans show heela låten..



aah jo.. nu har ja lagt ett helt inlägg på flickvännen och erik... haha.. ^-^



___



jag hoppas nu att jackan kommer värma mig i kylan. den ser ju visserligen varm ut. men det gjorde HM-jackan oxå... hoppas hoppas!

Louise - PaperandPen
2009-12-13 - 18:32:00

Du har så rätt :) Själv satt jag och log som en fåne när jag såg dom två på scenen. Dom är så fina tillsammans tycker jag.

Mia
2009-12-13 - 18:41:52

håller med dig! Blev sjukt störd på att alla såga henne totalt. Hon ville väl bara dela ögonblicket med sin pojkvän och han tvärtom! Inget fel i det! Tyckte det var gulligt :)



Hoppas du haft en bra kväll, kram Mia!

Eva
2009-12-13 - 18:42:49

Ah, kul att han heter Ozzy. De tänkte jag döpa min hankatt till från början, men de blev Gizmo istället. :)

Så där är de hos också. Husse vaknar inte av nånting, medans jag vaknar av alla möjliga ljud när katterna leker. Dom vet exakt vilka ljud jag reagerar på, så dom brukar fixa dom ljuden när dom vill att matte ska vakna. ;-)

Heyli
2009-12-13 - 18:58:09

åh men tack så fina saker du säger :)



jag såg inte idolfinalen men de är ju typ det enda man kan läsa om i alla bloggar så de känns som att jag sett de ändå :p tycker bara det låter gulligt att tjejen firade på scen med han, inte är de nåt att störa sig på inte! :)

Erika
2009-12-13 - 19:32:13

Jag som inte ens har följt idol var tvungen att kolla in klippet.

Vad finns det att störa sig på. Det är hur gulligt som helst. Man blir alldeles varm i hjärtat!



Hoppas att de där facebooksgrupperna stängs ner! Det är pinsamt hur folk håller på.

Annah - blivande tvåbarnsmamma
2009-12-13 - 19:43:24

Ja jag stör mej också på dom som stör sej..

Satie
2009-12-13 - 20:03:06

Haha, folk är verkligen helt sjuka i huvudet och jag hatar och störs verkligen av sånt här .. att andra tror sig ha mer rätt om ens liv osv .. VAD FAN LIKSOM? Det är ju hans flickvän, hans älskade, de älskar varandra och han ville ha henne där! Kolla bara på den bilden, han sjunger ju verkligen till henne och 'störs' inte alls av det! Det är verkligen Hans moment som han vill Dela med sig, tillsammans med sina nära och kära och för de som tål det! :)



Man blir verkligen rädd när människor reagerar såhär. Höhö, Eriks flickvän är helt störd i huvudet och mediakåt. Vad fan, du har ingen rätt att säga så liksom! :p Och av att märka av alla reaktioner så står det verkligen klart och tydligt att det är små Kissie följeslagere/wannabees/fjortisar som har en megastor crush på den pojkstackarn och är avundsjuka :p

JULIA
2009-12-13 - 21:10:48

Jag störde mig faktiskt, men det var nog mest för jag koncentrerade mig mer på henne än låten så glömde av att lyssna!

Ps vi har plastgran, bara för det inte ska barra. Synd att man missar doften bara, annars funkar det lika bra!

christine
2009-12-13 - 23:17:55

Jag håller med dig till 100%

Ebba von Sydow
2009-12-13 - 23:24:05

Hej! Jo, jag var en av dem som skrev om att det såg himla konstigt ut. Men visst, jag håller med dig också, det var himla sött! Sedan tycker jag i och för sig att någon producent eller kamera-man borde styrt upp situationen, det var ju väntat att det skulle bli reaktioner. Å andra sidan - kanske precis vad TV4 ville... ;-) Skön söndagkväll/Ebba

Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag
2009-12-14 - 05:46:37

Det pinsamma är dessa människor som inte har något bättre för sig än att mobba en ung tjej som bara ville gratta sin kille. (Tänker på facebookgrupperna).

Sheena / Rockho
2009-12-14 - 08:42:57

Jag såg ju inte alls på Idol i år (eller jag ser aldrig på det, haha) men har hört en massa snack om den där flickvännen, och sett hur många av mina bekanta på FB som gått med i dom där konstiga grupperna.. och jag tror att ditt inlägg gav mig en lite klarare blick om vad som skedde, och håller nog faktiskt med. Det är ju fint, det är ju kärlek, så varför störa sig?

Maria
2009-12-14 - 12:02:11

Jag håller med dig på sätt och vis. Att kalla henne sjuk i huvudet är ju inte rättvist, klart hon vill upp på scenen och dela stunden med sin älskade. Men det konstiga tycker jag egentligen var att hon stod och dansade och sjöng med till låten på ett sätt som såg "titta på mig"-ut vilket gjorde det hela lite obehagligt.

Susannes TJ
2009-12-14 - 18:30:07

Håller med dig! jag blev dock chokad. Visste inte han hade flickvän. Men tyckte det var fint gjort av henne. Hade nästan varit värre om hon inte hoppat upp (A)

Emma Rocksberg
2009-12-14 - 19:55:38

Jag håller helt och hållet med dig! Vad tusan, dem kanske har haft det jätte tufft under tiden Erik varit med i Idol och att han vann det hela måste verkligen ha betytt mycket för dem båda två, att det liksom tillslut var värt det. Himla söt var hon också för den delen! :-)

Emma
2009-12-14 - 23:08:40

Men åh.

Jag följer inte Idol men letade upp klippet på youtube och tycker väl inte alls att det var något pinsamt.



Jag trodde liksom att hon skulle springa omkring och se galen ut i en kvart men nej. En glad flickvän liksom.



Linda
2009-12-15 - 00:12:51

jag håller med dig till hundra procent! haha, skrev alldeles nyss själv om det :')

Elin
2009-12-15 - 11:47:04

Bra skrivet!

Elin
2009-12-15 - 12:28:08

Sv: Verkligen inte kul! Tycker inte att hon förtjänar ett skit av vad alla skriver och säger om henne! Vilken avundsjuka de finns där ute alltså, nästan lite skrämmande.

Elin
2009-12-15 - 12:39:38

Precis! Det har gått alldeles för långt de här.

bojan
2009-12-15 - 16:01:33

Jag håller med dig! hur orkar folk! snacka om avundsjuka!

em
2009-12-16 - 01:44:21

Håller med, o håller samtidigt med någon som kommenterat tidigare, hon kunde gått ner efter en stund, hon såg ut att känna sig obekväm när han satsade allt på att slutföra låten på bästa sätt. Men visst hade hon där att göra iaf:)

Kram, em

Renée
2009-12-16 - 23:35:27

Jag tyckte faktiskt det var riktigt pinsamt att kolla på, eftersom hon inte lämnade scenen alls. Det gulliga var när hon kom upp och han blev glad att se henne, men han tar hennes hand två gånger och släpper den och vänder henne ryggen, då hade jag som flickvän lämnat scenen.

Tessan
2009-12-16 - 23:38:52

Jag tycker det var väldigt skämmigt att bruden står kvar så länge och jag kände "gå ner, gå ner". Det är la självklart att man blir glad för sin älskades skull men ändå. Det är inget jag hatar eller något jag irriterar mig på så mycket att jag skulle gå med i massa grupper på fejjan m.m. Det är bara så löjligt. Men jag tyckte det var lite skämmigt själv att se!

Renée
2009-12-16 - 23:51:29

sv: nej alla tycker vi olika, men det är min åsikt =)

Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog
2009-12-18 - 22:26:21

Det är bara ren och skär kvinnlig svartsjuka! ;) Det gillar vi INTE! :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: