GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Vinn I rule the catwalk!

2008-05-21 | 19:00:20 | Avanna konst/design/foto


Ja nu drar jag igång en tävling igen.
Denna gång gäller det ett " I rule The Catwalk"linne i den lite bredare kortare modellen som är skitsnyggt till jeans med hög midja eller tighta fodralkjolar i klara färger eller den lilla svarta pennkjolen...jeansshorts..ja det mesta!
Storleken på linnet är S.

Anledningen att jag lottar ut just detta linne är att i tryckprocecessen missade rakeln en bit så ena tassen på katten är borta...så linnet är ju på så sätt dessutom helt unikt...hehe.

Tävlingsregler:
För att delta i tävlingen vill jag att du skriver i en kommentar vem du tycker "rule the catwalk".
Alltså , vem tycker du klär dig snyggast och varför? Det kan vara en skådis, en sångesrka/sånagre, ett helt band, en fotomodell, kanske en släkting, en programledare..ja vem som helst. Kanske rent av Du själv?  Men förklara varför du gillar hans/hennes stil så mycket.
Ni får hemskt gärna även göra "kollage" i era egna bloggar om ni har nån för att visa mig och samtidigt länka till tävlingen. Men det är absolut inget krav. Men det vore roligt att se.
Tävlingen avslutas: Söndag 25/5 kl 12.00
Tävlinegn avslutad - vinnare dras under dagen.
Kommentera 135 st

Kommentarer
veronica
2008-05-21 - 19:02:54

http://sstromberg.blogg.se/2008/may/tavling-2.html#comment VAR MED OCH TÄVLA OM HÅRVÅRDSPRODUKTER !!

veronica
2008-05-21 - 19:03:23

http://sstromberg.blogg.se/2008/may/tavling-2.html#comment VAR MED OCH TÄVLA OM HÅRVÅRDSPRODUKTER !!

Clara
2008-05-21 - 19:04:40

sötaste linnet ;)

Rebecca
2008-05-21 - 19:07:36

Men va roligt! :D Jag ska fundera på den där, vem som "rules the catwalk" enligt mig. :)

Starmama
2008-05-21 - 19:13:15

Jag älskar Angelina Jolies stil!

sanna
2008-05-21 - 19:20:39

jag tycker att lisa, (lisaplace.devote.se), klär sig dundrande snyggt! det är superkul att hon delar med sig av alla sina kläder på bloggen, och hon så är hon ju sockersöt. & jag tävlar! ;)

Slampbob
2008-05-21 - 19:28:59

ja det enda man får av dom där jävla byråerna är bekymmer! eller ?<33

Slampbob
2008-05-21 - 19:31:26

jag är bra vis, eller ?

sanna
2008-05-21 - 19:31:55

åh:D

ja den jag tycker har finast klädstil måste nog vara elin kling, snyggt men ändå avslappnat, fast det kostar säkert att ha den stilen, fast det här linnet skulle nog slå hennes marc jacobs tröja :D

Slampbob
2008-05-21 - 19:32:57

Det va juh ganska sant, men asså jag är juh som en smör i solsken, e inte det ganska sexigt ?

Slampbob
2008-05-21 - 19:37:03

12 decimeter i diameter :)

TheUltimateTysk
2008-05-21 - 19:37:32

Jag tycker Lasse Gjertsen rules the catwalk.

Sök bara på youtube så får du se.

Malin
2008-05-21 - 19:38:13

S? Ja, då är det som vanligt ingen idé att lilla jag är med och tävlar. hihi! :)



Usch, jag har sån huvudvärk...och jag får inte sova...måste jobba...mönster hit och mönster dit...



Puss

TheUltimateTysk
2008-05-21 - 19:39:39

Svar: Vi är två personer serru.

Slampbob
2008-05-21 - 19:39:45

För att vi är brödrabloggare. :)

Lina
2008-05-21 - 19:41:23

Agnelina Jolie rules the catwalk :-)

Tina
2008-05-21 - 19:42:07

Rocker som jag är innerst inne så måste jag säga Nikki Sixx från Mötley. Jeans & tischa. Klassiskt. Men egentligen så räcker det med hans fantastiska tatueringar.

Tuva
2008-05-21 - 19:43:19

Jag tycker att Amanda Berg klär sig otroligt fint! Hon har en egen, personlig stil, plus att jag älskar hennes fräknar. www.amandaberg.devote.se

Malin
2008-05-21 - 19:55:19

Hihi! Nejmen du behöver inte ordna en tävling bara för att jag ska kunna vara med..heller. ;) Hihi!

Jag har ju ändå inte så stor chans bland alla som är med och tävlar. :D



Va kul att du gillar den och att de där ärmarna ser mysiga ut, det är rätt svårt att få saker att se mjuka ut tycker jag..

:)



Puss

lisa
2008-05-21 - 19:57:05

mary-kate olsen blandat med marit bergman, klännings/kjol-fantast, secondhand möter nytt!

där har du henne! :]

& jag gillar det bara för att det är lite ditåt jag strävar typ.. :]

på killsidan är favoriten håkan hellström, som på sista tiden skaffat sig en helt underbar stil!



tack & hej. ha det gött!

ida
2008-05-21 - 20:16:12

ohtack desamma! :) ha en fortsatt trevlig onsdag!

Michelle
2008-05-21 - 20:17:35

enligt mig så klär sig min son bäst (när han får välja själv) då blir det klänning, kjol, eller byxor så länge det är "fina färger" helst foppatofflor, vita ska de vara,läppstift och hårspray, lite brunpuder ibland. tyvätt finns det inte många bilder av detta :(

michelle
2008-05-21 - 20:19:05

oj, varför jag gillar min sons stil så mycket är ju såklart för att han är min son :) men han är tuff, inte många killar kan bära upp den stilen :)

MARTINA, som alltid kommenterade här innan, du vet?
2008-05-21 - 20:32:42

Jag har en kompis som heter Hanna, och hon måste nog vara en av mina största "mode-ikoner". Hon har alltid en väl uttänkt outfit, slänger ytterst sällan på sig mjukisbyxor och hoodtröja bara för att hon inte orkar något annat, och för det beundrar jag henne. Hon har alltid en massa söta accessoarer till sina kläder (som btw ALLTID är smickrande för hennes kroppsform - hon är typen som aldrig skulle köpa en för liten tröja bara för att hon gillar vad som står på lappen), som stickade söta mössor, fina örhängen, coola sjalar och snygga väskor. Folks spontana reaktioner när de träffar henne brukar vara just: "Gud vad snyggt hon klär sig!", och för det är hon min kläd-idol :D

tess
2008-05-21 - 20:36:38

innan jag, som alla andra, säger varför jag ska vinna så måste jag bara säga att jag absolut avgudar detta linne. varför? helt enkelt för att jag känner att det talar till mig.



jag har alltid sett upp till många andra, i detta fall klädesmässigt, både vänner som kändisar men idag kan jag öppet och ärligt säga att den största inspirationen är mig själv. jag har hittat en stil jag trivs med som jag känner mig inte bara hemma och trygg i utan även sexig och självsäker. :) jag uttrycker mig själv via min klädstil och därför känner jag att tröjjan ska höra hemma på min kropp.



ha en fin dag, anna!

Wysteriia
2008-05-21 - 20:40:09

Svar: Man kan ju hoppas ;)



Malin
2008-05-21 - 20:40:25

Haha.. klockren blogg måste jag säga... verkligen personlig ^^

Agnes
2008-05-21 - 20:53:25

Jag älskar verkligen gisele bündchens utseende, både ansikte och kropp. När hon är med i en modevisning rular hon verkligen "the catwalk". Sedan tycker jag att rachel bilson har otroligt snygga kläder, nicole richie och mischa barton likså. Om jag fick byta garderob med någon skulle det nog vara nicole tror jag ;D



Kram / Agnes 8)

Malin
2008-05-21 - 21:00:59

jag älskar Justin Timberlakes stil. Det är casual men ändå uppklätt. med jeans, cardigan och tshirt. löst sittande skjortor med t-shirt under, och glöm för allt i världen inte fedorahattarna! Älskar ju såna, så ja Justin Timberlake faller min röst på ;)

sanny
2008-05-21 - 21:10:39

jag tycker om Oksanas stil väldigt mycket, hon har en garderob som jag skulle bli överlycklig över och blandar både dyrt och billigt, sånt gillas alltid :)

supersött linne

broman
2008-05-21 - 21:10:49

Jag vill jättegärna vara med i din tävling. (Har seriöst velat ha en tröja med det där trycket sen du frågade om vilka tryck du skulle ha med i din kollektion). Jag har lagt ut mitt bidrag och ett kollage i min blogg.

(Länken går direkt till bidraget.)



Ha en bra dag!

Dragana
2008-05-21 - 21:13:46

Jag har precis börjat modella lite smått så att säga, och jag tycker att jag "rule the catwalk". Jag är inte den typiska pinnsmala modellen, utan har former och det är mina fel och brister som gör mig unik och vacker.

Samma kan tillämpas till linnet, som trots sin lilla brist är underbart vacker.



Har länkat:

http://iseedee.blogg.se/2008/may/tavlar-1.html#comment



(ursäkta bilden, jag vet... ://)

Kakan
2008-05-21 - 21:18:52

Jessica Stam är snyggast på catwalken särskilt när hon bär hudnära kläder. Dessutom kan hon le utan att se allt för skev ut som dom flesta smala modeller gör.

Lina
2008-05-21 - 21:23:45

Jag tycker Feist är en riktigt stjärna. Hon har en otrolig sångröst, spelar gitarr som en gud och klär sig riktigt snyggt. Det spelar ingen roll vad hon har på sig för allt blir helt enkelt skitsnyggt på henne. Dessutom är hon naturligt vacker. Jag har gjort ett kollage av henne och såklart länkat till dig :)

Tofflan
2008-05-21 - 21:38:57

tycker att alla som klär sig i det dem vill har cool stil. Att vilja, och våga, ha precis det man vill ha. Därför finns det enligt mig hur många som helst som har en fin stil. Bland annat Annis i lestyle.devote.se ( hehe, gör lite reklam här för hennes blogg, menmen) Gillar den i alla fall!

ha det bra!

kia
2008-05-21 - 21:40:12

Nä, nu måste jag tänka. Egentligen skull jag vilja säga dig men det skulle kanske uppfattas fel. Så jag ska tänka efter noga och sen bestämma mig. Puss!

Lexie
2008-05-21 - 21:42:16

jag tycker att indiska människor klär sig otroligt fint. Inte någon speciellt person, men indier har alltid så färgglada kläder på sig, det sprider stor glädje! Så jag tycker indier klär sig snyggast :D

SIRI
2008-05-21 - 21:42:55



Josefine Crafoord är helt klart tjejen som rules the catwalk! har gjort ett litet kollage på bloggen ifall du vill kika!



Josefine är grymt snygg, och jag älskar hennes korta

frisyr. sedan att hon är 35 år och fortfarande ser ut som 20 är ju bara ett plus! hon följer modet utan att vara en fanatisk modeslav och har en personlig stil. Hennes morgonprogram är ju jävligt roligt också!



så hon är ju utan tvekan my #1!!

Cissi
2008-05-21 - 21:45:35

Jag lägger min röst på Dita Von Teese. Tycker hon är en frisk fläkt som med glimten i ögat kan bära upp vilken ensemble som helst. Dessutom är hon otroligt vacker - en modern kvinna med klassiskt glamorös stil.

Jocke
2008-05-21 - 22:06:51

Jag skulle faktiskt kunna se Peter Sipern rules the catwalk i ett sånt linne och jag tror också att han klär i det, för han är den typen. Jag älskar hur Peter Sipern vågar göra det han gör, och det gör DU också! Jag skulle absolut kunna bära det, men om det var lite mer killigare! :D Ett sånt linne på Mary-Kate Olsen skulle heller inte sitta fel till hennes hippa stil! ME LIKE!, jag måste samtidigt bara säga att jag älskar din saker. Ha en bar kväll! :D:D

LIVINGROOM
2008-05-21 - 22:07:50

Mig själv. Varför? Äntigen känner jag mig trygg och säker i hur jag ska klä mig. Tyvärr har det inte alltid varit så. Det känns skönt att jag nuförtiden kör jag mitt eget race och känner mig väldigt stolt över det.. :)

Anonym
2008-05-21 - 22:13:09

Hej!

Vill du vara med och tävla om ett Biokort värde: 100 kr så ska du gå in på min hemsida www.musiknytt.blogg.se eller varför inte gå in på min direktlänk: tvlingvinnbiokortv.html" rel="nofollow">http://musiknytt.blogg.se/1211399788tvlingvinnbiokortv.html

hanna lundmark
2008-05-21 - 22:21:34

Jag tycker att Lauren Conrad klär sig grymt snyggt! Både avslappnat och snyggt=)

tror att hon är en sån som många ser upp till när det gäller klädstilen ect :).

Ha en bra kväll!

hanna
2008-05-21 - 22:22:05

Jag tycker att Lauren Conrad klär sig grymt snyggt! Både avslappnat och snyggt=)

tror att hon är en sån som många ser upp till när det gäller klädstilen ect :).

Ha en bra kväll!

hanna lundmark
2008-05-21 - 22:23:42

Ska jag vara ärlig klär min frisör sig grymt snyggt, lite moderiktigt, samtidigt som hon kör sitt eget race, men om jag måste välja en kändis blir det Lauren Conrad, jag tror att hon är en sån som många unga ser upp till=)!

ha en bra kväll=)

Anonym
2008-05-21 - 22:23:56

Ska jag vara ärlig klär min frisör sig grymt snyggt, lite moderiktigt, samtidigt som hon kör sitt eget race, men om jag måste välja en kändis blir det Lauren Conrad, jag tror att hon är en sån som många unga ser upp till=)!

ha en bra kväll=)

hanna HAHha oj,
2008-05-21 - 22:24:54

HAHAH NEJ, det råkade bli flera kommentarer! =] oops,

DaniiMilly
2008-05-21 - 22:39:05

Med risk för att låta cheesy säger jag nog min mamma. Vi har 2 helt olika klädstilar men jag tycker ändå att hon klär sig snyggt. Vi klär oss båda i modet fast på vårt sätt :)

sanna
2008-05-21 - 23:10:13

Hej! Jag får nog säga att ELin Kling har en klädstil att avundas. Ledigt men snyggt. Trashigt men ändå uppklätt och hon är nog den enda som kan få traschigt till uppklätt ;)

Emma
2008-05-21 - 23:27:02

Jag måste säga "fashionflash", alltså Karoline bloggaren. Hon har en egen stil och vågar sticka ut. Dessutom tycker jag att hon kan bära upp precis allt, en trasig t-shirt med hål kan hon matcha på rätt sätt så att hela outfiten blir helt underbar. Hon äger catwalken helt enkelt :-)

Bim H-D
2008-05-22 - 00:17:02

Aha... då ÄR det helt klart var den ska... Japp...

JAG är unik, så det så ;)

Det säger min läkare tom... går det att vara en på miljonen... då är jag det - slår ALDRIG fel... symtom, jag... så, jag ÄR en på miljonen, så det inte glömmer det, hihihi... HELT unik :p

Må så grankott...

Lina Malmgren
2008-05-22 - 00:41:20

Jag skulle kunna nämna hur många som helst eftersom det är riktigt många som klär sig snyggt men trots att det finns så många så kommer jag ändå skriva Karlsson på taket. Även fast hans kläder inte är så moderiktiga kanske så är dom otroligt orginella och när han drar i sina hängselbyxor så kan man inte låta bli att önska att man själv hade sånna ibland. Så ja, Karlsson på taket får det bli för min del.

Anna
2008-05-22 - 07:57:31

Victoria Beckham! Jag gillar hennes klassiska stil... Oh yes, även hon misslyckas ibland. Men vad sjutton, jag kan tänka mig 90% av hennes garderob. Det var dessutom hon som fick mig att lägga sjukt mkt pengar på mina chanelbrillor :P! Spana in min blogg!

Camilla
2008-05-22 - 12:29:12

måste nog erkänna att jag tycker min brorsa klär sig riktigt snyggt! eller så har han bara ett sätt att bära upp vanliga kläder som gör att dom inte alls ser vardagligt tråkiga ut. tummen upp för honom!

Sofie
2008-05-22 - 14:50:53

Jag tycker att Lisaplace klär sig riktigt snyggt! Hon är hur bra som helst på att matcha och kör sitt race lixom. Hon bryr sig inte om vad andra tycker utan tar på sig det som hon gillar. Hennes blogg hittar du här : lisaplace.devote.se. Hon klär sig verkligen grymt den flickan :) Måste ju passa på att säga att jag diggar dina tryck! Ha det superbra, kramar /Sofie

leopardia
2008-05-22 - 14:56:52

Jackie O, eller för all del då Stanfords grandma'. Älskar dessa chaneldräkter!

Kajsa
2008-05-22 - 17:37:00

Jag har nog inte direkt någon som jag tycker klär sådär extra snyggt. Jag läser många bloggar och många bloggare klär sig snyggt och man får lite tips men inte nått så riktigt WOW. Men en outfit jag gillar riktigt myket somjag har sett endel på bilder är när Rihanna har ett vitt linne och en blå kjol som ser ut som ett blått bandage som dom har snurrat runt henne, du kan inte ha mid´ssat den bilden, ser den på massor av ställen. Men jag tycker att hennes stil där är super snygg;)

Julia
2008-05-22 - 17:54:12

Jag tycker att den katten där rules the catwalk. ;)

Haha.. Jag älskar den där toppen som du har gjort, som katten har på seg. Och snygt med den svarta kjolen och det rosa som matchar. ;)

Du är så duktig! Jag vil vara lika duktig. :)

Hmm.. nä.. men jag vet egentligen inte hvem jag tycker "rule the catwalk".. svårt. ;P

e
2008-05-22 - 18:56:14

Jag har en kompis, som heter Felicia.

Jag tycker att hennes klädesstil är super snyggt!

Hon mixar och matchar kläder från H&M med secoundhand och plagg från hela världen. Dessutom lyxkas hon alltid hitta de där extra fynden som man själv kan ha letat efter i flera år... Men hennes stil är en mycket, mycket modern stil som aldrig kommer bli omodern! :)

Angelica
2008-05-22 - 20:23:01

Jag är gärna med och tävlar. Jag tycker att "underbara Clara" klär sig otroligt snyggt! Hon är väldigt söt och klär sig i vackra och unika kläder. En stor inspirationskälla! :)

Adress till hennes blogg: http://www.folkbladet.nu/?cat=89

elin
2008-05-22 - 20:56:44

Jag vet iallafall vem som kommer klä sig snyggast om ett tag: JAG när jag har vunnit det där apcoola linnet!

stephie
2008-05-22 - 21:23:59

Du Anna! Självklart du!

Josiee
2008-05-23 - 12:21:18

Jag tror att min mamma hade vart grym på catwalken, en skön stil och ett garv som hade fått alla på fall:)

lollo
2008-05-23 - 12:44:37

Kul med en tävling!

Nu har jag gjort ett kollage med en motivering.

Den som jag tycker rule the catwalk är Heidi Klum. Jag brukar alltid bli så avundssjuk på hur hon klär sig och på hur hon alltid kan se så glad ut. Ett leende gör alla bilder och så bättre. Man vill vara lika lycklig som hon är.





Länk: http://daloatf.blogg.se/2008/may/rule-the-catwalk.html

stina
2008-05-23 - 13:21:59

underbaraclara rular catwalken. hon har väldigt inspirerande klädstil och är grym på hår och make-up.

Pernilla
2008-05-23 - 14:21:28

Jag vill vara med och tävla! Den som jag tycker klär sig snyggast är Nina i min klass. Hon klär sig så unikt och matchar allt jätte fint! Hon är verkligen ett underbarn!

Cathrine
2008-05-23 - 17:21:52

ah, jeg elsker dine skjorter! og jeg ønsker meg en veldig! liker også "to day i am wearing this"..

Emeliè
2008-05-23 - 17:23:19

Jag tycker absolut att det är Lisa (lisaplace.devote.se)som har den snyggaste klädstilen. Hon vågar prova på mycket olika saker och hon har turen att passa i allt hon sätter på sig också. Öga för detaljer, färger osv är också viktigt och det har hon definitivt.

Rebecca
2008-05-23 - 17:29:36

Jag gillar Blake Lively´s stil. De är fin och lite annorlunda tycker jag!

Anna
2008-05-23 - 17:42:01

Jag älskar Jessica Albas stil..

Ett par slitna jeans eller något liknande och en snygg topp, eller något mysigare till!



Hon kan både klä sig coolt och unikt på samma gång!



Jag är gärna med i din tävling, tycker linnet är supersnyggt, och passar till mycket!

n. A
2008-05-23 - 17:47:23

Tyra Banks rules the catwalk.. Låter kanske som en helt vanlig grej, men jag tycker inte bara det för att hon är modell och snygg. hon är inte sådär pinnsmal som alla andra modeller, utan hon har de där enorma höfterna, bröst, armar, ben, mage, hon ser precis ut som oss vanliga och hon är så jävla stolt över det också! Hon står för hur hon ser ut och hon vet att hon inte är "modellsmal" men ändå är hon ev av de mest eftertraktade modellerna i världen. Jag skulle göra allt för att ha hennes självförtreoende, hon klär sig hur hon vill även fast hon har lite "hubb hubb" här o där.

***

Jag säger inte det här för att vinna denna tävling, för S passar mig ändå inte haha :p

klara
2008-05-23 - 17:49:32

Jag älskar Lauren Conrads stil. Hon har alltid snygga kläder och ser väldigt bekväm i dem. Jag älskar även hennes accessoarer så som hennes stora solisar, höga klackar och vackra väskor. Hon designar också väldigt söta kläder. måste säga att gillar dina kläder :) kram

julia
2008-05-23 - 17:50:01

Heej, min kusin Nina är 17 år, och hon har en sån härlig stil, hon skulle kunna sätta på sig vad som helst och passa i det, hon är inte en sån där megasmal modell som många ser upp till, utan hon är en fantastisk tjej som vågar vara sig själv!



kramkram

anna
2008-05-23 - 17:57:40

jag tycker verkligen att skådespelaren Zack Efron klär sig grymt snyggt!, han har alltid fräscha och coola kläder och är bara så jävla grymt cool !



(älskar dina kläder!)

linn
2008-05-23 - 17:58:47

Hej!



Jag tycker att Mary-Kate Olson klär sig snyggast! Hennes stil kombinerar med gammalt mode,gammal rock och street style som jag tycker är urläckert! Precis som de där linnet, mhmhhh give it to me! :)

anna
2008-05-23 - 17:58:47

hihi glömde skriva min mail adress i förra..:)<3

Emelie
2008-05-23 - 18:07:23

det går inte att köpa den?! :)

LISA
2008-05-23 - 18:07:57

kenza rules the hole catwalk!

vem vill inte vara kenza? gå i hennes skor, sveriges kändaste bloggare liksom. Det finns inget som hon har köpt eller länkat innom klädväg som INTE är snyggt, och är det någon som inte kan hålla med mig? Det tvivlar jag på.

Jess
2008-05-23 - 18:08:04

Jag tycker lätt att Carina Berg rules the catwalk! Kan det finnas fler än Carina som har rakat huvud och fortfarande ser bedårande vacker och kvinnlig ut? Det tycker jag är häftigt!

[email protected]

Lovisa
2008-05-23 - 18:08:17

Jag är ett stort fan av Gossip girl och bara älskar deras kläder. För tillfället är Blake Lively min stora favorit där. Hon har grymt snygg stil, om jag bara hde mod skulle jag klä mig och köpa just de kläderna. Hon matchar allt jätte bra och allt ser bra ut på henne. Blake Lively you go girl !



Kollage kommer om någon minut på min blogg så kolla in det =) (brunettes.blogg.se)

Sandra
2008-05-23 - 18:08:52

Jag tycker att Lisa (lisaplace.detove.se) har en väldigt schysst stil! Älskar den. Det jag gillar med lite extra med henne är att hon inte hela tiden behöver ha nyköpta kläder på sig. Hon använder också ibland sin mors gamla kläder t ex. & kombinerar det med annat så det blir riktigt snyggt. Och dessutom så är hon väldigt ung också för att klä sig så bra, bara 13 år! Pluspoäng för det. Så jag tycker att Lisa rules the catwalk! ;)

ida
2008-05-23 - 18:10:59

Jag kanske låter självisk nu men jag tycker jag own the catwalk.

Vrf gör jag det+ jo för att jag inspereras av så mycket och kläder som jag hittar gör jag om till mina(my style) jag lägger till ett skärp eller något som gör plagget(plaggen till mig!!

Min skolavslutning, jag ska köpa en strandklänning från hm som är grön/blå och då sa hon varför ska du köpa en strandklänning, du kan ju inte ha den på en skolavslutning, jag svara: de klart jag kan, jag gör om den till en klänning lägger till ett snyggt vit skärp från hm så funkar det nog till min skolavslutning!!

Puss//ida

Frida
2008-05-23 - 18:15:45

Jag tycker att Mischa Barton klär sig så himla fint, hon kan ha på sig en helt vanligt klädsel men gör den speciell med ett halsband eller en väska, hon har mycket vintage och det är riktigt snyggt. hon har riktigt fina tröjor och klänningar hon har stil.

JULIA
2008-05-23 - 18:15:58

Jag måste nog säga att jag avgudar min idols klädstil, det vill säga självaste Ola Svensson. Han är sig själv och kör sitt egna race med en härlig, blandad klädstil. Och det enda jag tänker när jag ser honom är lycka! Herre min gud, lycka är precis vad den här killens klädstil utstrålar. Jag menar, vem missade hans kläder på Rix Fm festivalen? Klockrent!

Lovisa
2008-05-23 - 18:16:25

tvling.html" rel="nofollow">http://brunettes.blogg.se/1211558949tvling.html här har du kollaget som jag lovade, även en förbättring av min motivering.

Felicia Sundqvist
2008-05-23 - 18:19:03

Ashley olsen own the catwalk, jag älskar systrarna olsen's stil. Men Ashley har alltid varit min favorit. Så just därför säger jag Ashley, hon är en amazing smak på kläder. I love it. Klart Ashley skulle kunna bära detta linne, så fruktansvärt snyggt. Hur får du alla dina idér? Dom är så underbara allihopa. Har funderat länge nu på att beställa, får se nu när jag snart får mina pengar. Så kanske jag beställer ett. Men nu är det ju tävling om ett. Då satsar jag, hehe. Hoppas man vinner nu;) Kommer klart göra ett kollage om tävlingen .. YESYES!



kolla in min blogg för att se inlägget. !:)

//Felicia Sundqvist

detzi
2008-05-23 - 18:19:40

I rule the catwalk ! det är så jag tycker, och det är ett bra sätt att tänka på, med ett gott självförtroende mår man som bäst. jag blandar gärna nytt och gammalt, vintage klänning med nya klackar eller ett av dina linnen med en vintage jacka över ?

cissi
2008-05-23 - 18:25:35

agyness deyn! hon har en galet snygg stil off the catwalk. sött möter tufft, precis som jag älskar det. ibland vippiga klänningar från betsey johnson och ibland jeans och en rockig tisha. plus att hon har ett så speciellt och snyggt ansikte! och det korta klippet hon fick när hon började tralla kattgång. UNDERBART!



och jag ska absolut skriva om både modellen och tävlingen i min blogg. det var föresten superfint här!

malin
2008-05-23 - 18:25:50

oj, det är så många som verkligen har förmåga att kunna skapa en cool stil med accessoarer och detaljer. Den främsta inspirationen får jag nog från alla bloggerskor som alltid lyckas få något vanligt och alldagligt till att bli unikt och häftigt. Ja gillar när man låter inspirationen leka fritt och när kläderna verkligen passar ihop med personligheten tycker jag att man uppnår den perfekta stilen!

jag har därför flera jag dagligen inspireras av bland annat mina vänner :)

Melina
2008-05-23 - 18:29:15

Åh vad roligt, jättesöt tröja! Jag är jättegärna med!



Jag tycker Lauren Conrad rules the catwalk! Hon klär sig alltid snyggt, älskar hennes utseende och stil. Är så avundsjuk på henne, hennes kläder, håret, sminket, jobbet, vännerna osv :) Vem vill inte vara Lauren Conrad!



Ha en jättebra helg, kram

/ Melina

cecilia
2008-05-23 - 18:35:10

Alla i Gossip Girl! :)

Matilda
2008-05-23 - 18:36:08

Den jag tycker har snyggast klädstil är inte nån kändis utan en från min skola som heter Ellinor, hon har en stil som alltid ser lyxig ut och fast den är till budgetpris. Absolut fabolous!

Emelie
2008-05-23 - 18:36:51

Jag älskar Rockabillys stil. Han är fett Cool!!!

susanne
2008-05-23 - 18:39:00

[email protected]



heidi klum rules the catwalk! :)

millan
2008-05-23 - 18:49:48

Jag älskar hur Rachel Bilson klär sig! =)

Linnet är unikt och jättegulligt!=)



mascara[email protected]

Anonym
2008-05-23 - 18:50:54

jag tycker att nicole richie klär sig dundrande underbart snyggt!! en av anledningen är ju också för att jag är så kort som henne och minst lika smal... hon är min förebild när de gäller fashion ;)och dessutom går det ju inte att undvika att hon är söt som socker.



sarah



[email protected]

Anja
2008-05-23 - 18:59:42

Jag tycker Ashlee Simpson.. Jag vet inte riktigt varför jag tycker jättemycke om hennes stil helt enkelt :P + att jag älskar hennes hår just nu ;)

Hanna
2008-05-23 - 19:10:35

(jag hatar att BÖRJA en motivering eller vad man nu kan kalla det)



Här kommer i alla fall jag och vill vara med i tävlingen också. Lite oväntat kanske att jag drar in en kille i det här, men Bill Kaulitz (sångare i Tokio Hotel) tycker jag har grymt bra stil. Han får väldigt mycket skit för sitt utseende ("han är ju bög bara för att han sminkar sig, för killar SKA helt enkelt inte göra det" men det struntar han fullständigt i och skapar egna underbara klädesvariationer. Han intresserade sig tidigt för mode och redan i tidiagaste tonåren hade han en säker stil som han följt hela tiden och utvecklat. Jag älskar hans sätt att matcha sina accessoarer; stora gothicringar, armband mm. och hans växlande outifts. Han vågar gå i det han vill och han gör det med stil :) Det finns inga ord för hur mycket jag beundrar den killen.

Stephanie
2008-05-23 - 19:21:25

Ärligt talat så tycker jag att du och din underbara unika design rular mest av alla. Duktiga svenska tjejer som syns behöver vi fler av! Fortsätt med det du gör, varje dag är en pinne upp på stegen till sjärnorna!

Stephanie
2008-05-23 - 19:43:57

Ärligt talat så tycker jag att du och din underbara unika design rular mest av alla. Duktiga svenska tjejer som syns behöver vi fler av! Fortsätt med det du gör, varje dag är en pinne upp på stegen till stjärnorna!



Bifogar en bild på hur glad jag skulle bli om jag vann...

avanna.html" rel="nofollow">http://stephaniessecret.blogg.se/1211564565avanna.html

ALEXANDRA
2008-05-23 - 19:47:44

Heidi Klum är mitt självklara svar! Hon är vacker som en dag samtidigt som hon verkar vara en snäll och jordnära person, sånt gillar jag! Kolla in mitt inlägg om dig och tävlingen=) You rock!



http://alextheaddict.blogg.se/2008/may/tavlar.html

emma
2008-05-23 - 20:03:59

Jag tycker Saleisha som vann top model 2008. Hon rockar hela catwalken. Och jag gillar henne för att hon här en så rolig och glad person. Plus så har hon jätte bra personlighet. Hoppas att jag vinner det fina linnet :) kram emma

jag har länkat:

jagrmedochtvlar.html" rel="nofollow">http://emmsanxd.blogg.se/1211565487jagrmedochtvlar.html

Lovisa
2008-05-23 - 20:36:59

Karoline Winberg



[email protected]

lovisa
2008-05-23 - 20:42:46

Såklart man vill tävla =)



Den jag tycker "rule the catwalk" är definitivt Sophie som driver bloggen "Sophie and the city" på stureplan.se. Hennes stil är sådär härligt Hippii-chic med massa roliga trender inblandade. Älskar att få inspiration därifrån!



Ha det bra =)

Sara
2008-05-23 - 20:47:04

Någon jag älskar är Rachel Bilson. Hon har sån cool stil och jag älskar henne verkligen! Hon har verkligen bevisat att man inte behöver vara lång för att ha skön stil..



Måste förövrigt säga att jag älskar din blogg!

Elisa M
2008-05-23 - 21:23:32

Jag tycker att Mischa Barton, klär sig väldigt snyggt, för att hennes kläder är väldigt varierade, och för att hon visar olika sidor av sig. Hon är min stil-ikon för att även om hon inte alltid har den rätta färgen på hennes kläder, så lyckas hon alltid hitta dom passar hennes kroppsform perfekt. Hon vet hur man gör så att kläder ser smickrande ut!

Sandra
2008-05-23 - 21:23:52

Sienna Miller, Mary-Kate Olsen och Kate Moss rule the catwalk. xx

patricia
2008-05-23 - 21:25:32

jag vill säga att om det är någon som ska rula catwalken är det Alex Evans. Jag väljer honom för att hans stil är så... outgoing. om det är några plagg man ofta ser honom i är det v-ringat och linnen, och jag tycker det är coolt, för det är inte många killar som går i sånt, speciellt inte V-ringat. Men Alex får det iallafall att se så uppenbart ut. att "självklart kan killar gå i det utan att bli kallad för olika skälsord". Sedan i allmänheten klär han sig otroligt snyggt.

Sigrid Dellborg
2008-05-23 - 21:54:14

KENZA! Du vet nog vem hon är, www.kenzas.se (hennes blogg) Hon har den absolut coolaste stilen och man får massvis med tips från henne, hon är dessutom en modell, bara en sån sak, hon är as cool och är min största förebild. Inte bara för hon är modell och har världens bästa klädsmak utan att hela henne är bara så cool! Love her so mutch!



Puss Sigrid



PS. jag har tyvärr ingen blogg så jag kan inte göra ett kollage, men om du gärna vill ha ett kan jag skicka på mejl om du vill ha. Haha! DS.

Bea
2008-05-23 - 21:57:17

Jag skulle välja Rachel Bilson, hon har sin egen stil och blandra vintage med dyra saker. även om hon har sin egna stil så hänger trenderna med henne och därför väljer jag henne.



Rachel Bilson Rule the catwalk with her own style!

DANNIE
2008-05-23 - 22:29:36

Nevnarien lungt. Hon har gett mig massa självförtroende och jag älskar hennes stil. Verkligen today im wearing this för ena dagen är hon blomsterflicka andra dagen är hon rockbrutta.

Skulle vilja ha hennes garderåb <3

HOn är ju elt sjukt söt också och skriver bra.

Nevnarien.blogg.se :)

bella
2008-05-23 - 23:17:27

Hola! Ojojoj, så fina linnen! Självklart är jag med och tävlar!



Egentligen har jag ingen speciell husgud när det gäller stil. Men en som jag har fått upp ögonen för är Leighton Meester. Tjejen har en helt perfekt stil som verkligen faller mig i smaken! Klänningar, rosetter, klackar, du vet så där precis lagom flickigt men ändå har det lite kvinnligt skimmer över sig.



Enligt mig är hon en stor inspirationskälla när man står där på morgonen och inte vet vad man ska ta på sig!



KRAMAR

Emma
2008-05-23 - 23:22:39

Den som har snyggast stil är självklart kenza! Hon har en egen varierande stil och inspirerar oss alla!



[email protected]

Jenny
2008-05-23 - 23:56:08

Jag tycker att svaret på vem som rule the catwalk är alla de människor som vågar vara sig själva! Klä sig utan att bry sig om eventuella negativa kommentarer, och folk som vågar säga sin egen åsikt! Det är riktigt modigt. :)

Sarra
2008-05-24 - 00:22:56

HEJ! :D



Det finns en tjej i min skola (ingrid Segerstedts Gymnasiet, i gbg) hon går i 3an och jag tycker hon har så jädrans cool stil.

Hon vet verkligen hur man blandar kläder m.m.. Hon har sin egna stil... Jag önskar jag kunde klä mig lika bra!

Jag tror hon inspereras väldigt mycket av dansen, (jag vet att hon är en dansare), Dansare klär sig snyggt, med olika kombinationer så att säga färger och former. Det är riktigt najs. Synd bara att jag inte har någon bild att visa, då hade du nog förstått varför jag tycker just att hon klär sig snyggast. Men kanske är det bara jag som tycker det.



Kram <3

Sara Karlsson
2008-05-24 - 00:54:01

Jag tycker att Natalie Portman "rules the catwalk" med sin ungdomliga men ändå sofistikerade stil. Hon har en enkel stilren bas med någon eller några lite roligare och kanske rent utav modernare detaljer. Med sin varierande stil så tycks hon alltid att se strålande ut både på gala och när hon köper mjölk. Hon är enligt mig en av de vackraste, kända, kvinnorna i världen. Hon är en klassisk skönhet med sin egna personliga lilla charm. Precis som linnet, enkelt i grunden men med en detalj, i form utav trycket, som gör den helt unik i sitt slag.

mindy
2008-05-24 - 11:31:19

Vem tycker jag rule the catwalk? Vettefan. :) Finns många som klär sig snyggt, men jag gillar ändå inte allt på någon alltid, tror jag. Och alla kändisar, de flesta har ju stylister.



Näe, vet du vad Anna!



När jag tänker på någon som rule the catwalk tänker jag fan på dig. Du kanske inte heller har de allra coolaste kläderna precis varje dag, men vem orkar det? (Och vem har råd?) Du är ändå alltid charmigt söt/snygg! Med det menar jag dock inte att jag tycker du brukar klä dig fult, ens någon gång, men ibland är du ju speciellare än andra gånger, om du förstår vad jag menar. Ibland mer vanlig, och ibland mer cool och egen liksom.



Och det jag gillar med dig är att du har en lite wild och wicked stil, du är inte direkt enhetlig. Du är inte rädd för att klä dig på olika sätt :) Plus att du trots att du ibland lider av jävligt dåligt självförtroende alltid lyckas ha attityd på foton! Och dessutom, "I rule the catwalk"-tishorna är ju din idé, så det är väl ännu en grej som gör att jag accosierar att "rula the catwalk" till dig. Plus att ja, du är cool som person helt enkelt. Och det syns på din utstrålning och även kläderna. Du bär upp allt med stil! Vad det än är.



Kram!

Matilda
2008-05-24 - 11:40:05

Jag får nog säga Mischa Barton. Alltid snyggg och fräsch. Lite hemligt kär i henne faktiskt...

Fanny
2008-05-24 - 11:58:47

Jag tycker att Amanda berg (www.amandaberg.devote.se) Rule The Catwalk!

Hon har på sej annorlunda, häftiga och söta kläder. Delvis från hennes egna webshop.

Amanda med sitt röda hår och fräknar har dessutom en otrolig utstrålning att hon skulle kunna sätta på sej vad som helst men ändå vara supersnygg!

Sandrine
2008-05-24 - 14:21:17

Jag tycker att min kära vän Lisa [http://fashiongeek.devote.se] klär sig sjukt bra! Det spelar ingen roll om hon bara har sovit 3 timmar på hela natten, är jätteförsenad eller på dåligt humör, hon är ALLTID fantastiskt snygg! Hon har en så enkel men unik stil, och man blir alltid så lycklig av att titta på henne! Sen är hon väldens bästa vän, och hennes omtänksamhet gör henne bara ännu snyggare, så klart ;)

Viveca
2008-05-24 - 16:22:44

Kenza lätt! Hon har så skön stil. Alltid nått snyggt på sig!

Amanda S
2008-05-24 - 16:58:12

Hm svår fråga, jag har ingen specifik person som jag avgudar då det kommer till stil, utan jag tycker nog att de flesta som har en egen stil på ett eller annat sätt "rule the catwalk". Om man känner sig bekväm i sina kläder och vågar klä sig väldigt eget så blir det oftast snyggt. En person som blandar och mixar med färger och som har båda fötterna på jorden, det är sånna personer som för mig verkligen "rules the catwalk"

carro
2008-05-24 - 16:58:43

jag tycker tjejerna i gossip girl har sjuukt snygga kläder!

Emma
2008-05-24 - 17:08:57

Jag tycker alltid att Lauren Conrad klär sig snyggt! Dessutom passar hon i allt! Hon har underbar utrstrålning och hennes hår är helt underbart. Som sagt, hon passar verkligen i allt och alla stilar och det är det INTE många som gör. Hon är unik :-)

[email protected]

Madeleine
2008-05-24 - 18:09:14

Jag tycker att du regerar catwalken :) men seriöst, det är DU som designar alla dessa coola linnen och t-shirtar som jag (och alla andra) älskar! Du har sådan bra smak när det kommer till att designa plagg.

Med dina überfina plagg kan man inte vara annat än lovely!

Cita
2008-05-25 - 01:18:49

Min mamma är min inspiratiosnkälla. Hon har under alla mina 21 år och mycket innan dess klätt sig som kommen ur en tidning. Hon älskar den klassiska stilen med kjol och kavaj. Jeans och blus. Jeans och t-shirt. The little black dress. Hon kan kombinera färger, stilar och få det att funka. Och nu även efter att ha passerat medelåldern lyckas hon hålla sin stil vid liv. Hon följer ett röd tråd genom tiderna och följer självklart med dagens mode men hon håller sig alltid till den klassiska elegans som passar henne otroligt bra!



Tack vare henne lyckas jag hålla en snygg stil och trots att jag hade tänkt skriva mig själv först kom jag genast på att utan hennes inspiration hade jag aldrig haft denna känslan för stil.



Jag har även gjort en liten kollage som en liten hyllning för min mamma på morsdag och du är mer än välkommen att titta på den. Hoppas att du också tycker om den!

fashionmutter.html" rel="nofollow">http://citas.blogg.se/1211668581fashionmutter.html

Noleime
2008-05-25 - 02:24:42

Jag gillar alla de tre systrarna My, Kim och Liza's kldstil (www.threeofakind.blogg.se) men framför allt My's! Hon klär sig i en egen stil men endå ganska simpelt, en stor inspirationskälla för mig!

Dessutom så handlar hon (och de två andra) ofta i billigare butiker precis som jag. Det är mycket roligare än att se något man gillar och sedan så "ojsan det råkade vara en TopShop klänning!"



Jag är väldans snål och därför så uppskattar jag budget-shopping!



Altlså tycker jag att My,Kij och Liza (threeofakind) rules the catwalk!

Tiny
2008-05-25 - 09:57:53

Scarlett Johansson är både den vackraste jag vet och klär sig så snyggt! Hon är en riktig förebild för tjejer; hon visar att man kan vara kurvig men ändå vara så snygg och trivas med sig själv!

Scarlett rules the catwalk!

Hanna
2008-05-25 - 11:04:19

Jag tycker agyness deyn. Hon är inte som alla andra, hon är unik och det är det man ska vara! Man ska inte se ut som alla andra utan ha en unik stil :) I like her!

Elin
2008-05-25 - 11:16:39

Jag tycker att Kirsten Dunst är en riktig inspirations källa när det kommer till kläder, Hon lyckas i stort sett alltid med att se fräsh ut på galaor osv men mest gillar jag hennes stilar hon har privat. jag tycker hon är spännande för hon är inte särskillt förutsägbar utan kan en dag chocka genom att komma klädd i något helt out of the ordinary, Det gillar jag!



.. förresten, jag vill ha det där linnet kvinna!

kram Elin

V
2008-05-25 - 11:35:08

Jag har ingen direkt föreblid, jag gillar att vara unik och precis mig själv. Skulle vara så tråkigt att vara precis som alla andra. Därför drar jag på mig det som jag tycker är snyggt, lite plockat inspiration från olika kändisar och tidningar. Jag gillar att sticka ut med buskap på tröjor eller min favorita just nu,höga midje hängselbyxor. Så ingen förebild bara min egen smak :)



Kram

sandra
2008-05-25 - 11:44:54

hejhej!

Jag har inge direkt förebild när det gäller kläder och så vidare, jag gillar att själv prova mig fram. Men jag får mycket inspiration från olika bloggar, speciellt din! Så jag tycker att du "Rules the catwalk" . Alla outfit-bilder och så, jag inspireras jättemycket av dem! Tack så mycket! Det är också väldigt mycket därför jag har beställt så pass många plagg, tänkte beställa detta linnet också, men så ploppade tävlingen upp! SNälla, ge mig det !

Kraamar

Sandra

Vendela
2008-05-25 - 11:45:27

Jag gillar verkligen Jessica Albas stil! Avslappnat snyggt till vardags och riktigt fint till röda mattan! annars tycker jag tjejerna i gossipgirl klär sig otroligt snyggt! kram.

Alexandra
2008-05-25 - 12:04:23

jag tycker Alexa Chung! :D

Sara
2008-05-25 - 12:44:59

Linn Gustafsson (linngustafsson.se) utan tvekan! Mycket svart & vitt och naturnära färger. Men kan även bryta av snyggt med en färgglad accessoar. Inspireras mycket av henne! Och dig och dina snygga t-shirts såklart :) Ska även följa dina spår till h&m här i Skövde imorgon och prova den blommiga klänningen :) Ha d bra!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: