GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

söndagskväll med ändrade planer och påminnelser...

2008-12-14 | 22:26:38 | Egocentrerat&Vardagligt

Ok, ändrade planer:
Jag åker inte till Stockholm imorgon.
Det känns inte rätt att åka när vi inte kommit ur den förra lägenheten helt ännu och vi inte kommit iordning i den nya.
Katterna är förvirrade och Biscotti ligger mest under bäddmadrassen och trycker och jag vill inte att de ska vara själva imorgon när köksgolvläggaren kommer.
Dessutom har jag lite att ta tag i på hemmaplan vad gäller företaget, lite bankärenden och lite grejs med Nelly + att jag vill vara på hemmaplan för en viss person som står mig väldigt nära..kanske närmast och kärast av alla.

Och på tal om imorgon, så är det två deadlines imorgon.
1) Tävlingen som jag och Melba anordnar tillsammans har slutdatum imorgon
2) Imogon utses vinnaren i Elles designtävling..så har ni inte röstat på mig än men tänkt göra det..så får ni gärna göra det nu..rösta Anna Larsson!
De har visst lagt upp intervjuer med oss alla tio finalister nu också samt gjort ett bildspel av alla bidragen - kolla och rösta här.
eller Mejla ditt svar till [email protected], skriv Favoritklänning i ämnesraden. och så Anna Larsson då.

.Fan..jag vågar egentligen inte tro eller tänka eller hoppas att jag har en chans att vinna..men tänk om..som sagt..vore som en otrolig dröm..






Kommentera 16 st

Kommentarer
Lina
2008-12-14 - 22:33:42

Nu har jag röstat på dig, men det kändes lite oklart hur man skulle göra! Var det bara att skriva i kommentarsfältet eller?

Lene-Therese
2008-12-14 - 22:46:14

Ja, det är äkta Tidaholmsanda! ;P Tihi.

Nej, det är så att vi hjälpte dem att flytta in där när de gjorde det. De har varit väldigt nära vänner till familjen.

Älskar verkligen den lägenheten för den är så stor och rymlig och har sånt potential att göra hur mysigt som helst. Fint med alla fönster längs väggen utåt och ingen pizzalukt även fast man skulle kunna tro det!

Bara så du vet, pizza har ni megarabatt och skit på nu! Går ni ner och bestället pizza så hänger säkert en 2liter cola med ;P Så vart det för Clas iaf, fast det kanske är för att han blev stamkund där :P tihi.

Tur ni har iaf som fick lägenheten, hörde att det vart riktigt stort tryck på den! Den är liksom som ett hus!

Kommer ihåg att vi hade väldigt svårt att placera tv, soffa och bord etc för att få det att passa liksom, man vill ju gärna vara nära öppna spisen också :)

Godnattkram

Alexandra
2008-12-14 - 22:46:53

Jag ska hålla tummarna ikväll/imorgon och tänka på dig lite då och då.. kanske vinner du :D

Amanda
2008-12-14 - 22:59:37

Klart jag röstar på min favorit (läs Anna Larsson) :)

Daniel
2008-12-15 - 00:20:42

Håller tummarna!!

Anna Phe
2008-12-15 - 04:17:01

Hoppas du vinner, med din tur i företaget så förvånar det mig inte om du vinner :) Hoppas!

Lene-Therese
2008-12-15 - 07:07:01

Lycka till i tävlingen! :)

JOSEFINE
2008-12-15 - 07:31:56

godmorgon :D

Att ha det gott
2008-12-15 - 07:56:21

Jag håller tummarna hårt

Bim H-D
2008-12-15 - 09:12:43

Kommer att hålla mina fingrar så hårt jag nu kan!!! Det vet du... men ibland blir det LITE besvärligt att hålla dem FÖR hårt. Speciellt när man kryper under skrivbord och försöker fixa datorer-skrivare mm, eller knappa in det som behövs för att knappa in för att ghosta datorer... eller hjälpa användare via fjärrkoppling - allt har sitt pris! MEN, mentalt håller jag nog mer än TVÅ tummar tom, hårt-hårt-hårt...

Må så grankott... kramis skruttisen!!!

Garbomannen
2008-12-15 - 09:48:46

Anna! =) Nu har jag fått min nya blogg! =)



Linda
2008-12-15 - 11:11:01

Kom igen nu Anna-fans - rösta, det tar knappt en minut!



[email protected] - Ange "favoritklänning" i ämnesrad och skriv sedan Anna Larsson.



Kom igen, wohoo! :)

Malin
2008-12-15 - 11:57:56

Klart jag röstar på dig. Inte bara för att jag gillar dig och läser din blogg, utan för att jag tycker att ditt bidrag är bäst!

Mynta
2008-12-15 - 12:24:30

Hoppas vekrligen att du vinner. =)

Jenny
2008-12-15 - 12:27:22

åh jag hoppas att du vinner anna!

andrea
2008-12-15 - 20:17:45

jag röstade på dej söt :D


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: