GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Today I rule the catwalk in a good mood wearing this

2008-05-21 | 11:53:54 | Avanna konst/design/foto

Många som frågar fortfarande via mail angående " Today I'm wearing thislinnen". Och det är verkligen helt fantastiskt kul att efterfrågan blivit så stor!

Den ribbade modellen med svart text samt "I'm in a good mood I'm just not a smiling kind of girl" är för närvarande helt slutsålda men beräknas åter vara i lager om 3 veckor.
Jag har ett erbjudande här till vänster i bloggen om att förbeställa dessa linnen i önskad storlek för att vara säker på att få ett.
Håll utkik i bloggen när de kommer in igen, dock kommer ju självfallet förbeställningarna att skickas iväg först och därmed kan storlekarna bli ganska så utplockade ganska så fort.
Och för att inte missa när de kommer in igen så kan ni ju lägga till mig på bloggkoll.


Även detta linne i brottarmodell med rosa text är slutsålt, men jag räknar med att även ha det i lager om cirka 3 veckor.





Dock finns det linnen kvar i denna modell:


Pris 198:- s,m,l,xl
frakt 35:-

Samt t-shirts, gråa och vita, S,M,L,XL
249:-
frakt 35:-


Det fins även kvar linnen med Catwalkmotivet:



S,M,L,XL i den bredare modellen
S,M,L i den smalare brottarlinnemodellen Slutsålt
Pris: 250 kr inkl frakt


förskottbetalning gäller.
Maila [email protected]
eller lämna kommentar för synpunkter, frågor, undringar med mer.
Kommentera 10 st

Kommentarer
FANNY
2008-05-21 - 12:17:21

Guud vad snygga linnen! :):):)



Kolla gärna in vår blog och säg vad du tycker om den:)

Emma } Acira
2008-05-21 - 12:17:47

Det va min 3årige lillebror som tog fotot, duktigt tycker jag (:



Ska beställa en sån I´m in a good mood linne, ska bara låna lite pengar av pappa först, hehh jag är pank ;O

Kram

Mia
2008-05-21 - 12:32:58

Ja, jag gjorde ju det. Underade om screentryck alltså :) Hur mycket kostar det att trycka ett linne sådär? Går det? Skulle gärna vilja trycka upp ett egen-designat motiv på ett linne.. bara för skojs skull :) Blir det en dyr historia?

Rebecca
2008-05-21 - 12:43:33

åhh grymt snygga linnen, älskar alla!



Vad kostar brottarlinnet "i´m in a good mood" och "today i´m wearing this" :D

Linda
2008-05-21 - 13:20:59

Grymma grymma Anna!!!

sofia
2008-05-21 - 14:15:56

åh, dina kläder känns så fina och originella! skulle inte tveka på att beställa om jag hade pengarna. :) jättekul att se att det går så bra för dig! :D

alexandra
2008-05-21 - 17:03:19

vad kul att det går så bra nu! om jag får ett sommarjobb kommer jag garanterat köpa ett linne ab sig =) kramar

Simone
2008-05-21 - 18:04:10

Gud vad fina! :)

Lily [ L i n d a . B l o m ]
2008-05-22 - 17:36:38

Jag fullkomligt ÄLSKAR brottarlinnet med svarta texten "today I'm wearing this"!! : )

Felicia
2008-09-18 - 00:18:25

Jag måste bara få fråga kommer "today im wearing this" linnena tillbaka ? Jag måste ha ett sånt dom är sjukt snygga och har rätt rolig attityd :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: