GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Höstnyheterna..

2008-10-24 | 10:20:02 | Avanna konst/design/foto



Catwoman Xs/S/M/L/XL Fashion Ghost XS/S/M/L/XL
 Doggy Style XS/S/M/L/XL


 Guld Tonight I'm wearing this XS/S/M Silver Tonight I'm wearing this XS/S/M/

 
Svart linne med Today I'm wearing this med antingen vit, blekrosa, ljuslila, blå eller röd text. strl XS/S/M/L/XL
Och skynda att fynda- linnena finns bara i fem stycken ex i varje storlek = 25 totalt av varje färgtryck
Vit text Medium SLUT!
Vit Text Small SLUT!
Vit text X-Small SLUT!
Blå text X-large SLUT!
Blå text XS SLUT!
Ljusrosa text Medium SLUT!


 Ballerinalinne antingen i ett blålila linne med silvertryck eller svart med blekrosa tryck.
Strl Xs/S/M/L/XL

Svarta XS SLUT!



Beställa? Maila [email protected]

Skriv namn på önskat/önskade plagg samt önskad storlek. Skriv gärna med Namn + Adress.

Betalning: Förskottsbetalning gäller till företagets bankgiro.
250:- styck
3 för 600:-

ingen frakt tillkommer



MÅTT
Dock får ni själva uppskatta vilken storlek som kan passa er, det är omöjligt för mig att gissa mig till. 


 Ribbade linnen
 Xs är 64 cm långt och 28 cm på bredden
S är 67 cm långt och 32 cm på bredden
 M är 70 cm långt och 33 cm på bredden
L är 73 cm långt och 34 cm på bredden
XL är 77 cm långt och 34 cm på bredden



Ber om ursäkt om det just nu tar lite tid att få svar via mail. Svarar i turordning.
Ni som redan berställt/betalt och väntar på att få era beställning - paketering sker i detta nu och allt kommer skickas ut under helgen.
Kommentera 4 st

Kommentarer
Anna S
2008-10-24 - 10:55:30

Sv: Nämen gud så rörd jag blir nu, alltid kul när någon uppskattar det man gör =)

Ja, en bloggtröff i tidaholm, det vore väl nått. Och om vi inte lyckas skramla ihop en sisådär 300 bloggerskor så kanske en fika på julius någongång kunde vara något.

Kram Anna

Fia
2008-10-24 - 11:01:43

Jag har beställt den gråa i rule the catwalk från nelly, längtar tills jag får den, så fin :) hoppas du får en bra dag!!

Johanna
2008-10-24 - 11:10:22

oh, jag funderar på att beställa. Många tuffa linnen du hade =)

Henrietta
2008-10-24 - 12:11:35

Allt du gör är så snyggt, funderar på en beställning snart.


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: