GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

..lite puff nedtill..

2008-02-29 | 01:49:27 | Modebloggerskan , Mode & Modestuff

ja nä nu..nu ger jag upp för idag...nu ska jag gå och lägga mig så jag snart får äta frukost och dricka äppeljuice.

Fredag när man vaknar alltså..eller dte är det ju med men..
Hmm..
Känner för att klä mig fredagsfin..göra fina och lyxiga saker..Njutbara saker...Goda saker..

Kanske klädd så här?

146310-4699
(illustration: jag själv)

svagt skimrande strumpbyxor till ett par lågklackade vita stövlar med rynkat skaft..Lite pärlor runt halsen och min nya röda fina väska och så en knalligt vacker himmelsblå klänning med lite puff nedtill..

hmm pärlorna, väskan och stövlarna har jag...but the rest?
Kommentera 7 st

Kommentarer
Caroline Grönlundh
2008-02-29 - 02:47:23

Jag gillar klänningsdesignen. Vill ha en i svart!

sofie
2008-02-29 - 07:10:11

Godmorgon, hoppas du sovit gott, titta gärna in och läs lite om valparna som föddes inatt ;) ha en bra dag!

Sandra
2008-02-29 - 07:35:58

fin klänning!

Bim H-D
2008-02-29 - 07:58:48

Fredag. Ja, du... Funderade att slå på stort med just en klänning eller möjligen kjol idag! Hade det alltid som en kul grej på jobbet förr - jag hade klänning/kjol och en herre på jobbet valde slips ;) Firade att det var helg snart - kanske? Vissa företag gör ju tvärt om - väljer att låta de anställda går i jeans osv på fredag, hm...
Dock kan man meddela att orken att klä sig i annat än jeans och top, helt plötsligt bara - försvann? ;) Konstigt va? Kom på att man skulle iväg och träna - troligen - senare idag utan att åka hem och tanken drog iväg... börja klä av alla lager med strumpor, klänning/kjol osv, i träningskläderna, duscha och i jobbarkläderna igen, nä... Det blev jeans! Kändes helt plötsligt bara så rätt och lätt att ta på och av, hehehe...
Må så gott... värmländskan Bim, som har svårt att låta bli tangenterna ibland, hrmpf... ;)

Malin
2008-02-29 - 08:01:37

svar: ja det är tråkigt när man helt enkelt tappar lusten, jag kommer i perioder särskilt om jag läser en seg bok.

Lottis
2008-02-29 - 08:49:53

Det bidde inga blå byxor igår. Såg inte klok ut i dem, inte alls som du. Så det blev ett par vanliga jeansfärgade. De var sköna och de var billiga. Sen blev det ett brunt skärp oxå. Hade ju 300:- i presentkort, så det blev gratis, helt oki :-)
Nu till jobbet. Ha en bra dag, gumman! Kram på dig

Tu Madre
2008-02-29 - 08:53:28

Gomorgon! :)
Härligt väder ute idag igen! Vad ska du hitta på för skoj? Ha en bra dag!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: